//

Contacten overzetten

Contacten overzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) misschien stom maar - na allerlei i tunes trouble - ben ik aan het proberen om adresboek (ik heb Windows, geen outlook), mailinstellingen enz over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 13-08-10, 17:58
arend voskuijl arend voskuijl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 4
Standaard

misschien stom maar - na allerlei i tunes trouble - ben ik aan het proberen om adresboek (ik heb Windows, geen outlook), mailinstellingen enz over te zetten van I phone naar nieuwe notebook.
Ik zie in i tunes niets staan wat ik aan kan vinken?? zie ik iets over het hoofd???
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 13-08-10, 21:01
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Ik heb iTunes niet open staan, maar als je je iPad aan je PC legt verschijnt hij in iTunes. Selecteer in de linkerbalk je iPad en dan verschijnt er een pagina met een afbeelding van je iPad. Je ziet dan in het scherm een aantal tabbladen verschijnen. De eerste is, volgend mij, 'Samenvatting'.

Het tweede tabblad is 'info'. Selecteer deze. Ergens bovenaan kun je aangeven of je je adresboek wil synchroniseren. Kies daar je adresboek. Nu worden je adresboek van je PC en je iPhone gesynct.

Ik weet alleen niet of iTunes Windows live ondersteund. Maar dat moet geen probleem zijn. Windows live werkt volgens mij hetzelfde op alle PC's dus dan heb je geen iTunes nodig. Deze synct via je live account.

Laatst gewijzigd door jap74; 13-08-10 om 21:17.
  #63  
Oud 14-08-10, 19:23
arend voskuijl arend voskuijl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 4
Standaard

Dankjewel voor je antwoord. ik heb echter al steeds zo gesynchroniseerd zoal je meldt maar dan van pc naar I phone. Ik wil nu van I phone naar nieuwe notebook sync'en maar ben dus al zo een keer mn hele agenda - die opde iphone stond- kwijt geraakt...wil zeker weten dat de notebook de gegevens vd phone overneemt en niet andersom... weet iemand dit???
  #64  
Oud 15-08-10, 14:35
edaldus edaldus is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: hoogvliet
Berichten: 8
Stuur een bericht via MSN naar edaldus
Standaard

Je kunt met conector met daarin en SD kaart foto,'s overbrengen naar de Ipad.
Weet iemand welk bestand de SD kaart aan moet voldoen.
Vanuit de camera prima maar vanuit de PC foto,'s op een leeg kaartje gezet doet hij niet.
Dus mogelijk een verkeerde instelling ( Formateren ? ) niet op de juiste manier.

Ed
  #65  
Oud 02-09-10, 21:43
rob.p rob.p is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 31
Standaard Contacten overzetten Iphone 3gs naar 4G

Zal wel een domme vraag zijn maar hoe zet ik de contacten over van mijn 3gs naar de 4G hoop dat iemand mij even op weg wil helpen.

Alvast bedankt
  #66  
Oud 02-09-10, 22:59
rob.p rob.p is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 31
Standaard

Ben er nog niet uit hoe ik de contacten uit de synchronisatie Naar de nieuwe Iphone kan zetten Iemand ?
  #67  
Oud 06-11-10, 23:04
forche forche is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard contacten overzetten van oude nokia gsm naar nieuwe iphone4 16 GB

Beste,
Vandaag kocht ik de nieuwe iphone 4 16 GB!
In de winkel heeft men mij een nieuwe micro-sim meegegeven en men heeft het nummer overgezet op die nieuwe kleine simkaart!
Maar wanneer ik de iphone aansluit, staan er geen contacten in de lijst!
En nochtans had ik alle nummers op mijne oude grote sim-kaart geplaatst!

Iemand enig idee hoe ik dus de nummers van een nokia (type: S3600) kan overzetten naar de nieuwe iphone?

Dank u!
  #68  
Oud 07-11-10, 08:58
roymeer roymeer is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 124
Standaard

Met ovi suite je oude nummers syncen met de pc. Daarna met iTunes, je iPhone syncen met de pc.
  #69  
Oud 07-11-10, 13:08
joyciie's schermafbeelding
joyciie joyciie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Brabant!!
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forche Bekijk bericht
Beste,
Vandaag kocht ik de nieuwe iphone 4 16 GB!
In de winkel heeft men mij een nieuwe micro-sim meegegeven en men heeft het nummer overgezet op die nieuwe kleine simkaart!
Maar wanneer ik de iphone aansluit, staan er geen contacten in de lijst!
En nochtans had ik alle nummers op mijne oude grote sim-kaart geplaatst!

Iemand enig idee hoe ik dus de nummers van een nokia (type: S3600) kan overzetten naar de nieuwe iphone?

Dank u!


Dus.. De winkel heeft alle nrs al op je microsim geplaatst??
Dan is de oplossing simpel.. Ga naar instellingen in je IPhone, dan naar 'mail, contact, agenda' en dan simcontacten importeren..

Volgens mij is dit voldoende voor jou...

