Iphone 4 defect Rep van Leviveld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een defecte Iphone 4 (Oorluidspreker werkt niet) wit net nieuwe uit doos gekocht in Canada, Nu ben ik door apple door verwezen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 defect Rep van Leviveld
Ik heb hier een defecte Iphone 4 (Oorluidspreker werkt niet) wit net nieuwe uit doos gekocht in Canada,
Nu ben ik door apple door verwezen naar van Lelieveld in Utrecht om mijn toestel te laten repareren onder garantie. Ik ben bij van Lelieveld op kantoor geweest daar ben ik weer weggestuurd omdat ze geen reparaties doen van toestellen uit het buitenland iemand hier ervaring mee en waar kan ik mijn toestel nu laten repareren ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou langs een Apple Premium Reseller gaan en/of contact met Apple NL opnemen.
canada, iphone, leliveld, reparatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3Gs defect, heeft iemand verstand van hardware prob | DylanM | iPhone Apps | 5 | 23-04-12 23:06 |
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone | sinanyavuz | Odido (T-Mobile) | 16 | 31-03-12 13:14 |
recovery mode na installeren rep van cydia | tapijtkever | Jailbreak apps en thema's | 0 | 26-12-08 00:40 |
Deel van mijn SCHERM SOMS DEFECT | Xavi_@ | iPhone algemeen | 2 | 20-09-08 19:17 |
rep's | mrgoolie | iPhone algemeen | 5 | 15-11-07 21:42 |
|
|