Batterij snel leeg na Update 4.3.x discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb m'n iPhone 3 weken, en mijn batterij gaat maar 2 dagen mee. M'n scherm staat al donker en alles mogelijk batterijverslindende dingen staan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb m'n iPhone 3 weken, en mijn batterij gaat maar 2 dagen mee.
M'n scherm staat al donker en alles mogelijk batterijverslindende dingen staan uit! Als ik bv. 's nachts mijn foon in vliegtuigmodus zet ben ik na 7 uur 10% kwijt! Dit kan toch niet voor een nieuw toestel? Mijn oude Nokia gaat nog altijd langer mee dan dit! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Vergeet niet, het is een smartphone. Je kunt het op geen enkele manier vergelijken met een oude Nokia gsm.
|
||||
|
||||
Ik heb totaal geen probleem met de batterij. 's Nachts zet ik alle programma's uit geen Wi-Fi of 3G aan, dan ben ik na 6.5 uur MAAR 1% kwijt. Ik draai op 4.3.3
PS ik ga de iPhone pas laden als hij onder de 10% staat en ik werk nu bijna 9 maanden met de 4de generatie. Laatst gewijzigd door KvdS; 25-05-11 om 20:27. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Die appjes kosten wel een paar Euris, maar "werknemers" moet je nu eenmaal betalen |
|
||||
|
||||
Daar heb ik het geld inderdaad ook wel voor over. Maarja gaat een iPhone 4 z'n batterij véél langer mee als een 3G[S]? Dan ga ik 'm meteen halen dit weekend!
|
|||
|
|||
Citaat:
Alle beetjes helpen, maar 200 mAh meer helpt zeker. Auto3G is zeker het geld waard. Die zet automatisch 3G uit (en GPRS aan) als je het niet nodig hebt, bv. als Wi-Fi aanstaat of als de iPhone in de slaapstand staat. Mail, push berichten en WhatsApp komen dan met GPRS binnen. Dat mag allemaal van mij zolang het accuverbruik maar beperkt blijft. Ik heb empirisch vastgesteld dat met Auto3G mijn accu 50% langer meegaat, dan spreek ik over zo'n dag of drie (soms vier). Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 25-05-11 om 21:00. Reden: Taalfouten |
|
||||
|
||||
Da's zeer zeker het geld waard dan, zal er eens naar kijken!
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik dan terug downgraden? Of hou ik hem nu beter op 4.3.3?
Mijn klasgenoten kunnen allemaal ong. 4 dagen overleven met hun batterij en die doen pakken meer dan ik en hebben hun iPhone langer. Als ik tijdens de les met een 3 weken oude iPhone 4, 1 uurtje surf is er gigantisch wat van de batterij weg. M'n vrienden trekken echt grote ogen! En vragen zich af hoe ik dat doe! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als je tijdens de les nu eens niet gaat surfen maar luistert naar wat de docent te vertellen heeft, zeker tijdens de lessen natuurkunde en wiskunde, dan zul je misschien ooit begrijpen waarom het accuverbruik zo hoog is
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
er is in cydia toch een programmatje waarbij je kunt zien welke programma's stroom verbruiken en hoeveel
dan zou je nl kunnen zien of er app's blijven draaien op de achtergrond had het eerst ook werkt goed maar ben de naam kwijt |
|
|||
|
|||
Het is een betaalde Cydia app. Ga eens kijken in je Cydia aankopen dan heb je naam onmiddellijk
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone is 4 mnd oud. Ik heb geen nauwkeurige registratie maar na de laatste up dates is hij veel sneller leeg. Als ik thuis ben staat hij altijd op de lader, is dat aan te bevelen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem om 3u30 vannacht uit de stekker gehaald op 100%, hij stond in vliegtuigmodus (alles uit, niets in taskbar).
Sta ik vanmorgen om 11u. op, heb ik maar 79% meer! Dat is het GROOTSTE nadeel aan de iPhone. Batterij doet het maar 1,5 dag (en dan doe je werkelijk niets op de iPhone buiten enkele smsjes. Daarvoor is een GSM althans voor mij niet gemaakt!!! Dat is hetzelfde als een elektrische auto kopen en er maar 10km. per dag mee kunnen rijden! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn 3GS verliest 0-1% in 8 uur tijd in flight mode. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij snel leeg (fw 4.x) | wikas | iPhone algemeen | 56 | 19-03-11 12:29 |
Batterij snel leeg na update IOS4 | fplin | iPhone algemeen | 60 | 11-07-10 14:17 |
Batterij iphone 3G snel leeg na update 3.1.2 | knijn | iPhone algemeen | 4 | 25-05-10 11:35 |
Batterij snel leeg | Cronaldo7 | Archief | 11 | 23-07-09 17:00 |
Batterij snel leeg na 2.1 update | kimwispel | iPhone algemeen | 8 | 31-12-08 18:59 |
|
|