geen service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) LOL nog steeds geen service. Baluhh. Baseband update via Redsn0w al gedaan....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
LOL nog steeds geen service. Baluhh.
Baseband update via Redsn0w al gedaan. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ja dat heb ik ook al gedaan, maar nog niks:S
|
|
||||
|
||||
Heb je bij instellingen wel de juiste provider staan bij Aanbieder? Als ie daar ook niks aangeeft gewoon even laten zoeken en kijken of ie wat vindt. Mocht dit niet werken, contact opnemen met de provider en hen de oplossing laten aanbieden. Zij verkopen immers de simkaarten/abonnementen incl. en excl. de iPhone.
|
|||
|
|||
ik heb mijn iphone gekocht via marktpplaats.
Maar bij aanbieder heb ik een netwerk laten zoeken, maar dan vind die niks. Heb ook al zelf de apn + gebruikersnaam en wachtwoord ingesteld, maar ook dan niks. Heb ik iets verkeerds gedaan bij het unlocken? |
|
||||
|
||||
Hallo Danny,
Zo te zien heb je de iPad baseband al geïnstalleerd (06.15) en zou het moeten werken i.c.m. ultrasn0w. Aangezien de iPhone nog steeds geen service geeft kan het een hardware probleem zijn, bijvoorbeeld slecht antenne contact. (vaak bij 3s het geval, minder vaak bij 3G). |
|
|||
|
|||
en kan ik daar zelf iets aan doen, of zal ik um weg moeten brengen naar een winkel?
Of weet iemand anders een goedkoper adresje dan een winkel? |
|
|||
|
|||
wat kan ik er nu aan doen??
is het zeker dat me antenne is beschadigd? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen service/geen ontvangst | Elizabeth | iPhone algemeen | 7 | 10-11-11 19:40 |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 11:29 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) | speakerleader | Unlock | 7 | 19-10-09 19:48 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|