Activeren via iTunes werkt niet.. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien er nog geen topic voor is... Hierbij! Ik heb net eindelijk mijn exemplaar bij de BC afgehaald. Deze moest ik thuis activeren. Dit gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Activeren via iTunes werkt niet..
Aangezien er nog geen topic voor is... Hierbij!
Ik heb net eindelijk mijn exemplaar bij de BC afgehaald. Deze moest ik thuis activeren. Dit gaat echter niet zonder problemen. Ik heb mijn simkaart er in, pincode ingetoetst en nu probeert iTunes verbinding te maken met de iTunes Store, om de iPhone te activeren. Dit lukt echter niet. Ik krijg steeds foutmeldingen dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Ik heb op mijn router port forwarding ingesteld, dus dit is wel goed. De rest van de store lijkt ook te werken. Zijn dit de algemene problemen bij Apple, of ligt dit aan mijn iTunes / laptop / etc?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik kom net ook thuis met mijn nieuwe iPhone, en helaas de activatie is een "no go".....
|
|
||||
|
||||
Zijn er al bij wie het wel is gelukt? 3G iPhones die al bellen en internetten?
Ben wel benieuwd eigenlijk. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oh ja, schiet me net te binnen, voor sommigen kan een andere USB-poort mogelijk helpen, liefst eentje direct aan het moederbord (meestal achterop). Maar: volgens mij is het grootste probleem momenteel de iTunes Store.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is het een kwestie van continu blijven proberen..
Erg irritant.. Duurt lang! Wil hem nu wel eens gebruiken ! (ben overigens ook nog eens onbereikbaar zo..) |
|
|||
|
|||
ik heb presies hetzelfde, ik moet hem zien te activeren maar hij wil maar niet in de itunes store komen.... Itunes ziet de iphone wel maar dat verder kom ik niet.
Ik ben gelukkig dus niet de enige waarbij dit niet lukt. Zou apple problemen hebben ofzo? |
|
|||
|
|||
zonder te activeren zijn de applicaties en dergelijke ook niet te gebruiken?
ik kan hem nog steeds niet activeren en vind het niet erg dat ik er niet mee kan bellen totdat servers beetje rustiger zijn maar zou leuk zijn als ik al wat er mee kon spelen. Kom nu echter niet verder dan het itunes logo met daaronder het usb stekkertje op m'n iphone... |
|
|||
|
|||
Hij doet het!! Toppie!
|
|
||||
|
||||
bij mij ook gelukt net met de NL account
|
Labels |
activatie, activeren, iphone 3g, itunes, verbinden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 uit China wil niet activeren via iTunes | iPeng | iTunes | 11 | 26-03-13 16:12 |
Activeren met SAM werkt niet. | VChrisNL | Jailbreak | 6 | 28-12-10 18:12 |
Iphone wil niet activeren in Itunes | Wezzz78 | iTunes | 2 | 12-12-10 00:55 |
iPhone: activeren zonder originele sim, blackra1n werkt niet... | dien84 | Jailbreak | 0 | 18-04-10 00:04 |
Voicemail activeren werkt niet... | pascalletje | iPhone algemeen | 6 | 13-03-10 18:45 |
|
|