Update 4.3.4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog iemand problemen met deze update? Alles ging goed tot het installeren zelf. Ik kreeg een foutmelding met nr 1006 (?? Niet zeker van... ). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update 4.3.4
Nog iemand problemen met deze update?
Alles ging goed tot het installeren zelf. Ik kreeg een foutmelding met nr 1006 (?? Niet zeker van... ). Dus nu moet ik heel mijn foon herstellen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
idk,
maak een rezerve kopie van je apps en restore dan is maar er zijn programma's die die foutmelding kunnen verhelpen |
|
|||
|
|||
Blijkbaar staat 4.3.4 er nu op na het herstellen.
raar |
|
||||
|
||||
Als het probleem opgelost is hoef je je geen zorgen meer te maken
|
|
|||
|
|||
Na deze update id de simlock actief en werk mijn code niet meer. 100% zeker dat het hiervoor wel gewoon werkte.
Iemand dezelfde ervaring? Vodafone iPhone 4 Laatst gewijzigd door kkw; 16-07-11 om 11:41. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens Vodafone zit het hem toch in de software. Moet dus meer voorkomen lijkt me zo. |
|
||||
|
||||
Na de update van vandaag is de capaciteit van mijn Iphone 4 veranderd. (te zien in Itunes)
Ik heb bij "overige capaciteit" 2,8 GB staan in Itunes. Terwijl audio, app's, foto's etc. veel minder capaciteit in beslag nemen. Wat is Overige capaciteit en hoe krijg ik dat leeg? Wie heeft dit ook of kan mij helpen? |
|
|||
|
|||
Ik heb ook dit probleem als ik update door voer als ik van update 4.3.3 naar 4.3.4 wil gaan.
|
|
||||
|
||||
ff power en home knop inhouden totdat de zilveren apple logo verschijnt, dan loslaten en ff checken of het nu beter is...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Van alles probeert, maar hielp niet!? Einige wat toen wel hielp, iphone herstellen in iTunes. probleem was erna weg en ik had weer ruimte Maar eerst een reserve kopie maken! Succes groetjes Detlef
|
||||
|
||||
Als ik hem herstel ben ik dan alles kwijt?
De app's, contacten, notities, muziek etc.? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als goed is vraagt iTunes dat ook... Als de herstel klaar is vraagt iTunes de reservekopie terug zetten, en klaar. Jou muziek moet je wel handmatig op je iphone zetten, maar die staat als het goed is al in je iTunes Succes |
|
|||
|
|||
ik zie dat enkel als ik terug opstart ze niet bij de 2 knoppen tegelijk in te houden
|
|
||||
|
||||
D Hoff
Ik ga het proberen en l;aat het je weten of het lukt. |
|
|||
|
|||
oke zal eens zien en wachten
|
|
||||
|
||||
Ja hoor heb hem hersteld en is helemaal gelukt
Heb alles terug en het belangrijkste, de "overige capaciteit" is bijna leeg Bedankt D.Hoff |
|
|||
|
|||
bij nog steeds het probleem krijg hem er niet op geinstalleerd krijg telkens fout melding 3194
Ik heb enkel gebrobeert hem te jailbraiken maar ben er mee gestopt omdat ik niet goed wist wat te doen . Heb enkel met TinyUmbrella de SHSH opgeslagen van mijn divice kan dit daar aan liegen mss. En dan ben ik er mee gestopt Laatst gewijzigd door Joeri75; 17-07-11 om 14:31. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: firmware 4.2.1 update zonder baseband update (tut) | sth313 | Unlock | 10 | 21-03-11 18:53 |
|
|