//

Contacten overzetten

Contacten overzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, deze discussie is ruim 2 jaar geleden ook al geweest, maar daar is geen duidelijk antwoord op gekomen en ik heb dit probleem nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 15-12-10, 11:57
NvW NvW is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 5
Unhappy Contacten van Iphone naar Outlook (2007) overzetten

Hi,

deze discussie is ruim 2 jaar geleden ook al geweest, maar daar is geen duidelijk antwoord op gekomen en ik heb dit probleem nu ook!

Als ik een nieuw contact aanmaak op m'n iphone en ik sluit hem daarna aan op Itunes, synchroniseert hij direct met Outlook, wat betekent dat al mijn zelfaangemaakt nieuwe contacten gedelete worden. Dit is echt heel vervelend!

Weet iemand hoe je je contacten van de iphone over kan zetten in Outlook (oftewel dat de iphone dus voorrang heeft op Outlook) waardoor mijn nieuw aangemaakte contacten niet meer verdwijnen?

Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #82  
Oud 15-12-10, 15:52
henrie69 henrie69 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 46
Standaard

zou ik ook willen weten. ik klooi er ook al een hele tijd mee.
  #83  
Oud 08-01-11, 12:16
jovermln jovermln is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Heb geprobeerd om contacten van Nokia via de sim kaart op mijn Iphone te inpoteren.Echter, als ik "importeer simcontacten" indruk, flasht heel kort een venster 'simcontacten importeren" op, maar verdwjnt meteen weer en er gebeurt niks.
  #84  
Oud 08-01-11, 19:53
spikebyt spikebyt is offline
• iOS 12.1.1
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 46
Standaard

Ik heb na de aankoop van mijn iPhone 4 de contaten overgezet van mijn N73 Nokia.
Adapter met micro-sim in N73 en telefoonboek naar SIM gekopieerd. Liep vast bij 200 omdat de kaart vol was, maar meeste staan er nu wel op. Nu zie ik alleen dat er in de lijst op de iP4 een vreemde sortering zit. Alles wel netjes gesorteerd op achternaam, zoals ik graag wil, maar bij de bovenste helft staan de voornamen VOOR de achternamen. Bij de rest staat staan de voornamen ACHTER de achternamen. Heeft iemand dit ook gezien ??

Gtrz, Spikebyt
  #85  
Oud 09-01-11, 11:13
spikebyt spikebyt is offline
• iOS 12.1.1
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 46
Standaard

Ik denk er nu net aan dat dit mogelijk door de info op de SIM-kaart komt. De iPone doet toch niets met het telefoonboek. Hoe kan ik de items nu weer van de SIM-kaart verwijderen. Ik vind nergens een optie om iets anders met de kaart te doen dan je PIN-code te veranderen. Graag hulp hoe dit op te lossen?

Spikebyt
  #86  
Oud 09-01-11, 15:20
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Is het niet mogelijk om de oude telefoons te syncen met GMail?
Als dit lukt is het simpel omdat je in iTunes kan aangeven dat er weer gesync't moet worden met bv. Outlook, maar ook GMail.

Wat de kosten van de microsimadapter betreft, die is gratis af te halen in een t-mobileshop (als klant natuurlijk!)
  #87  
Oud 21-04-11, 08:06
roelbeemer roelbeemer is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Standaard mailadressen (contacten) uit gmail overzetten

Hallo,
Als "verse" gebruiker van de iPhone (had ik veeeeel eerder moeten doen) haal ik eenvoudig mijn gmail binnen.
Nu merk ik dat mijn contact lijst uit mijn Gmail account niet aanwezig is.
Wel de telefoon contacten uit mijn oude n*kia zijn oproepbaar maar die bevatten geen mailadressen.
Vraag; hoe krijg ik mijn gmail contacten op mijn iPhone (4)
groet Roel.
  #88  
Oud 18-05-11, 01:17
bramhuls bramhuls is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Standaard iphone 3gs contacten naar PC overzetten

Hallo,

Ik heb mijn iphone 3gs laten vallen waardoor het touchscreen gedeelte van de iphone het niet meer doet, en nu kan ik dus al mijn contacten niet meer op mijn simkaart zetten.

Toch wil ik graag al mijn contacten behouden, en ik heb hier en daar gelezen dat dat kan door via itunes een backup te maken, maar als ik itunes open met de iphone aangesloten staat er nergens maak een backup.

Ik weet wel dat hij automatisch een reservekopie maakt van de iphone, maar deze kan ik ook nergens vinden op mijn PC..

