Batterij snel leeg na Update 4.3.x discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na update 4.3.2. liep iphone 4 volledig leeg. Gewoon volledig resetten, via itunes back-up maken, daarna weer terugzetten en hij doet t nu prima. Nergens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
batterij snel leeg
Na update 4.3.2. liep iphone 4 volledig leeg. Gewoon volledig resetten, via itunes back-up maken, daarna weer terugzetten en hij doet t nu prima. Nergens last meer van.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
4.3.2 ->4.3.3
lost de versie 4.3.3 het batterij probleem op ?
kan iemand die de problemen had dit bevestigen ? |
|
|||
|
|||
Bij mij niet volgens mij.... Maar de dag is nog niet om
|
|
|||
|
|||
Ik draai nu twee dagen op 4.3.3. Mijn bevinding, de batterij loopt nog steeds zeer snel leeg. Geen verschil dan met versie 4.3.2.
Ik denk dat (net zoals met de antenne) apple hier geen probleem in ziet en dit "probleem" gewoon niet wordt erkend. En toch vraag ik me dan af wie hier nou de sukkels zijn, APPLE ? Of wij ?! |
|
||||
|
||||
Draai sinds gisteren 4.3.3 (untethered JB) op een bijna 2 jaar oude 3GS.
Helaas nog geen representatieve test kunnen doen: dankzij streaming radio luisteren vanochtend in 2 uur tijd >60% verloren... (maar streaming radio vrat altijd al heel veel energie van mijn iPhone)
|
|||
|
|||
Citaat:
Eergisteren 4.3.3 geïnstalleerd en het zelfde probleem is weer gekomen. iphone 4 wordt warm, snel leeg en app's stoppen spontaan. accu legen en laden heeft niet geholpen, restore van Os ook niet. ga nu verder zoeken. Pingggg |
|
||||
|
||||
Wel grappig om te zien wat de verschillende ervaringen zijn in het batterijverbruik i.c.m een bepaalde Ios versie. Ik heb nu namelijk voor het eerst echt het idee dat de batterij langer mee gaat op mijn 3GS van 2.5 jaar oud. Met 4.3.3 haal ik nu 2 volledige dagen standby en 4.5 uur gebruik.
|
|
|||
|
|||
Bij mij is het batterij probleem pas ontstaan na firmware update 4.3.3. Inmiddels ook Ping uitgeschakeld. Batterij in 7 uur (op flightmodus!!) leeg. Wil heel graag terug naar 4.3.2 of 4.3.1 waarbij dit geen probleem was iemand een idee hoe dit te doen. Iphone heeft geen jb dus volledig origineel
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Want ik heb hier net als Lapje totaal geen last van. Persoonlijk denk ik, zoals ik al eerder hier heb geschreven, dat het aan de software ligt die je gebruikt. Ga naar iTunes Activeer aan de linkerkant 'iTunes store' rechts boven zie je je inlog naam, gaar daar naar toe met je muis. nu zie je een driehoekje klik daarop en kies account login kies nu de aankoop geschiedenis. mijn advies is gooi de laatste installaties er af en kijk of het batterij verbruik opknapt. Succes, Kees. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Snap er niks van. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben wel benieuwd hoe je erachter bent gekomen dat het de exchange service was die de boel leeg trok? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Mijn ervaring met 4.3.3 is echt heel goed, ik denk dat het leeg lopen niks te maken heeft met 4.3.3. Het beste kun je de iphone als nieuwe telefoon configureren na het updaten, dan jailbreaken (als je dat wil tenminste) en dan kijken hoe het met de batterij gaat VOORDAT je de reserve kopie terug zet !! In heel veel gevallen ligt het daar aan namelijk.
Als het dan goed werkt zet je de reserve kopie terug en check nogmaals je batterij na een tijdje. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ben de laatste 2 weken in het buitenland geweest met versie 4.3.2.
In het begin een beetje op 3G gesurfd, maar nadat ik de melding van Vodafone kreeg dat mijn datalimiet bereikt was, kreeg ik het hier genoemd accu probleem. Alles wat uit kon staan, stond uit (geen Wi-Fi, geen BT, geen locatiebepalingen etc, en uiteraard geen data-roaming. Alleen op GSM gezet (geen 3G). Accu liep binnen 4-5 uur leeg, Iphone werd zeer warm, bij zeer beperkt gebruik. Bij thuiskomst, geupdate naar 4.3.3, weer alles geactiveerd, en nu gelukkig geen problemen meer. Het lijkt erop dat de Iphone internet nodig heeft om zijn accu capaciteit op peil te houden. Klinkt vreemd, maar kan geen andere oorzaak vinden (behalve wellicht de update naar 4.3.3). |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
^^ Dat denk ik ook niet. Er was een tijd geleden hier ook een keer een gast met z'n iPhone die alleen in het buitenland leegliep. En die van z'n collega (zelfde type en netwerk) ook. Maar de 2 iphones van hun vrouwen (ander type dan zij hadden) dan weer niet.
Het leek relatie te hebben met de combinatie type iphone en (buitenlands) netwerk. Raadselachtig en nooit opgehelderd.... |
|
||||
|
||||
Beste mede-leden:
Ik loop nog lekker op oldskool iOS 4.2.1 met m'n 3GS. Nu ik al deze ellende lees overde batterij bij iOS 4.3 (en verder) ben ik wat huiverig om de update er overheen te gooien. Ik ben namelijk opzich lang niet ontevreden over m'n (1 jaar oude) batterij (tenminste... niet meer dan de gemiddelde iPhone gebruiker..). Denderend is het niet, maar met krap 2 dagen standby en wat spelen op de bank 's avonds, lang niet slecht. Nu is de kernvraag: Wel of niet updaten naar 4.3.3 ? Jullie input wordt zeer gewaardeerd. Alvast bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij snel leeg (fw 4.x) | wikas | iPhone algemeen | 56 | 19-03-11 12:29 |
Batterij snel leeg na update IOS4 | fplin | iPhone algemeen | 60 | 11-07-10 14:17 |
Batterij iphone 3G snel leeg na update 3.1.2 | knijn | iPhone algemeen | 4 | 25-05-10 11:35 |
Batterij snel leeg | Cronaldo7 | Archief | 11 | 23-07-09 17:00 |
Batterij snel leeg na 2.1 update | kimwispel | iPhone algemeen | 8 | 31-12-08 18:59 |
|
|