SMS Notify for iphone 1.1.3. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) nie restoren, sta je ssh en wifi aan? zwart scherm met witte appel? kun je via winscp of usb software nog in je iphone en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
nie restoren, sta je ssh en Wi-Fi aan? zwart scherm met witte appel? kun je via winscp of usb software nog in je iphone en de standaard mappen erin te zetten van celestial of andere wa je veranderd hebt.
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ergens een bestandje te veel of te weinig weggehaald ofzo... maar de restore is weer gedaan ! hihi
|
|||
|
|||
ik hoor graag of het nu wel correct werkt?
|
|
|||
|
|||
ik zal het zo weer gaan proberen..hihi
|
|
||||
|
||||
Croiman, ik ben bezig dit in de repository te zetten maar ik moet even de preciese paden weten waar dingen komen te staan (op duistere wijze doet mijn ssh nu niks dus ik kan het zelf niet checken).
|
|||
|
|||
Heb nu wel het idee dat hij werkt ! hij trilt nu elke 30 seconden nu 1 sec lang. ook in Standby !
|
|
||||
|
||||
Goed mensen hij staat nu in de repo: Even deze source toevoegen http://iphone.kidlazy.nl/source.xml
Je vind hem daarna onder kid lazy apps. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hihi.... .......
|
|
|||
|
|||
volgens mij slaat hij nu op hol als er ongelezen email is.. hij stopt dan zelfs niet meer met trillen......
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nee wel vanuit de handmatige versie..
Alleen als ik nu email krijg dan begint de iphone ook te trillen en stopt niet meer voordat ik hem uitgezet heb.... dat kan niet de bedoeling zijn. Zelfs het lezen van de emeil geeft geen oplossing.. de telefoon moet helemaal uit voordat de tril stopt. |
|
||||
|
||||
Wat doe je dan in de handmatige versie?
|
|
|||
|
|||
Eigenlijk precies wat er in de vorige posts staat !
Meer niet... dus die bestanden copieren en alles op 0755 zetten ! |
|
|||
|
|||
Nou het werkt nog voor geen meter.
Als je bijvoorbeeld het knopje aan de zijkant omzet zodat het geluid uit is dan trilt hij altijd 1 keer... nu blijft hij trillen en stopt niet meer. Als er ongelezen email is blijft hij ook trillen en stopt hij ook niet meer.. ook niet als je je email gelezen hebt... Als je gebeld wordt en je hebt de trilfunktie aanstaan dan stopt hij ook niet meer met trillen.... Dus al met al werkt het echt nog niet.... helaas.. |
|
||||
|
||||
zal er van de week nog eens heen kijken, wat er fout is.
ik doe mijn best, maar het zo weinig tijd, ik werk er iedere dag een beetje aan, en das eigenlijk nie goed, k zou eens ne hele dag lang eraan moeten kunnen werken, zodat het ook fatsoenlijk is. Maar de versie 113 is nie gemakkelijk, heel die stamboom structuur heeft Apple in liggen rondgooien. En zoveel extra's bijgekomen van mappen die 112 niet heeft, dus zou op mijn gemak eens alles moeten uitpluizen. Laatst gewijzigd door croiman; 20-02-08 om 20:21. |
|
|||
|
|||
Nja, dan kun je misschien beter de files offline gooien, want het maakt nu meer kapot dan dat het werkt.... ALs je dit erop zet kan je door de fouten die erin zitten steeds je telefoon uitzetten anders stopt ie niet met trillen !
Maar ik hoop dat het je lukt, want het is echt een handige feature ! |
|
|||
|
|||
Croiman ?? Heb je het opgegeven ?
|
|
||||
|
||||
nee, nog niet, ben hardnekkig lol ;-)
Kwas vandaag bezig met mijn case mod van iphone (andere tread) en een beetje bezig met adv prefs for 113. En dan mijn crashende installer.app trug gefikst op mijn eigen iphone. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
notify me ( reminder ) | robbertdegraaf | iPhone Apps | 0 | 12-10-09 22:17 |
SMS notify | Rog | iPhone algemeen | 3 | 08-10-08 21:59 |
email- & sms notify.. | RobbieBeer | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-08-08 00:57 |
smsd en sms-notify na upgrade 1.1.3. | mabaelst | iPhone algemeen | 16 | 22-03-08 16:17 |
|
|