Vliegtuigmodus uitzetten werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na update naar os 4.2.1 werkt mijn iphone 3GS bijna helemaal goed. Alleen de knop waarmee je de vliegtuigmodus aanzet werkt niet goed meer. VTM ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vliegtuigmodus uitzetten werkt niet meer
Na update naar os 4.2.1 werkt mijn iphone 3GS bijna helemaal goed. Alleen de knop waarmee je de vliegtuigmodus aanzet werkt niet goed meer. VTM aanzetten gaat wel maar uitzetten niet (kan wel via bijv Berichten maar dat is heel omslachtig).
Heeft iemand hetzelfde probleem en/of een oplossing hiervoor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al een harde reset geprobeerd?
|
|||
|
|||
Vliegtuigmodus uitzetten werkt niet meer
Heb de harde reset geprobeerd, tot 2 keer toe, maar het blijft niet lukken. Heb je misschien nog een andere suggestie?
Ben ik de enige met dit probleem? |
Labels |
0s 4.2.1, vlliegtuigmodus |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone kan ik niet meer volledig uitzetten | stevenbeersmans | iPhone algemeen | 3 | 27-07-13 10:55 |
Navigon: na update kan niet meer uitzetten... | bruce27 | iPhone Navigatie | 2 | 14-07-10 13:40 |
1ste gen. 2.0.2 ..Dit accesoire is niet bedoeld voor de iPhone. Wilt u vliegtuigmodus | zeevlam | iPhone accessoires en onderdelen | 12 | 15-03-09 23:31 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|