Vreemde melding Iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Sinds gisteravond krijg ik om de zoveel minuten dezelfde melding op mijn Iphone 4. De melding zegt; Dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vreemde melding Iphone 4
Beste,
Sinds gisteravond krijg ik om de zoveel minuten dezelfde melding op mijn Iphone 4. De melding zegt; Dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze iphone 4, U kunt onverwachte geluiden horen als gevolg van storingen in het mobiele signaal en de signaalsterkte kan minder zijn. Tevens ben ik er zojuist achter gekomen dat als ik een liedje afspeel er geen geluid is. Ik heb al wel wat research gedaan hierover maar kom helaas niet bij oplossingen terecht. Hoor graag van jullie, grt Bauke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even je connector aansluiting schoonmaken. Zit hier soms veel stof in?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarmee kan ik de connector het beste schoonmaken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Eens goed blazen voor te beginnen.. doet ook al wonderen. |
|
|||
|
|||
zoo, hij doet het weer! Ik heb de connector met een doekje schoongemaakt, de melding blijft nu weg en hij speelt weer muziek met geluid af! Bedankt voor de snelle reacties!
Het toestel is nu +- 10 maanden uit, is het verstandig om er mee terug te gaan zodat ze wellicht een nieuwe connector er in zetten of iets dergelijks? grt Bauke |
|
||||
|
||||
nieuwe connector omdat er stof inzit, dit zullen ze met alle liefde voor je doen, maar de kosten zijn wel voor jouw rekening.
gewoon regelmatig schoonhouden.
|
||||
|
||||
Schoonmaken / uitpeuren van een stoffige dock connector kun je het beste doen met een tandenstoker. Die brengt geen schade of kortsluiting, en heeft een perfecte pasvorm om mee te graven ....
|
|
||||
|
||||
gebruik dan wel zo'n kaas en worst prikkertje (ongebruikt). aan een tandenstoker zit vaak wax.
|
|
|||
|
|||
Beste allen,
Ik krijg dezelfde melding sinds ik een nieuwe auto heb met een bluetooth carkitt, Carkitt werkt perfect, maar nu dus deze foutmelding. ook geen geluid meer behalve beltoon. schoongemaakt reset oordopjes in en eruit herstel niks helpt.. hij blijft die foutmelding geven.. T mobile weet niks beter dan iphone opsturen.... iemand nog ideeen?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vreemde melding | dion van veenendaal | iPhone algemeen | 23 | 27-08-11 23:23 |
Vreemde melding op springboard? | WiiPhone | iPhone algemeen | 4 | 12-05-11 10:54 |
Vreemde melding | joonie | iPhone algemeen | 12 | 13-11-10 19:33 |
Vreemde melding bij opstarten iPhone | iPeng | iPhone algemeen | 7 | 19-03-09 21:33 |
|
|