ringtones probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, vroeger had ik een iphone 3g en ben nu overgestapt naar een iphone 3gs. Ik wou graag enkele beltonen installeren doch blijkt er ergens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ringtones probleem
hey, vroeger had ik een iphone 3g en ben nu overgestapt naar een iphone 3gs. Ik wou graag enkele beltonen installeren doch blijkt er ergens iets mis te gaan.
ik ga naar een liedje in mijn itunes maak een AAC versie aan en zet dan via info de tijd op max 30 seconden, daarna via finder maak ik er een m4r bestand van en open deze, doch kan ik de beltoon nergens niet vinden in het mapje beltonen wanneer ik in itunes naar mijn iphone ga zie ik namelijk ook geen tabbladje beltonen ik meen mij te herinneren wanneer ik vroeger een aac versie aanmaakte deze onmiddellijk onder het originele kwam te staan, dit gebeurt nu ook niet en nog een tweede vraagje op mijn simkaart staan een groot deel nummers van oude collega's, kan ik deze ergens in itunes of dergerlijke verwijderen zodoende ik deze niet 1 per 1 van op het toestel moet doen alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand?
grtz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem met ringtones te synchroniseren | hinderyckx | Ringtones en Wallpapers | 4 | 30-07-09 09:32 |
Probleem met ringtones in iTunes | jochinho | Archief | 2 | 07-06-09 17:57 |
Probleem Ringtones | rickie | Ringtones en Wallpapers | 15 | 27-05-08 20:24 |
Probleem met ringtones | J0nes | Ringtones en Wallpapers | 6 | 10-04-08 01:12 |
Probleem met mijn ringtones | nito | Ringtones en Wallpapers | 3 | 17-03-08 20:00 |
|
|