iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4 home button werkt niet goed, terug naar de winkel? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/99060-iphone-4-home-button-werkt-niet-goed-terug-naar-de-winkel.html)

dkawa 10-01-12 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eddie7325 (Bericht 758135)
ik heb ook een iphone 4, en heb sinds 23 augustus geen garantie meer!
maar heb al wel sinds juni 2011 de problemen. maar ik ben zo stom geweest op mijn iphone te laten vallen en nu is er een hoekje uit.
mijn vraag is dan ook of het dan nog zin heeft om naar de genius bar in oberhausen te gaan?
alvast bedankt!

Wat denk je zelf?

jandevoer 10-01-12 18:35

Je kan het altijd probereen nee heb je zeker ja kan je krijgen

eddie7325 10-01-12 21:25

@dkawa waarom zo'n reactie? Ik vraag het gewoon ik wil gewoon weten of iemand anders al eerder hetzelfde als mij heeft meegemaakt! Maar bedankt! ;)

Ger01 12-01-12 19:13

Ik heb zaterdag ook een afspraak in Oberhausen, ik ben niet te verstaan als ik telefoneer.
Nu heb ik zelf al eens de microfoon vervangen, maar het probleem blijft.(schip op logic board zal wel stuk zijn)
Garantie is nog tot 19 jan, zouden die dat kunnen zien dat er een andere microfoon in zit of schroeven ze de iphone niet open?

dkawa 12-01-12 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ger01 (Bericht 759012)
Ik heb zaterdag ook een afspraak in Oberhausen, ik ben niet te verstaan als ik telefoneer.
Nu heb ik zelf al eens de microfoon vervangen, maar het probleem blijft.(schip op logic board zal wel stuk zijn)
Garantie is nog tot 19 jan, zouden die dat kunnen zien dat er een andere microfoon in zit of schroeven ze de iphone niet open?

Nee denk je, ja kun je krijgen!!

Ik zeg: doen!! ;-)

janniek 15-01-12 01:01

Home button iphone 4 werkt niet goed
 
hallo,

Ik heb een Iphone 4. Deze komt uit UK maar nu heb ik de laatste tijd er last van dat de home knop moeizaam reageert. Als ik er op druk pakt hij hem regelmatig niet. Maar als ik er goed hard op druk doet hij het wel.

Ik heb gelezen dat mensen er mee terug zijn gegaan naar een apple store. Ik heb even geken en m'n gerantie verloopt op 26 januarie in deze tijd gaat het me niet lukken om naar Duitsland te gaan of naar UK. Kan ik ook langs een premium reseller gaan?

Heeft iemand hier ook ervaring mee?

MVG Jurre

apotheosis 15-01-12 01:46

Ik meende dat dat nu verandert zou zijn (ik kan mis zijn, wacht op ander mensen hun reactie); ik meende je nu ook in belgie mag binnen steken, zo zou het alvast moeten zijn.

Voorbeeldje; ik kocht in spanje een horloge van 250 euro, als er wat mis aan is dan mag ik deze (mits het bewijs nog te hebben) in belgie binnen steken en ze zijn verplicht (deze te laten opsturen) te laten herstellen :).

Mss is er toch een manier dat je zelf de homebutton kan fixen? Je bent nie de eerste die dit tegen komt.

Ger01 15-01-12 09:13

Zaterdag in Oberhausen geweest en meteen een nieuw toestel gekregen.
Ik denk wel dat het een refurbished toestel is maar dat maakt mij niks uit, ziet er uit als nieuw.
Mijn garantie was 19 januari afgelopen en deden helemaal niet moeilijk.
Ik heb nu wel weer voor 2 jaar garantie erbij gekocht voor €69, maar dat is het mij wel waard.
En ik heb nu tenminste een bon van het toestel, wat ik eerst niet had.
Oja en er werd mij verteld dat er binnen kort in Amsterdam ook een Apple store komt.

Roos79 15-01-12 09:32

Hè garantie bij kopen bij een iPhone dat kan in nl nog niet!
Maar jouw toestel was dus bijna twee jaar oud?
Heeel netjes!

Ger01 15-01-12 09:41

Nee mijn toestel had nog maar 5 dagen garantie over van 1 jaar garantie.
En nee in Nederland kan je inderdaad geen garantie bij kopen, ik heb dan ook een Duits adres en telefoon nummer achter gelaten.
Maakt op zich ook niks uit, want ze kijken toch alleen maar naar het toestel nummer en dat adres is gewoon een formuliere zaak.
Dus als je dat wil bij kopen, kan het in Duitsland en volgens de Apple medewerker is de garantie gewoon wereld wijd.

