Hardware testen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou er iemand mij kunnen vertellen hoe ik mijn hardware kan testen. Dit zou ik graag doen om te weten of mijn wifi ontvanger of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hardware testen
Zou er iemand mij kunnen vertellen hoe ik mijn hardware kan testen. Dit zou ik graag doen om te weten of mijn Wi-Fi ontvanger of Wi-Fi chip stuk is.
Ik krijg zowel voor Wi-Fi als voor mijn bluetooth een mac adres. Mijn 3g netwerkt werkt ook. Weet er iemand een manier hoe ik kan weten welke hardware stuk is . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ga naar een plaats waarvan je zeker weet dat er Wi-Fi is, en waarvan je ook zeker weet dat het netwerk (SSID/netwerknaam) niet verborgen is. Schakel Wi-Fi in en als het goed is zal je iPhone dan het netwerk moeten zien. Ziet ie niks, dan zal de chip kapot zijn.
|
|||
|
|||
Alvast bedankt ik heb het hierjuist uigeprobeerd en ik vrees ervoor dat mijn chip stuk is
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchronisatie testen | metalmakker | iTunes | 3 | 14-10-10 22:49 |
electronica testen | magatsu | Chat en geruchten | 5 | 09-10-09 20:58 |
Testen met Instruments | SkyTrix | Ontwikkelen voor iOS | 9 | 19-04-09 15:36 |
iphone om te testen | Haagze sf2 | Archief | 1 | 01-08-08 14:02 |
|
|