Visual Voicemail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in iTunes mijn iPhone 4 de beginwaarden herstelt en daarna de backup teruggezet. Sinds dat moment heb ik geen visual voicemail meer. Wie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Visual Voicemail
Ik heb in iTunes mijn iPhone 4 de beginwaarden herstelt en daarna de backup teruggezet. Sinds dat moment heb ik geen visual voicemail meer.
Wie weet hoe ik dit weer terug krijg? Heb je daar een bepaalde code voor nodig? Bij T-mobile kom ik niet verder dan de fbieksinstellingen terugzetten en mijn backup negeren. gr. Leon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk even op het t-mobile forum, er loop daar ergens een visual voicemail topic. Schijnt vaker voor te komen na een restore. De moderator van dat forum kan je voicemail resetten, waarna de boel weer werkt.
|
|
|||
|
|||
Bedankt. Ik heb mijn verzoek gedaan. Ik ben benieuwd.
Gr. Leon |
|
||||
|
||||
Die manuele reset bij hun voicemail server lijkt voor iedereen te werken, maandagmiddag kun je vast weer vv'en
|
|
|||
|
|||
Ik hoop het.
|
|
|||
|
|||
Probleem opgelost door technische afdeling. Via 1233 voice mail opnieuw ingesteld. Wellicht een reset. Met de juiste persoon binnen 1 werkdag opgelost. Jammer dat ik 3 x moest bellen met helpdesk voordat er doorverwezen werd of deze simpele oplossing werd gegeven. Maar ja, het resultaat geldt en de helpdesk moet ook leven (van ons geld) .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail | sporting65 | iPhone algemeen | 11 | 15-10-10 21:05 |
Visual Voicemail? | ChrisVLV | Overige providers Nederland | 1 | 31-07-10 09:02 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable | oscar | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-09-08 21:53 |
Visual voicemail + 3G | dynamiet | Odido (T-Mobile) | 2 | 17-07-08 20:10 |
|
|