iPhone 4 netsnoer werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gister heb ik last van een zeer vervelend probleem, Als ik mijn iPhone 4 aan het bijgeleverde usb blokje in het stroomnet stop laad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 netsnoer werkt niet
Sinds gister heb ik last van een zeer vervelend probleem,
Als ik mijn iPhone 4 aan het bijgeleverde usb blokje in het stroomnet stop laad me iPhone niet op geen bliksem tekentje & normale wallpaper op lockscreen. Echter als ik me iPhone aan een willekeurige PC of Laptop hang dan laad deze wel gewoon op. Ik heb al 2 andere iPhone laders geprobeerd en 1 universele USB oplader maar het toestel laad nogsteeds niet op. Heeft iemand hetzelfde probleem ? of weet iemand hier een oplossing voor dit is zeer lastig aangezien ik me iPhone normaal altijd op me werk oplaad. Ik heb al geprobeerd om me iPhone te soft-resetten & 4x het mute knopje heen en weer schuiven & de iPhone met power en home toets na 7 seconden ingehouden te hebben op te laten starten maar niks werkt tot nu toe |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heel bijzonder, als hij via pc laadt zou het software kunnen zijn wordt even herstellen in iTunes.. Toch apart
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb met vodafone contact gehad hun hebben mij een claimnummer gegeven nu kan ik hem naar een vodafone winkel brengen en opsturen dat duurt ongeveer zo n 10 werkdagen. Is er geen andere oplossing ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Maar valt dit binnen mn verzekering of kost dit me gelijk me eigen risico ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Valt het toestel binnen de garantie (consumenten 24mnd) dan lijkt het mij een zorgeloze actie. ConsuWijzer - De wettelijke garantieperiode in Europa Wellicht weten ze in de vodafoneshop meer. Succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou ik nu toch me eigen risico moeten betalen ? aangezien ik er in me polis niks van vind |
|
|||
|
|||
30 dagen? Terug nr verkooppunt en laten repareren.
Wel even je j.b. er af halen. Toestel clean en schoon op laten sturen. Kan geen uitspraak doen over eigen risico. Lijkt mij sterk dat dit geen garantie zou zijn.. |
|
|||
|
|||
yoww, nee dit valt onder fabrieksgarantie. Het valt niet onder fabrieksgarantie als er sporen zijn van val, stoot of vochtschade. Je dient het op te sturent onder vermelding van je claim nummer. mocht het overhoopt toch voorkopen dat dit niet gedekt wordt door je fabrieksgarantie, denkt je verzekering alles.
btw, werk bij vf. |
|
||||
|
||||
Enige manier om erachter te komen is Door met het toestel langs de winkel te gaan, ik verwacht wel dat dit onder garantie valt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Home button werkt niet, itunes vind iphone niet | keesdr | iTunes | 2 | 07-02-11 20:41 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Ten einde raad: iTunes ziet iPhone niet - Recovery Mode werkt niet... | Marked | Unlock [archief] | 22 | 12-05-08 12:34 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|