Prijs iPhone 4s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu is volgens de apple store de 4s unlocked pas in november verkrijgbaar.......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nu is volgens de apple store de 4s unlocked pas in november verkrijgbaar....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Canada
16GB: 649 CAD (465 Eur) 32GB: 749 CAD (537 Eur) 64GB: 849 CAD (608 Eur) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ohne SIM und sofort einsatzbereit. Dein iPhone kommt ohne SIM-Karte, wenn du es im Apple Online Store kaufst. So kannst du dich für einen Mobilfunkanbieter deiner Wahl entscheiden und diesen auch jederzeit wechseln. |
|
|||
|
|||
Hoe doe je dat, bestellen in Canada?
Heb je een adres daar nodig om hem door te laten sturen en moet je dan geen btw of zo nog eens bijbetalen? |
|
|||
|
|||
Mijn iphone 4S white 64GB is besteld!
Confirmation email van apple net gekregen...levering 14 oktober bij mijn oom in london Nu is het nog wachten om naar london te vertrekken Citytrip donderdag tot zondag.... Can't wait... |
|
|||
|
|||
Was ook aan het twijfelen om in de uk te bestellen, zeker met de huidige koers maar fr en duitsland is toch iets makkelijker. Auto in en gaan ben eigenlijk enkel benieuwd naar de siri functionaliteit.
|
|
|||
|
|||
Ken helaas niemand niet in andre landen en is men hier zeker van dat het overal simlock vrij is en zonder abo enz....??
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2011 om 14:15 ---------- Mss stom vraagske maar kga ze toch stellen . Apple - iPhone 4S - The most amazing iPhone yet. Waarom heeft die witte bovenaan zo'n streep meer dan bij de zwarte? Extra speaker of wat is dat dan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2011 om 15:01 ---------- Half uur geleden de bevestigings e-mail binnen gekregen. De witte 32GB 4S wordt de 14e verstuurd en mijn Canadese collega neemt hem dan mee naar de zandbak. Daar ga ik de 26e weer heen....en dan zie ik mijn collega daar met de 4S! Hierboven werden wat Canadese prijzen genoemd, maar daar komt nog wat belasting bij....voor Quebec zo'n 15%. Hij komt nu op 610 euro. Nu nog even kijken of ik mijn 3Gs hier op het forum kan veranderen in een 4S! Nee dus..... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2011 om 15:07 ---------- Citaat:
De 4 had dit ook zie ik net....vandaar dat je de kleur van je toestel op moet geven bij het bestellen van InvisibleShield... Weer een edit: het is de proximity/nabijheids-sensor.....tenminste....het gat voor de sensor. De zwarte had die sensor (ook) maar die kon wel eens problemen geven: face dialing. Nu zit de sensor niet meer achter glas, zoals bij de zwarte (en o.a. 3Gs) en zou dus beter moeten werken. Laatst gewijzigd door Radar; 07-10-11 om 18:07. |
|
|||
|
|||
Op de Amerikaanse site van Apple is hij te pre-orderen voor 199 dollar, met een abonnement van 199 dollar bij AT&T, Sprint en nog een andere (naam kwijt). Wat is dan die 199 dollar? Neem aan dat dat geen maandelijkse kosten zijn, maar wat dan wel..?
|
|
|||
|
|||
Dat is de opening voor de nabijheidssensor. Op de zwarte zie je dat niet omdat zwart tegen zwart wegvalt. Zwart tegen wit daarentegen... Ergens is het best wel hip
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(zie reactie #48) Ik kreeg gisteren bericht van Apple dat mijn 4S verstuurd is en 19 Oktober aankomt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In Canada.....daar wordt hij ook bezorgd.
Datum is weer wat vervroegd naar maandag de 17e. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gsmwarenhuis.nl prijs iphone 4 | camiel22 | Overige providers Nederland | 3 | 25-08-10 18:15 |
Prijs iPhone 4..acceptabel? | Rudy H | Chat en geruchten | 5 | 21-08-10 20:12 |
Prijs van Iphone 4 | nicolas4 | Koopinformatie Nederland | 9 | 29-07-10 10:54 |
Iphone 3G Prijs | Sasimi | Koopinformatie Nederland | 9 | 05-11-08 23:58 |
iPhone UK, Prijs? | Flexa | Koopinformatie Rest Europa | 31 | 15-03-08 15:34 |
|
|