iPhones gekocht, wat eerst doen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb deze week 3 nieuwe iPhones gekocht. Graag tips van ervaren gebruikers: wat doe ik meteen als ze binnen zijn? Speciale niet te missen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhones gekocht, wat eerst doen?
Ik heb deze week 3 nieuwe iPhones gekocht. Graag tips van ervaren gebruikers: wat doe ik meteen als ze binnen zijn? Speciale niet te missen apps?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er is een Topic met Beste Games, verder kun je ook wel her en der tips vinden over de beter gewaardeerde apps. Veel plezier met je nieuwe iPhones!
Tip van mij zou zijn om mee te beginnen: maak alvast even een Apple ID aan (kan gewoon op je PC in de iTunes Store), waarmee je aankopen kunt doen in de App Store. Je kunt met een creditcard, bankrekening (click and buy) of een iTunes gift card betalen. |
|
||||
|
||||
Games is not my cup of tea... Ik blader wel eens door de topics hier. Toen de site net bestond kwam ik hier ook al eens (de eerste iphone had ik toen). Na een tijdje vreemd te zijn gegaan met HTC (erg goed bevallen overigens), toch maar weer eens iPhone nu.
|
|
|||
|
|||
Tip van mij
Jailbreaken en Cydia updaten. |
|
||||
|
||||
Motiveer dat eens dan kokkie44?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
1 voor mij, 1 voor mijn vrouw en 1 voor mijn vriendin
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tja, dubbele lusten, dubbele lasten...
Maargoed, on topic: Je vraag is dus oa eigenlijk welke apps must-have zijn. Dat hangt dan weer heel erg af van waar jij een iPhone denkt te gaan gebruiken, en wat je er mee wilt... |
|
|||
|
|||
Zou zeggen....lees eens rond. Een topic als dit openen heeft weinig zin. De vraag is zo persoonlijk....afhankelijk van eigen wensen...en er zijn al zoveel tips gegeven hier....
Dat je met twee vrouwen eigenlijk wel tijd hebt voor een iPhone
|
||||
|
||||
Ik wil de iphone gebruiken om een beetje op facebook te posten, ben aktief in de dance scene en wil hem graag gebruiken in Spanje met een prepaid kaart. Heb hem met een Vodafone abo, zou hij wel werken met een Spaans prepaid kaartje, of heb ik dan een jailbreak nodig?
|
|
||||
|
||||
je hebt hiervoor geen jb nodig, en of ie t doet in spanje hangt af van een eventuele simlock.
|
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat als ik via Vodafone een toestel koop er een simlock op zit toch?
|
|
||||
|
||||
nee hoeft niet, maar dat weet ik niet zeker.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? | tom91 | iTunes | 2 | 25-12-10 16:25 |
Voor eerst Iphone gekocht, hoe software erop zetten ik kom er niet uit | ahmet05 | iPhone algemeen | 6 | 22-12-10 02:47 |
iPad in Amerika gekocht - wat te doen? | TuurDS | iPad algemeen | 6 | 04-11-10 10:26 |
Nieuwe 3GS gekocht met T-mobile lock, eerst unlocken of eerst jailbreaken. | froos | Archief | 1 | 21-03-10 00:09 |
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? | Pietje123456 | Archief | 11 | 15-10-07 11:48 |
|
|