Ik zou graag willen weten hoe ik nou toch mijn contacten op mijn PC kan krijgen!

met dank uit voorbaat.
  #89  
Oud 18-05-11, 08:35
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Als je windows 7 gebruikt staan je backups hier:
C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup

Als je de iphone aan aaitoens hangt zie je dat ie is aangesloten, met de muis er op gaan staan en met RECHTS klikken, dan lomt er een menutje en dan aanklikken"Reservekopie maken"klaar.
  #90  
Oud 18-05-11, 13:35
bramhuls bramhuls is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Standaard

ik gebruik geen windows 7, en er staat dus bij c:/gebruikersnaam/ en daarna staat er nergens appdata

dat is het probleem..
  #91  
Oud 18-05-11, 13:52
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Appdata is een verborgen map. Die zul je eerst zichtbaar moeten maken. Google even hoe je dat doet.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #92  
Oud 18-05-11, 14:24
bramhuls bramhuls is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Standaard

oke het is me nu gelukt de mappen zichtbaar te maken en ik ben nu hier:

C:\Documents and Settings\Bram\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup\a6742690554f5ee006748ad485679a13a2ad790d-20110518-003230

ik denk dat hier mijn contactpersonen dan moeten staan, maar ik zie alleen heel veel van dit:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: bmp contactpersonen2.bmp‎ (427,5 KB, 29x gelezen)
  #93  
Oud 18-05-11, 20:18
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Je hebt nog een zgn. backupextractor nodig, die maakt de contacten leesbaar. Hier vind je er eentje (geen idee of er nog andere zijn). Let op, deze lijkt freeware, maar om daadwerkelijk al je contacten te kunnen terughalen zul je toch de betaalde versie moeten kopen.

Mocht je overwegen een andere iPhone aan te schaffen, dan kun je natuurlijk ook gewoon de reservekopie terugzetten op die nieuwe -en daarmee je contacten.

Zorg in ieder geval voor een backup/kopietje van de laatste reservekopie, voor het geval dat....
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #94  
Oud 12-08-11, 21:14
pruuk pruuk is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar pruuk
Question contacten overzetten

Hallo, zou iemand mij kunnen helpen
ik wil de contacten van mijn iphone 3gs over zetten naat mijn computer(windows 7) om ze te bewerken.
is hier software voor, of wat voor handelingen moet ik doen, om ze op de computer te kunnen bewerken

mvg
Hans Jansen
  #95  
Oud 08-10-11, 14:19
Hammondman Hammondman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 30
Standaard

Even een vraag rondom dit topic. Ik heb sinds kort een iPhone waarin ik al mijn contacten heb gezet. Deze heb ik op dit moment niet in m'n iPad staan maar zou ze graag van mijn iPhone náár mijn iPad willen kopiëren.

Ik werk verder met een windows bakkie en zie wel de mogelijkheid staan 'contacten synchroniseren met outlook'. Leuk, maar dat werkt niet omdat outlook de neiging heeft ALLE mailadressen en contactgegevens te kopiëren. Dus ook mailadressen van mensen waarmee ik bijvoorbeeld ooit eens contact heb gehad via marktplaats. Die contacten hoef ik dus niet en ben ik meer aan het verwijderen dan aan het omzetten. Geen succes dus.

Kortom: is het mogelijk direct je contactenlijst uit een iPhone te kopiëren naar een iPad ZONDER tussenkomst van outlook?
  #96  
Oud 10-10-11, 21:28
johndoe73 johndoe73 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 67
Standaard

Voor zover ik weet kan dit niet, anders dan via je lokale adresboek van Outlook of Windows. Dan sync je dus via iTunes je iPhone met windows en vervolgens windos weer met de iPad. Zoals je zegt kan dit wel een hoop vervuiling met zich meebrengen.

Anders moet je syncen met een dienst via het internet. Kan bijvoorbeeld via Google zoals eerder beschreven of je kan wachten op volgende week en iOS5 met iCloud gebruiken. iPhone syncen met iCloud en vervolgens de iPad daar ook mee syncen. Is waarschijnlijk de makkelijkste optie.
  #97  
Oud 10-10-11, 23:26
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

kan een ipad ook bumpen? zoja, probleem opgelost. ff bumpen en klaar.
__________________
Bla bla bla...
  #98  
Oud 14-10-11, 20:39
Hammondman Hammondman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 30
Standaard

Heb even m'n outlook compleet leeggegooid, opnieuw geïnstalleerd, contacten van iphone naar outlook geëxporteerd en vervolgens geïmporteerd in de ipad. Omslachtig, maar het werkt! Via icloud nog niet geprobeerd, dat zal wellicht ook werken, maar aangezien ik nu heb wat ik wil, ga ik er niet verder aan sleutelen. In ieder geval dank voor de reacties!
  #99  
Oud 14-10-11, 22:03
joost1234 joost1234 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 255
Standaard

via iCloud werkt dat perfect.
  #100  
Oud 19-10-11, 20:09
hudeck hudeck is offline
• iOS 10.0.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 75
Standaard contacten overzetten doormiddel van itunes

luitjes is het mogelijk om mijn contacten via itunes in te voeren?
zonder dat ik dat via de iphone moet doen.
rede is dat ik ben overgestapt van een htc touch pro 2 naar de iphone en wilde mijn contacten overzetten maar dat gaat niet.
dus moet het helaas handmatig gebeuren of is er nog een andere optie mogelijk.
Reageren

Labels
backup, contacten, contacten overzetten, contactpersonen, icloud, iphone, overzetten, reservekopie, sim, simkaart, simkaart iphone, vinden



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten weg na overzetten pieren iTunes 0 16-05-10 16:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:04.