Roos79 15-01-12 09:43

Owke en had jij een bekende in Duitsland wonen?

Ben trouwens wel benieuwd of de nederlande store net zo makelijk word als de duitse.....
Want de duitse kijkt ook niet naar providers ed toch?

Ger01 15-01-12 09:48

Ik werk in Duitsland, heb ook een duits werk tel nummer, heb een duitse vrouw getrouwd, heb schoon ouders in Duitsland wonen, heb 2 duitse zwagers, maar ik woon In Kerkrade 2 straten vanaf de duitse grens hahaha lol
Maar het maakt opzich niks uit welk adres dat je op geeft,als het maar een duits is.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2012 om 10:05 ----------

Nee ze kijken niet naar providers, alleen naar het toestel nummer.

ergoboy 15-01-12 10:49

ik heb dit ook bij mijn zwarte versie (ook van de phone house) soms gaat het perfekt maar soms moet je ook twee keer klikken ofzo en soms opend ie direckt de camera functie in het lock screen..wat zou ik doen...:)

sijo 15-01-12 11:24

Ik ken eigenlijk niets van die garantie periode’s, ik neem aan dat je via Apple maar één jaar hebt zeker? Ik denk dat die garantie al verlopen is dan van mij, dan is het voor mij onnodig om naar Oberhausen te rijden.

sijo 15-01-12 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iOSJailbreakDOTinfo (Bericht 759844)
Je hebt gewoon garantie, zal teruggaan.

Ja dat weet ik dus niet, ik ken daar eigenlijk niets van... :)

Wil er iemand voor mij eens kijken of ik garantie heb of niet? (ik zal dan mijn serie nr pm’en)
Ik heb al is gekeken op die serie nr tracker maar ik geraak niet echt wijs aan het antwoord...

Roos79 15-01-12 17:26

Op de apple site kan je dat terug vinden!

markw69 16-01-12 12:18

Naar een premium reseller gaan in Nederland heeft geen zin. Ook ik heb (eigenlijk had) problemen met m'n homebutton van mijn iPhone 4. Bij iCentre of andere reseller zeggen ze dat je naar de zaak moet gaan waar je 'm hebt gekocht. In mijn geval de Phone House, en dan ben je 'm een paar weken kwijt.

Wat mij opviel is dat als ik mijn iPhone aan de lader had (ongeacht dat 'ie in het stopcontact zat) de button het goed deed, als ik het stekkertje verwijderde kwamen de problemen weer terug.
Nu heb ik met dat stekkertje een beetje naar boven beneden bewogen (voorzichtig) en op gevoel de binnenkant naar boven gedrukt naar de homebutton toe.
Nu werkt mijn button weer als een zonnetje.
Weet nog niet voor hoe lang natuurlijk, anders wellicht toch een tripje Oberhausen ;-)

markw69 16-01-12 12:21

Naar een premium reseller gaan in Nederland heeft geen zin. Ook ik heb (eigenlijk had) problemen met m'n homebutton van mijn iPhone 4. Bij iCentre of andere reseller zeggen ze dat je naar de zaak moet gaan waar je 'm hebt gekocht. In mijn geval de Phone House, en dan ben je 'm een paar weken kwijt.

Wat mij opviel is dat als ik mijn iPhone aan de lader had (ongeacht dat 'ie in het stopcontact zat) de button het goed deed, als ik het stekkertje verwijderde kwamen de problemen weer terug.
Nu heb ik met dat stekkertje een beetje naar boven beneden bewogen (voorzichtig) en op gevoel de binnenkant naar boven gedrukt naar de homebutton toe.
Nu werkt mijn button weer als een zonnetje.
Weet nog niet voor hoe lang natuurlijk, anders wellicht toch een tripje Oberhausen ;-)

Jennimal 20-03-12 15:37

Ook ik heb problemen met mijn homebutton. Is er ondertussen al iemand met dit probleem bij de Apple Store in Amsterdam geweest (is voor mij dichterbij dan Oberhausen ;)? Ik ga iig binnenkort een afspraak maken en dan zal ik mijn ervaringen delen....

Roos79 20-03-12 16:48

Hoe oud is je toestel?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:14.