Update 4.3.4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sorry Heb er geen verstand van. Even iemand anders vragen. Succes ermee....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Sorry
Heb er geen verstand van. Even iemand anders vragen. Succes ermee. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heleen jij werkt nu ook met de nieuwe update 4.3.4 of nog niet ?
|
|
||||
|
||||
Yep Cosmo daar werk ik mee en alles werkt gelukkig weer
|
|
||||
|
||||
weet niet of er iemand last van heeft , maar de phone wordt wel een stuk trager , was al trager geworden van 4.2.1 > 4.3.3 , maar nu helemaal ..
iemand idee of tippie?? Laatst gewijzigd door rubbererobbie; 18-07-11 om 10:15. |
|
|||
|
|||
Hij is idd iets trager geworden en hoe is het bij jullie met de batterij capaciteit , het lijkt wel of mijn batterij nu veel eerder leeg is dan normaal, bedankt Apple!!
Kan ik nog terug naar 4.3.3?? Ik heb geen idee, ik heb de iphone net 4 weken.
|
|||
|
|||
alle zo te horen beter bij 4.3.3 blijven dan zoals ik
|
|
|||
|
|||
Slechte versie die 4.3.4...niets werkt...dus blijf lekker bij 4.3.3.
|
|
|||
|
|||
Ik kan mijn iPhone 4 sinds eergisteren niet meer opstarten nadat ik de nieuwste iOS versie (4.3.4?) had binnengehaald. Ik heb nu al diverse keren een softwareherstel gestart. Alle gaat goed tot de laatste 5% van het voortgangsbalkje in iTunes en ongeveer 60% van het voortgangsbalkje op de iPhone. iTunes blijft wel gewoon werken, maar maakt het herstel niet af (zelfs niet na een hele nacht). Natuurlijk heb ik ook de homeknop en de sluimerknop in allerlei varianten ingedrukt. Heeft iemand nog een optie om weer nieuw leven in mijn iPhone te blazen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: firmware 4.2.1 update zonder baseband update (tut) | sth313 | Unlock | 10 | 21-03-11 18:53 |
|
|