SMS Notify for iphone 1.1.3. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door croiman nee, nog niet, ben hardnekkig lol ;-) Kwas vandaag bezig met mijn case mod van iphone (andere tread) en een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zodra adv prefs voor 1.1.3 werkt en klaar is die te vinden op de *** repository Laatst gewijzigd door Nikooos; 25-02-08 om 22:22. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
En het zal hier gemeld worden vanop t moment het in de repo staat.
vorderingen post ik hier met screenshots.
|
|||
|
|||
gaat nog niet zo lekker wel ?
|
||||
|
||||
probleempjes met sommige apps in de repo, contacteer ALEXTEIE met problemen in repo.
|
|
|||
|
|||
ik doelde op sms notify...
|
|
||||
|
||||
Werkt alleen nie in standby op 113, raar, ma k vind t probleem nie.
|
|
|||
|
|||
Ja en het probleem dat hij maar blijft trillen en niet meer stopt met trillen totdat je de phone uitzet..
|
|
|||
|
|||
medegebruikers
wat denken jullie is de sms notify er ook al voor de 1.14 ?? |
|
||||
|
||||
werkt die van 113 ook niet op 114? De file structure is toch dezelfde?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dus ik volgde de pol hiet en was erg benieuwd of de sms notify er ook was voor de 1.14 als die van jou zou moeten worden wil ik hem natuurlijk proberen , maar waar kan ik hem downloaden ? |
|
||||
|
||||
www.hackers.nl/repo.xml als de repo nog online is
|
|
|||
|
|||
Citaat:
kan je niet gewoon een zip filetje voor mij plaatsen ik had gelezen dat jou triller niet in de standbij stand werkte , mag ik aan nemen dat , dat inmiddels is opgelost ?? |
|
||||
|
||||
deze adres moet je toevoegen in installer sources
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
notify me ( reminder ) | robbertdegraaf | iPhone Apps | 0 | 12-10-09 22:17 |
SMS notify | Rog | iPhone algemeen | 3 | 08-10-08 21:59 |
email- & sms notify.. | RobbieBeer | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-08-08 00:57 |
smsd en sms-notify na upgrade 1.1.3. | mabaelst | iPhone algemeen | 16 | 22-03-08 16:17 |
|
|