iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Contacten overzetten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/8103-contacten-overzetten.html)

ndendaas 10-03-09 20:13

Zou moeten lukken dan toch, want ik draai gewoon vista op mn apple pc's

iphonemark 12-03-09 10:51

heb je outlook op beide computers?

Deseo 21-04-09 15:42

Oohhh ik heb het al gevonden! Ik weet niet meer hoe, maar ik heb het.


Bedankt voor je hulp!

ran71 12-11-09 21:44

Overzetten CONTACTEN naar PC
 
bestaat er een mogelijkheid dat ik mijn contacten kan overzetten naar een pc of iets anders ? als ik nu mijn I-phone kwijt raak ben ik zo'n 300 zakelijke contacten kwijt.:confused::confused:

kuotje 12-11-09 21:45

iphone in itunes
info
contacten synchroniseren met .... kies 1 van de programma's.
voor de hand liggende is Windows Contacten :P

truschel 16-03-10 12:33

contacten overzetten van WM naar Iphone
 
Hallo,

Wij gaan bij ons bedrijf binnenkort over van WM (TyTn II) naar Iphone.
Hoe krijg ik het snelst en makkelijkst (gebruiker moet het zelf kunnen) alle contacten over.
Bij sommige gaat het over 500+ contacten dus even handmatig overzetten is er helaas niet bij.
We maken geen gebruik van exchange of outlook.
Als mail programma hebben we notes.
Ik heb hier al wel gezocht maar even snel niets kunnen vinden.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groet,

Kees

Eric van Dinter 08-05-10 16:04

contacten overzetten van oude telefoon
 
Ik krijg geen bleutooth contact met mijn LG , en nu kan Ik mijn contacten niet ocerzetten wat moet Ik doen ?

jarnoajax 08-05-10 17:28

Download iBluenova van de sinful iphone repo. Werkte voor mij. Of je daarmee je contacten kunt overzetten weet ik niet, maar je bluetooth werkt er in ieder geval mee

jmannens 10-06-10 14:39

Contacten overzetten op simkaart
 
De telefoon in mijn auto werkt niet met bluetooth. Ik gebruik hiervoor een duo simkaart. Om niet alle nummers opnieuw in te hoeven voeren wil ik mijn contacten op mijn 3GS kopiëren naar mijn simkaart en daarna die simkaart gebruiken in de auto. Ik zie echter geen mogelijkheid om de contacten te kopiëren. Kan iemand mij adviseren?

Guest-20190305175423 10-06-10 18:17

Je zou hem moeten jailbreaken(zelf kijken welke software je nodig hebt), en dan in Cydia iSIM downloaden. Heb het zelf hier gevonden:
How do i transfer my iphone contacts TO my sim card? - Yahoo! Answers
""You can't do it on a new iPhone. You have to put them on your itunes. But if your iPhone allows installing third party software (when you have done a so called 'Jailbreak'), you may download a piece of software called iSIM. This will allow you to batch copy all your phone numbers to the iPhone without the need for a PC or Mac."

sjorriss 12-06-10 13:36

Excel gegevens (contacten, emailadressen) overzetten naar iPhone
 
Hallo,

Ik heb een gedeelte van mijn contacten in een excel bestand staan, zoals naam, email, telefoonnummers. Hoe kan ik deze gegevens synchroniseren met mijn iPhone zodat deze bij mijn contacten komen te staan?

Alvast bedankt!

ButcherJF 13-06-10 09:07

Kun je dat bestand niet importeren in de contacten-applicatie die je op je Mac gebruikt? Dan zou je vervolgens je iPhone daarmee kunnen synchroniseren.

hitaf 23-06-10 09:47

Contacten overzetten vanaf iphone
 
Ik wil mijn huidige contacten overzetten op mijn pc.
Maar dit zonder gebruik te maken van ITunes.

cbdemik 26-06-10 18:24

contacten overzetten met bluetooth
 
Ik heb een Renault Laguna en wil mijn contacten via bluetooth overzetten naar het telefoonboek in de auto. Met mijn vorige foon Nokia :p kon ik alles markeren en overzenden.
Kan dit ook met mijn geweldige Iphone? Kom er maar niet achter.
Help! :eek:

B3rt 05-07-10 21:26

contacten overzetten
 
Hoe kan ik mijn contacten welke in mijn ipad staan overzetten naar windows contacts?

Mijn windows contacts is nu leeg op mijn pc.

Als deze eenmaal gevuld is met de contacts van mijn ipad kan ik daarna mijn iphone syncen en zo de contacts overzetten van de pc naar de iphone.

Enkel contact gegevens synchroniseren aanvinken en syncen werkt niet, na het syncen blijft het adresboek leeg op windows7

babbie 07-08-10 22:14

Inhoud contacten overzetten van Iphone naar Ipad?
 
Hai,
Lijkt me dat dit via Itunes moet kunnen maar is dit zo?
En zo ja, hoe?
Alvast bedankt,
Babbie

NGroeneveld 07-08-10 22:27

Als je op een mac zit kan dit via Adress Book dacht ik, maar ik weet niet of er een soort gelijk programma op Windows is, zoek anders even op google :)

johndoe73 08-08-10 00:45

Ik gebruik zelf google mobile sync. Werkt fantastisch. Voor mere info: Google Sync for your phone

Je kunt dan je email, agenda en/of contacten over-the-air synchen met Google. Alles wat je dan doet op je iPad wordt via het internet met Google gesynched en wordt zo naar je iPhone gepushed. Werkt natuurlij ook andersom en je hebt altijd een backup bij Google staan.

arend voskuijl 10-08-10 15:11

Kan dit ook als je een andere nieuwe notebook hebt gekocht (geen Apple of Mac dus)?

jap74 10-08-10 17:08

Ja hoor, je kunt in iTunes aangeven dat je je contactgegevens vanuit Outlook wilt syncen met je iPad.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:55.