//

werkende nieuwe iPhone 4 -> kan reservekopie van 3G er niet opzetten: CRASH

werkende nieuwe iPhone 4 -> kan reservekopie van 3G er niet opzetten: CRASH discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Mijn vriendin heeft gisteren haar nieuwe iPhone (iPhone 4) binnen gekregen, maar we kunnen haar gegevens niet overzetten door te herstellen van een reservekopie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-12-10, 13:28
rooky rooky is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 21
Question werkende nieuwe iPhone 4 -> kan reservekopie van 3G er niet opzetten: CRASH

Hi

Mijn vriendin heeft gisteren haar nieuwe iPhone (iPhone 4) binnen gekregen, maar we kunnen haar gegevens niet overzetten door te herstellen van een reservekopie van haar oude iPhone.

Oude telefoon:
-iPhone 3G met iOS 3.1.3. (ze wilde nooit updaten omdat die werkte )
-geen JB
-wel keer gevallen met barst in het scherm, maar alles doet het gewoon.

Nieuwe iPhone:
iPhone 4 32gb met iOS 4.2.1.

Computers:
miniMac en laptop met Windows7 met laatste versie iTunes

Wat gebeurde er:
we sloten de nieuwe telefoon aan op de miniMac waar haar iTunes op staat. Deze herkende de telefoon en vroeg of we de laatste versie van iOS erop wilde zetten: ja geklikt.
Toen starte die opnieuw op en konden we hem als nieuwe iPhone aanmelden of herstellen van een reservekopie (die ze net daarvoor met de oude tel had gemaakt). Dus wij natuurlijk 'herstellen'.
Hij lijkt goed te herstellen, maar na het herstel van de reservekopie start de iPhone dus NIET meer op (appeltje logo, met een voortgangsbalk die leeg blijft)

Aangezien ik met mijn iPhone 4 al wat ervaring heb:
DFU modus, herstellen naar fabrieksinstellingen -> hij doet het weer.
Nog een keer geprobeerd te herstellen van reservekopie -> zelfde verhaal.

Dus ik naar mijn laptop: iTunes erop, oude iPhone eraan hangen, reservekopie maken.
Dan de nieuwe iPhone 4 (die dus goed werkt als 'schone' 4.2.1.) aan laptop gehangen ook daar geprobeerd hem te herstellen van de reservekopie -> weer crash.

Dus: heb werkende iPhone4 maar kan al haar oude gegevens er niet op krijgen (reservekopie lukt niet)
Ik heb redelijk veel websites gelezen erover, maar nergens een goed en bruikbaar antwoord gevonden, ook hier niet.

Iemand nuttige tips????
-moet ik bijv die 3G updaten naar 4.2.1?????
- en als dat niet lukt? misschien lukt een reservekopie terugzetten op de oude tel dan ook wel niet (nooit geprobeerd, maar nu durven we het niet )

thnx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-12-10, 23:52
rooky rooky is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 21
Standaard

heeft er niemand zoiets een keer meegemaakt?
of beter gezegd: een oplossing??????
Reageren

Labels
herstellen, iphon4, iphone 3.1.3, reservekopie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Iphone op 4.1 kan geen reservekopie terugzetten van 4.2.1 mathijs_ iTunes 3 08-02-11 12:07
Kan geen reservekopie maken met nieuwe iPhone locuta iTunes 3 05-01-11 21:45
Crash iPhone: reset met 'herstellen reservekopie'-> Appicoontjes niet meer in folders rooky iPhone algemeen 2 21-12-10 23:49
kan geen reservekopie maken van iPhone sjef.peeters iTunes 1 10-09-10 19:55
NIEUWE iphone 3.1.2 opzetten?? Romek Archief 5 07-04-10 20:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:00.