//

vreemde melding

vreemde melding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds vandaag een vreemde melding image.jpg wat heeft dit voor een betekenis, en hebben meer mensen er last van verder heb ik ooit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-08-11, 21:33
dion van veenendaal dion van veenendaal is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 11
Unhappy vreemde melding

ik heb sinds vandaag een vreemde melding image.jpg
wat heeft dit voor een betekenis, en hebben meer mensen er last van
verder heb ik ooit een keer in safari een debug-console ofzo aan gezet. en weet ik niet meer hoe ik et uit kan zetten

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-11, 21:59
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dion van veenendaal Bekijk bericht
ik heb sinds vandaag een vreemde melding Bijlage 11299
wat heeft dit voor een betekenis, en hebben meer mensen er last van
verder heb ik ooit een keer in safari een debug-console ofzo aan gezet. en weet ik niet meer hoe ik et uit kan zetten

alvast bedankt
Welcome to the club dion .
Dit is ook hetgeen ik voorheb, ik krijg zelfs 2 verschillende teksten op dus 2 verschillende manieren.

Ik heb dit voorgehad toen ik ne home cinema had gekocht paar weken geleden en er was een iphone dock bij en ik stak mijne iphone in die dock en haalde deze er ook terug eens uit enzo en toen kwam die tekst er opeens op.

Ik heb al alles denk ik gedaan en krijg het probleem maar niet opgelost.
Ik heb de connector al uitgekuist en uitgeblazen, eens de simkaart uit gedaan en uitgeblazen binnen in , ik heb zelfs een nieuwe versie van itunes geinstalleerd en iphone herstel genomen en nieuwe iphone genomen en nikske heeft er geholpen, kan goed zijn bij u dat mss wel zal helpen maar bij mij helpt er nikske,zucht.

Ik raad u aan als ge nog garantie hebt om dat ding zo snel mogelijk binnen te steken, ik heb geene garantie meer dus ik geef er ook geen geld aan uit.

Ook hier kan er niemand helpen, der is niemand die weet hoe je dit probleem eventueel kan oplossen.
  #3  
Oud 23-08-11, 22:03
Pl0xs's schermafbeelding
Pl0xs Pl0xs is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 621
Standaard

Als je die melding krijgt, werkt de accessoire dan wel of niet?
  #4  
Oud 23-08-11, 22:55
dion van veenendaal dion van veenendaal is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 11
Standaard

oke bedankt voor je reactue ik ga maar is langs bij de app store volgens mij heb ik nog gerantie maar alles werkt verder prima. wel appart.
  #5  
Oud 23-08-11, 23:09
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Als ik die melding krijg dan kan ik meestal mijn sms/email geluide niet horen en ook mijne muziek en games geluiden hoor ik niet dan, zeer vervelend en vergeet nie da als ik die iphone binnekort verkoop ik minder ga krijge door da mankement. Als ik de iphone in die dock connector steek van die home cinma dan laad deze wel de iphone op, op dat vlak geen probleem, tis alleen die storing die nie weg wil en kan u zegge dat da ferm tege steekt.
  #6  
Oud 23-08-11, 23:27
Pl0xs's schermafbeelding
Pl0xs Pl0xs is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 621
Standaard

In Cydia kan je de tweak 'PopUp Blocker' vinden. Daar kan je meldingen uitzetten. En de optie mbt accessoires zie ik er ook bij staan, misschien helpt dat.

Deze tweak gebruik ik om allerlei meldingen te blokkeren, zoals de melding wanneer je batterij bijna leeg is.
  #7  
Oud 24-08-11, 00:03
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs Bekijk bericht
In Cydia kan je de tweak 'PopUp Blocker' vinden. Daar kan je meldingen uitzetten. En de optie mbt accessoires zie ik er ook bij staan, misschien helpt dat.

