//

iPhone herstart, maar blijft in Recoverymodus

iPhone herstart, maar blijft in Recoverymodus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneclub leden, Ik heb hier een iPhone 4 liggen met AT&T lock, deze ligt op mijn bureau braaf te wachten op zijn unlock. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-05-11, 10:54
TimSpaans TimSpaans is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard iPhone herstart, maar blijft in Recoverymodus

Beste iPhoneclub leden,

Ik heb hier een iPhone 4 liggen met AT&T lock, deze ligt op mijn bureau braaf te wachten op zijn unlock. Ik gebruikte hem als iPod, en was gejailbreakt op 4.1. Ik kan de iPhone nu alleen nog maar aanzetten als deze aan de computer of oplader hangt en komt niet verder dan het connect to itunes logo, waarna itunes aangeeft dat ik hem moet herstellen.
Dit heb ik al meerdere malen geprobeerd, en telkens krijg ik verschillende errors, zoals 1611, this iphone is not eligible for the requested build, 3194, 2011 etc.
Al wat dingetjes met TinyUmbrella en Custom firmware's geprobeerd, maar er gebeurd helaas niet veel.

Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone hersteld maar blijft in Recovery mode keesdr iPhone algemeen 3 02-02-11 19:22
iphone 3gs blijft maar herstarten scootaah iPhone algemeen 2 07-08-10 16:32
help iphone 2g blijft maar om i-tunes vragen? luukdoedens iPhone algemeen 6 29-07-10 16:17
iPhone gehacked maar blijft in herstelmode staan juliens666 Archief 20 31-01-10 19:56
Bluetooth staat aan maar blijft zoeken maar vind niets rob_s Unlock [archief] 1 04-01-08 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:02.