"Screen rotation" niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Sinds vandaag merk ik dat het beeld niet automatisch draait wanneer ik de Iphone horizontaal houd. Voorheen werkte het wel perfect, maar sinds vandaag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Screen rotation" niet meer
Goedemiddag,
Sinds vandaag merk ik dat het beeld niet automatisch draait wanneer ik de Iphone horizontaal houd. Voorheen werkte het wel perfect, maar sinds vandaag niet meer. Weet iemand hoe dit op te lossen is? Het werkt en in Safarie niet en wanneer ik de Ipod functie open heb. Alvast bedankt, Carlos |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Laat maar,
Ik heb het alweer werkende gekregen door de iphone een paar keer op tegen mijn hand te slaan ;p. Nu werkt het weer. Gr... Carlos |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct | Lancia | iPhone Navigatie | 14 | 10-10-09 14:57 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
Het icoontje "Telefoon" werkt niet meer | Kenanus | iPhone algemeen | 7 | 14-08-08 18:29 |
Mac OS X: iTunes "ziet" iPhone niet meer na installatie Leopard | alex_ghbs | iTunes | 2 | 22-01-08 17:57 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|