Deze tweak gebruik ik om allerlei meldingen te blokkeren, zoals de melding wanneer je batterij bijna leeg is.
Heb geen jailbreak.
  #8  
Oud 24-08-11, 01:00
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

maar je draaid wel op 4.3.3 dus je kan jb'en en eventueel allen deze tweak proberen.
  #9  
Oud 24-08-11, 01:08
064harry 064harry is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 22
Standaard

Gewoon negeren die melding.
Krijg ik ook als ik 'm op mijn Zeppelin zet.
Nix aan het handje!
  #10  
Oud 24-08-11, 01:45
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb nog niet aangepast naar 4.3.5, iphone heeft 4.3.5.


Harry; niks aan de hand?
Mijn iphone ligt gewoon naast mij en die vervelende tekst komt er meermaals op terwijl ik nikske mee de iphone doe. Dan als ik de iphone gebruik hebk het meestal ook voor met als resultaat ik geen geluid meer hoor, als ik de ipod muziek wil afspelen hoor ik nikske, sms/email krijge hoor ik nikske ook, games spele hoor ik nikske. Ik krijg die tekst denk ik minstens 30 keer per dag, heb meer en meer zin nu om die galaxy 2s te gaan kopen. Waarom moet da nu zolang dure ook eer die nieuwe iphone uit is zeg, ppfff.
  #11  
Oud 24-08-11, 08:46
064harry 064harry is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 22
Standaard

Mmmh, dat snap ik dan ook weer niet.
Bij mij geeft ie de melding 1 x.
Ik tap op sluit en alles is palletti....
Het gaat bij mij alleen om mijn iPhone 4.
Maar da's ervoor dat je natuurlijk alle geluiden (mail/sms/telefoon/e.d./ versterkt via je dock kunt horen.
Met mijn iPod heb ik nergens last van.
  #12  
Oud 24-08-11, 09:01
dion van veenendaal dion van veenendaal is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 11
Standaard

is dit dan iets in de software of niet en ik heb deze melding ook minstens 30 x per dag heb toevallig laats men jb er af gehaalt met de update 4.3.5 zou dit gerantie werk zijn? en heb em alleen aan de orginale iphone oplader zitten.
  #13  
Oud 24-08-11, 10:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs Bekijk bericht
Deze tweak gebruik ik om allerlei meldingen te blokkeren, zoals de melding wanneer je batterij bijna leeg is.
Zo'n tweak zoek ik nog voor mijn iPorsche om die vervelende rode lampjes uit te zetten als de tank bijna leeg is, de remblokjes versleten, het oliepeil te laag of de olietemperatuur te hoog.
  #14  
Oud 24-08-11, 10:56
Pl0xs's schermafbeelding
Pl0xs Pl0xs is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Zo'n tweak zoek ik nog voor mijn iPorsche om die vervelende rode lampjes uit te zetten als de tank bijna leeg is, de remblokjes versleten, het oliepeil te laag of de olietemperatuur te hoog.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vind het vervelend als er een popup komt als ik nog maar 20% batterij heb. Ik vind het onnodig en zelf zie ik het ook wel hoeveel % ik nog over heb.
  #15  
Oud 24-08-11, 11:17
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Nog slechter nieuws ole; tzal toch voor de moment ander toestrlleke worden denk ik, nog wa langer wachten nu en aangezien ik da probleem hier nie kan oplossen, steekt tegen om 100 keer per dag mijn geluid kwijt te zijn en die tekst zie verschijnen.

Dit heb ik juist gelezen op een van mijn twitter berichten of dit volledig klopt weet ik natuurlijk niet.
Door LOR Belga News Agency persbureau press agency agence de presse - Belga vernieuwd op 24/08/2011.
iPhone 5 vanaf midden oktober in VS.
De iPhone 5 ligt vanaf midden oktober in de Amerikaanse winkels en wordt voor het eerst ook verdeeld door Sprint Nextel de derde mobiele operator van de VS.
Dat meldt de Wall Street Journal.
De nieuwe iphone zal later dan verwacht op de markt komen citeert de krant bronnen bij Apple.
De nieuwe versie zou dunner en lichter zijn dan de iPhone 4 en een verbeterde camera bevatten.
Verder zou hij werken met een geavanceerder besturingssysteem aldus de krant.
Apple wil nog niet reageren.

