//

Ervaringen iOS 4.3

Ervaringen iOS 4.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar 4.3 voor zowel mijn iPhone als mijn iPad moet ik toegeven dat voor de iPhone een teleurstelling is. Of Safari nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-03-11, 17:37
kkw kkw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 6
Standaard

Na de update naar 4.3 voor zowel mijn iPhone als mijn iPad moet ik toegeven dat voor de iPhone een teleurstelling is. Of Safari nu echt sneller is weet ik nog niet maar toen de berichten kwamen dat de batterij sneller leeg raakt moet ik toegeven dat mij dat ook was opgevallen. Dit geldt m.n. voor de iPad.
4.3 heeft mij niet echt gelukkiger gemaakt!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-03-11, 17:49
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb er niet meteen problemen mee.
  #23  
Oud 18-03-11, 17:56
iphoneEd iphoneEd is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 331
Standaard

Pingchat uitschakelen. Alles werkt nog bij mij met de nieuwe update. Maar ik vind dat de telefoon iets haperend reageerd als ik een app open. Safarie vind ik niet sneller(zie eigenlijk geen verschil). Batterij is de ene keer sneller leeg als de andere keer. Maakt niet uit wat ik gebruik.
  #24  
Oud 18-03-11, 19:46
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Natuurlijk is het mooi om het volgende te zien als iDevice gebruiker: 'Apple heeft meest tevreden gebruikers' | nu.nl/gadgets | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Maar ook negatieve dingen moeten worden gezegd: 'Batterijduur iPhone neemt af na update iOS 4.3' | nu.nl/gadgets | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Dus n.a.v. dit artikel raad ik iedereen nog eens goed te bestuderen wat iOS 4.3 nu écht meer heeft te bieden
  #25  
Oud 19-03-11, 12:40
nylezis nylezis is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

ik moet zeggen dat mijn ervaringen positief zijn, heb kpn en ook de persoonlijke hotspot uitgeprobeerd. Werkt perfect, geen problemen. Alleen met safari merk ik geen significant verschil.
  #26  
Oud 19-03-11, 14:17
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nylezis Bekijk bericht
ik moet zeggen dat mijn ervaringen positief zijn, heb kpn en ook de persoonlijke hotspot uitgeprobeerd. Werkt perfect, geen problemen. Alleen met safari merk ik geen significant verschil.
Toch wel hoor wat safari betreft; ik merk bij meerdere sites heel goed deze iets sneller laden en gedaan hebben met laden.
  #27  
Oud 19-03-11, 15:13
benBEN's schermafbeelding
benBEN benBEN is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vleuten
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lolbroeck Bekijk bericht
Natuurlijk is het mooi om het volgende te zien als iDevice gebruiker: 'Apple heeft meest tevreden gebruikers' | nu.nl/gadgets | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Maar ook negatieve dingen moeten worden gezegd: 'Batterijduur iPhone neemt af na update iOS 4.3' | nu.nl/gadgets | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Dus n.a.v. dit artikel raad ik iedereen nog eens goed te bestuderen wat iOS 4.3 nu écht meer heeft te bieden
Moet zeggen de iPhone 4 draait gelukkig goed en soepel, maar haal heeft me 3Gs de update niet mogen overleven.. Ging al fout met de update erop te zetten. Ervaringen of 3Gs sneller geweest zou zijn weet ik niet.

Hij ligt nu ergens op een afvalberg. en mis hem nog steeds in de auto voor met te helpen de weg te vinden (navigatie) heb wel van verschillende mensen vernomen dat hij daar juist een stukkie beter/sneller in is geworden.
TomTom met name. AL kan ik het zelf niet meer testen.

iPad loopt goed op 4.3 geen problemen tegen gekomen
__________________
[B]iPhone 6+ 128 goud, iPad 3 64 wit
  #28  
Oud 19-03-11, 16:03
benBEN's schermafbeelding
benBEN benBEN is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vleuten
Berichten: 173
Standaard

Update

Zojuist http://forum.iculture.nl/f18/iphone-...-vodafone.html tegen gekomen.. misschien ook bij mij wel van toepassing geweest. Al waren m'n eerste gedachten dat de 4.3 de schuldige was;-(

Laatst gewijzigd door benBEN; 19-03-11 om 16:07. Reden: update status
  #29  
Oud 19-03-11, 16:06
benBEN's schermafbeelding
benBEN benBEN is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vleuten
Berichten: 173
Standaard

@ Moderator ik doet iets verkeerd. Wilde me bericht voorzien van een update maar het wijzigen is niet goed gegaan zo lijkt. Misschien dat jullie de update bericht aan kunnen / willen passen aan me bericht daar boven.

Bedankt, en sorry voor het ongemak
  #30  
Oud 21-03-11, 08:48
maceddy maceddy is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Hoge Noorden
Berichten: 82
Standaard

Ik heb af en toe wat last van 'lag' en het op internet al eerder genoemde battery drain probleem... Ook met alle apps gequit en Ping uitgeschakeld gaat mn accu nog behoorlijk snel leeg sinds iOS 4.3...
  #31  
Oud 21-03-11, 20:05
belleroplijn4 belleroplijn4 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 3
Standaard

sinds vandaag kan ik niet meer bellen via bleutooth in de auto met mijn iphone 4 (4.3). Ze zien elkaar wel, maar verbinden niet. Iemand een oplossing?
  #32  
Oud 24-03-11, 13:46
daanjur daanjur is offline
• iOS 6.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 17
Standaard

Vanochtend me iPod hersteld na jailbreak(reden:slome ipod) en toen meteen 3.4 eropgezet.
Helemaal niets mis mee!
  #33  
Oud 29-03-11, 21:39
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

4.3 heeft mijn batterij echt héééééél lui gemaakt
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #34  
Oud 29-03-11, 21:57
kkw kkw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 6
Standaard

Direct 4.3.1 geinstalleerd zodra deze beschikbaar was. Op het eerste gezicht lijkt het probleem met batterij opgelost. Moet wel zeggen dat ik al diverse malen een zeer trage werking van de iPad heb terwijl ik dat hiervoor nooit heb meegemaakt. Even in de gaten houden maar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen ios 4.2 cyber2001 iPhone algemeen 0 13-01-11 00:08
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 KSH Jailbreak 0 30-11-10 18:54
IOS 4.1 op iPhone 3G - ervaringen jap74 iPhone algemeen 13 13-09-10 07:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:49.