//

iphone 4 scherm

iphone 4 scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Enkele dagen geleden kocht ik een nieuwe Iphone 4. Wanneer ik de helderheid op iets boven de middenste stand zet en automatisch uit, vind ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-06-11, 09:01
pmk pmk is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Amstelveen
Berichten: 7
Standaard iphone 4 scherm

Enkele dagen geleden kocht ik een nieuwe Iphone 4. Wanneer ik de helderheid op iets boven de middenste stand zet en automatisch uit, vind ik de kleurtemeratuur van het scherm niet helder wit, maar zit er een grauwe geelachtige zweem over. Is dit normaal en valt dit anders onder garantie of moet ik het oplossen door de helderheidsstand helemaal omhoog te zetten, hetgeen aanmerkelijk meer batterijenergie kost?
Bedankt voor een evt. antwoord en vriendelijke groet, - Peter Keller -
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-06-11, 09:15
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Eigenlijk geef je zelf al het antwoord Het lijkt erop dat de latere iPhones een wat gelere zweem hebben. Opschroeven van de helderheid is de oplossing. Even mee spelen voor de voor jou beste instelling.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 13-06-11, 11:53
pmk pmk is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Amstelveen
Berichten: 7
Standaard re:

Bedankt voor het snelle antwoord, maar wordt de levensduur van een batterijlading door dit opschroeven van de lichtintensiteit niet gigantisch beïnvloed, waardoor de tijd dat ik met een stroomlading doe, nog korter wordt?
Is het b..v niet mogelijk om de kleurtemperatuur softwarematig bij te stellen, of zoals op mijn Eizo computerscherm met een kalibratie?
Peter
  #4  
Oud 14-06-11, 20:08
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik ken geen tweaks die de gele zweem weghalen, officiële of onofficiële. De enige mogelijkheid is het opschroeven van de helderheid -of de 'geelzucht' accepteren.

Dat je batterij minder lang meegaat bij een hogere helderheid, klopt. Hoeveel dat scheelt weet ik niet. Je zou dat eens kunnen uitproberen. Wellicht moet je uiteindelijke een compromis zoeken tussen batterijduur en 'geelzucht'.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G scherm hetzelfde als 3Gs scherm? FamousD iPhone algemeen 1 20-05-11 19:52
Retina scherm (iPhone 4) vs Normaal scherm (iPhone 3GS) Yaratje iPhone algemeen 6 12-11-10 23:54
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. Tijsvdw Archief 3 11-07-10 15:14
Plots vreemd scherm ipv "ontgrendel" scherm BfromB iPhone algemeen 9 23-01-09 00:23
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit Excellence iPhone accessoires en onderdelen 4 09-12-08 16:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.