Iphone activeren werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone is helemaal vast geslagen, dus ik heb een nieuwe ios versie eropgezet. Echter is het nu bij het opstarten nodig om mn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone activeren werkt niet
Mijn iphone is helemaal vast geslagen, dus ik heb een nieuwe ios versie eropgezet.
Echter is het nu bij het opstarten nodig om mn iphone te activeren met een simkaart zonder code. Hoe doe ik dit? Mijn simkaart heeft namelijk wel een code, en als ik die invoer doet hij nog niks! Help graag! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je hem al eens terug aan iTunes gekoppeld? Wat zegt hij dan?
|
|||
|
|||
Thanks voor de reactie, naar een tiental x resetten en aan itunes koppelen kon ik eindelijk een update eroverheen gooien en is het probleem opgelost!
Ben helaas nu wel de jailbreak kwijt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Activeren met SAM werkt niet. | VChrisNL | Jailbreak | 6 | 28-12-10 18:12 |
iPhone: activeren zonder originele sim, blackra1n werkt niet... | dien84 | Jailbreak | 0 | 18-04-10 00:04 |
Voicemail activeren werkt niet... | pascalletje | iPhone algemeen | 6 | 13-03-10 18:45 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
Windows: Activeren via iTunes werkt niet.. | Ironis | iTunes | 9 | 11-07-08 22:28 |
|
|