Camera probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb een iPhone 3GS, en hij maakte in het begin echt hele goede foto's. Nu heb ik hem iets langer dan een jaar, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Camera probleem
Hallo!
Ik heb een iPhone 3GS, en hij maakte in het begin echt hele goede foto's. Nu heb ik hem iets langer dan een jaar, en de camera focust niet meer. Ik bedoel dat bijvoorbeeld letters en kleine details wazig zijn, wanneer ik tekst fotografeer is het wazig en niet te lezen. Ik snap niet hoe dit ineens kan, ik hoop dat iemand me kan helpen! Zou graag willen dat hij het weer goed doet, ik moet er immers nog een jaar mee en maak veel foto's! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik je wel "tap to focus" ? Dus op het scherm tappen wat je wilt scherp stellen?
|
|
|||
|
|||
Ja dat gebruik ik!
|
|
||||
|
||||
Tè voor de hand liggend, maar: er zit niet iets voor de lens (viezigheid, deel van een hoesje)? En hoe zit het met beschadiging van het glas voor de lens?
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Camera probleem iPhone4 | Redchilly | iPhone algemeen | 51 | 09-12-10 02:32 |
Foto: Camera probleem | lamschreuders | Muziek, foto & video | 17 | 31-12-09 19:52 |
Foto: Camera probleem | menno20 | Muziek, foto & video | 7 | 31-10-08 13:57 |
Camera probleem | BasRed | iPhone algemeen | 46 | 06-08-08 13:30 |
camera probleem | sapple | Archief | 3 | 04-10-07 02:32 |
|
|