//

Beste anti diefstal manieren

Beste anti diefstal manieren discussie in iPhone algemeen forum; Hey, Ik weet dat er al wat over geschreven is, maar graag had ik gebundelde reacties en ervaringen gehad van de allerbeste manier om je iPhone terug te krijgen na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 11-01-11, 14:12
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard Beste anti diefstal manieren

Hey,

Ik weet dat er al wat over geschreven is, maar graag had ik gebundelde reacties en ervaringen gehad van de allerbeste manier om je iPhone terug te krijgen na diefstal. Ik heb hier zelf ook wat vragen over.

Laatst is mijn iPhone gestolen, en heb ik hem met succes terug gekregen dmv oa Find My iPhone. Wel was het zo, dat ik slechts een grote straal had van waar de iPhone zich kon bevinden omdat de dief de telefoon net op tijd (voor hem) afzette.
Nu vroeg ik me af wat de verdere opties zijn, programma's als cylay,Find My iPhone,...

Ik vind het een beetje jammer dat je de telefoon nog steeds kan uitzetten wanneer passlock aanstaat. Het enige wat een dief moet doen is de telefoon uitzetten, de SIM er uit nemen, en hij kan niet meer gevonden worden.
In dat opzicht zou het tof geweest zijn als de telefoon inderdaad een ingebouwde SIM had zoals Apple wil.

Eén van mijn vragen is; Als de dief de SIM er uit haalt, de telefoon af zet, en bij het thuis komen de telefoon aan iTunes hangt en instelt als nieuwe telefoon, kan er dan nog iets gedaan worden? Ik las laatst dat je een internet aansluiting nodig hebt om de iPhone opnieuw in te stellen, en dat de iPhone eens hij aan de computer hangt, vanzelf de internetverbinding van de computer zal gebruiken om even online te gaan zonder dat Wi-Fi op de iPhone aanstaat. Kan dit dan betekenen dat op dat moment de locatie zal doorgegeven worden aan Find My iPhone?

Nu, wie heeft ervaringen met dergelijke programma's en wat zou de beste manier kunnen zijn om je iPhone 100% theftproof te krijgen?

-Find My Iphone is tof, maar het is nog te makkelijk te omzeilen.
-Cylay: lijkt me heel erg goed, maar jailbreak nodig, en dat zint me niet.
- Andere alternatieven in de appstore: geen een is beter dan Find My Iphone van Apple zelf

Kortom, wie denkt mee?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlock manieren DJxReventon Jailbreak apps en thema's 1 27-04-11 19:26
Beste iPad anti-spiegelende screenfolie. iPhonio iPad algemeen 1 05-07-10 22:06
Beste bescherming tegen diefstal en grote schade Magger Koopinformatie Nederland 2 02-04-09 18:10
Manieren om de iphone te krijgen op 11 juli ruudboon Odido (T-Mobile) 5 03-07-08 22:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:29.