Als dat waar zou zijn dan komt deze in belgie maar eind november-december uit roffll.
  #16  
Oud 24-08-11, 11:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Nog slechter nieuws ole; tzal toch voor de moment ander toestrlleke worden denk ik, nog wa langer wachten nu en aangezien ik da probleem hier nie kan oplossen, steekt tegen om 100 keer per dag mijn geluid kwijt te zijn en die tekst zie verschijnen.

Dit heb ik juist gelezen op een van mijn twitter berichten of dit volledig klopt weet ik natuurlijk niet.
Door LOR Belga News Agency persbureau press agency agence de presse - Belga vernieuwd op 24/08/2011.
iPhone 5 vanaf midden oktober in VS.
De iPhone 5 ligt vanaf midden oktober in de Amerikaanse winkels en wordt voor het eerst ook verdeeld door Sprint Nextel de derde mobiele operator van de VS.
Dat meldt de Wall Street Journal.
De nieuwe iphone zal later dan verwacht op de markt komen citeert de krant bronnen bij Apple.
De nieuwe versie zou dunner en lichter zijn dan de iPhone 4 en een verbeterde camera bevatten.
Verder zou hij werken met een geavanceerder besturingssysteem aldus de krant.
Apple wil nog niet reageren.

Als dat waar zou zijn dan komt deze in belgie maar eind november-december uit roffll.
Dat is inderdaad helemaal "on topic", echt "een vreemde melding"
  #17  
Oud 24-08-11, 14:08
064harry 064harry is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 22
Standaard

Jaaah!! Om nou gelijk een nieuwe iPhone aan te schaffen omdat je een melding krijgt? Wie zegt dat het niet gebeurd bij de iPhone 5???
  #18  
Oud 24-08-11, 15:07
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 064harry Bekijk bericht
Jaaah!! Om nou gelijk een nieuwe iPhone aan te schaffen omdat je een melding krijgt? Wie zegt dat het niet gebeurd bij de iPhone 5???
Ik heb al alle iphones gehad ook de aller 1ste die hier nooit is uitgekomen.
Tis de 1ste keer ik miserie heb en dat doro in een dock connector te steken die bij mijn home cinema zat= nooit meer. Toen zijn de problemen begonnen en zoals ik herhaal, ik geraak er langs geen kanten vanaf.
Vergeet niet; ook al is het een 32GB, wie gaat daar nu nog 500 euro voor willen geven aangezien ik dit probleem heb?

Ik heb nu al 3tal uren reviews en dergelijke zitten kijken voor de samsung galaxy s2 en dat ziet er vet uit moet ik zeggen en vandaag krijg je te lezen de nieuwe iphone nog later zou uitkomen,zucht.
  #19  
Oud 24-08-11, 15:13
064harry 064harry is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 22
Standaard

Sorry maar ik snap er echt niks van hoor!
Zoals ik al zei: hij gaat in de Zeppelin en ik heb ook nog een Logitech Dockspeaker.
1 melding en daarna is het afgelopen.
  #20  
Oud 25-08-11, 15:39
johanneslol1 johanneslol1 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 69
Standaard

Je moet je dockconnector schoonmaken met een wattenstaafje dat huielp bij mij. Als je het krijgt bij een Dock betekend vaak dat hij niet recht staat of niet ver genoeg naar beneden is gedrukt !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vreemde melding op springboard? WiiPhone iPhone algemeen 4 12-05-11 10:54
Vreemde melding joonie iPhone algemeen 12 13-11-10 19:33
Memtool komt met een vreemde melding Lucien1966 iPhone algemeen 8 10-01-10 17:20
Vreemde melding bij opstarten iPhone iPeng iPhone algemeen 7 19-03-09 21:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:14.