Iphone 4 vind wel netwerken maar connect niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Toch nog even een vraag aan de experts: Ik kan dus wel bij het zoeken naar een netwerk bv. Vodafone.nl ,KPN.nl of T-mobile.nl vinden. Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 vind wel netwerken maar connect niet
Toch nog even een vraag aan de experts:
Ik kan dus wel bij het zoeken naar een netwerk bv. Vodafone.nl ,KPN.nl of T-mobile.nl vinden. Maar als ik een van deze selecteer , krijg ik de melding " het gekozen netwerk is niet langer..... Als ik vervolgens instellen kies, denk hij even na, en zet dan wel een vinkje achter het gekozen netwerk. Echter de "geen service" melding blijft gewoon staan ???? Is dit dan toch een vorm van SIM lock? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone vindt netwerken, maar kan niet verbinden | claver | iPhone algemeen | 7 | 28-10-11 22:56 |
PC vind Iphone niet, Itunes wel | JensDM | iTunes | 6 | 23-04-11 13:59 |
Waterschade 3GS connect niet met itunes maar werkt wel | Baggio13 | iTunes | 3 | 06-11-10 21:07 |
Wi-Fi connect is zichtbaar maar werkt niet | _RobD | Wi-Fi | 8 | 30-04-10 20:44 |
3.0: vind wel Wi-Fi maar werkt niet | tommehh | Wi-Fi | 15 | 28-06-09 19:37 |
|
|