Grtz
  #70  
Oud 13-11-10, 18:20
MJMB MJMB is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 28
Standaard

Ik zit met hetzelfde probleem met een Nokia 6243 (Vodafone). Deze werkt alleen met PC Suite, niet met OVI. Oude SIMbestanden staan op de Nokia en als backup via syncen op PC (.ndu file? en apart als.csv file), maar ik kom er met Outlook of iTunes (nog) niet bij.

Andere oplossing is geloof ik om een adapter te kopen ( < € 10,-) en de microSIM in de Nokia te plaatsen. Contacten te kopieren naar de microSIM. MicroSIM terug in iPhone en dan de procedure van Joyciie.

Wie heeft een suggestie voor de 1e optie?

thx

Laatst gewijzigd door MJMB; 13-11-10 om 18:23.
  #71  
Oud 23-11-10, 18:49
BHoeneveld BHoeneveld is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Almere
Berichten: 7
Standaard

Maar de vraag WAS: kan je Iphone contacten naar je Ipad overzetten ????
  #72  
Oud 08-12-10, 23:14
jantje123 jantje123 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 73
Standaard Contacten van de iphone overzetten naar de simkaart.

Hallo,

Wanneer ik contacten toevoeg op mijn iphone slaat deze ze automatisch op het telefoon geheugen.
Nu heb ik gezocht of ik dit kan wijzigen zodat als ik nieuwe contacten toevoeg op mijn iphone deze automatisch op mijn simkaart worden opgeslagen.
Dit is helaas niet gelukt.

Heeft iemand een oplossing voor het probleem of een manier hoe ik mijn contacten van de iphone kan overzetten/kopieren naar de simkaart?

Groetjes Jantje123
  #73  
Oud 09-12-10, 10:09
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Zonder een jailbreak is dit niet mogelijk... Mag ik vragen waarom je dit zou willen? Ik kan me geen reden bedenken waar dit voor nodig is...
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #74  
Oud 09-12-10, 10:19
jantje123 jantje123 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 73
Standaard

hallo Wouter,

Mijn telefoon ga ik zowiezo jailbreaken dus graag zou ik willen weten hoe dit dan kan.

Dit heb ik nodig omdat als ik contacten toevoeg op mijn iphone deze dus niet op mijn simkaart worden gezet.
Wanneer ik dan overschakel naar een nieuwere firmware en jailbreak is de iphone weer helemaal leeg.
En dus zijn de contacten op mijn telefoongeheugen weg.

Groetjes Jantje123
  #75  
Oud 09-12-10, 10:22
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Wanneer je de firmware update zorg je dat iTunes een reservekopie maakt, deze zet je na de update terug en dan staat alle info incl. contacten, sms, agenda, enz weer op je iPhone. Alsof er niks veranderd is.
Er is (met een iPhone) geen enkele reden om je contacten op je simkaart op te slaan.
  #76  
Oud 09-12-10, 10:36
jantje123 jantje123 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 73
Standaard

Maar dit doe ik ook om alle troep apps enzov. er van af te halen en met als ware "nieuwe" iphone te beginnen.
Maar als ik jailbreak doe restore ik met een ipsw file, dan komen de contacten etc. toch niet terug?
  #77  
Oud 09-12-10, 10:55
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Wanneer je je iPhone instelt als nieuwe iPhone zet je geen backup terug. Dan heb je inderdaad een schone iPhone.

Maar wat je veel beter kunt doen is je contacten synchroniseren met bv Outlook of Gmail.
  #78  
Oud 09-12-10, 11:13
jantje123 jantje123 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 73
Standaard

syncht die dan ook telefoon contacten?
Gebruik namelijk windowsmail en hotmail, eenmaal geprobeerd maar toen stonden al mijn mail contacten in de contacten van mijn iphone.

Groetjes Jantje123

Laatst gewijzigd door jantje123; 09-12-10 om 11:17.
  #79  
Oud 09-12-10, 11:53
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Die kans is vrij groot ja. Misschien moet je je mail contacten en telefooncontacten juist gaan combineren. Dan heb je alles bij elkaar... Je wilt toch ook wel eens een email sturen vanaf je iPhone?
  #80  
Oud 09-12-10, 12:04
jantje123 jantje123 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 73
Standaard

Ja maar het lastige is dat ik in mijn mail gegevens, een hoop zakelijke contacten heb. Deze bel ik dan ook niet, sommige heb ik geen telefoon nummer van.
Vrienden en fam etc. sommige mail ik wel maar meeste gewoon whatsapp enzov.
Dus eigenlijk overbodig . .
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Die kans is vrij groot ja. Misschien moet je je mail contacten en telefooncontacten juist gaan combineren. Dan heb je alles bij elkaar... Je wilt toch ook wel eens een email sturen vanaf je iPhone?
Reageren

Labels
backup, contacten, contacten overzetten, contactpersonen, icloud, iphone, overzetten, reservekopie, sim, simkaart, simkaart iphone, vinden



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten weg na overzetten pieren iTunes 0 16-05-10 17:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:24.