iphone 3g downgrade 4.2.1 probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door libbes nee alleen simlock vrij in principe en ja een iphone 3g heb nu clydia erop staan en andere ook aangevinkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Quote: " WARNING — YOU DO THIS AT YOUR OWN RISK! PLEASE UNDERSTAND THE CONSEQUENCES OF UPDATING TO 06.15.
Certainly don’t update to 06.15 if you don’t need to! Only do this if you need the unlock and you’re stuck on 05.14 or 05.15, and you’re willing to assume the above risks."
|
|
|
|||
|
|||
okeej komt erop neer dit moet ik nog installeren
en dan ben ik klaar? is ie dan geheel unlocked? Laatst gewijzigd door libbes; 28-01-11 om 21:32. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
okeej ga nu installeren
|
|
|||
|
|||
install de iPad baseband, na het opnieuw opstarten open Cydia, laat hem helemaal laden totdat hij zegt reloading data, hierna klik je onderin op "manage" en daarna op de middelste volgens mij Source's, na dit krijg je een lijstje te zien, in dit lijstje klik je op "http://repo666.ultrasn0w.com, dan zie je ultrasn0w staan klik hierop, dan klik je rechts boven in op "install" dan gaat er een proces lopen en uiteindelijk kan je onderin klikken op "reboot device" of op "Restart Springboard" dan na het opnieuw opstarten of het respringen zegt je Device als "simlock actief" klik op ontgrendel typ je wachtwoord in druk op "ok" en klaar is kees, na dat hij gezocht heeft naar je provider staat er boven in "T-Mobile NL" dan kan je bellen en is je missie geslaagd
|
|
|||
|
|||
nu blijft ie weer hange met fetching ipad baseband files
of duurt dat wel een poosje |
|
|||
|
|||
snap je het een beetje? Als je hem heb gejailbreakt verander dan gelijk ff je account gegevens
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
pc staat het
|
|
|||
|
|||
tenminste hij zoekt zelf via redsnow die files tog of kan je die ergens zelf doenloaden?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
blog.iphone-dev.org
dan de eerste topic dat is alles wat er is van het Dev-Team kijk bij Route #1 dat is met redsn0w |
|
|||
|
|||
waarom duurt het dan zo lang ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
xp draai ik op
|
|
|||
|
|||
trouwens moet er wel bijzeggen dat ik erg kutverbinding heb met apple servers want itunes en software daarvandaan downloaden was een hel
misschien dat het daar aan ligt? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door BlackPhone3G; 28-01-11 om 22:22. |
|
|||
|
|||
ja apple is niet echt lekker bezig volgens mij de laatste dagen met hun verbinding....
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Iphone 2G US: Downgrade(?) & Unlock probleem. | Everaert | Unlock | 3 | 13-10-10 18:53 |
iPod touch: Downgrade probleem | Mangkie | Jailbreak | 3 | 18-08-10 16:43 |
[PROBLEEM] 3.1.2 downgrade | sentmen | Archief | 24 | 28-10-09 21:06 |
Probleem met downgrade iPhone firmware 2.0 naar FW1.1.4 | Dennis² | Archief | 1 | 07-08-08 14:55 |
1.1.1 downgrade probleem? | N33D | Archief | 0 | 30-10-07 21:57 |
|
|