activeren iphone 4 luikt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, als ik mij iphone 4 aan de stroom hang zegt hij dat hij geactiveerd wil worden via itunes maar haal ik hem dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
activeren iphone 4 luikt niet
hallo allemaal,
als ik mij iphone 4 aan de stroom hang zegt hij dat hij geactiveerd wil worden via itunes maar haal ik hem dan vervolgens van de stroom af dan wordt het scherm zwart en reageert de telefoon niet meer. als ik hem dan aan itunes doe gebeurt er vervolgens helemaal niks. het ligt niet aan het opladen want ik heb hem de hele nacht opgeladen. ik hoop dat iemand tips heeft want dit is al mn 2e iphone 4 want de vorige had geen geluid. alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
activeren, itunes, zwart scherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone 3g niet activeren | leslow | Jailbreak | 3 | 16-04-11 18:10 |
iPhone 1e gen.: Kan iphone niet activeren | Martijnvl90 | Unlock | 2 | 19-09-10 21:53 |
iPhone: iPhone 4 niet te activeren...help! | jcpearl | Jailbreak | 25 | 22-08-10 19:15 |
Iphone 3G niet te activeren | saver1982 | iPhone algemeen | 5 | 26-07-10 03:03 |
iPhone 1e gen.: Iphone activeren of niet? | Colburners | Unlock | 0 | 20-06-09 19:02 |
|
|