Gesprekken opnemen (recorden)? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Dit is mijn eerste post op iPhoneclub, want sinds deze week ben ik de apetrotse bezitter van een eigen iPhone. Wat is dat ding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gesprekken opnemen (recorden)?
Hallo,
Dit is mijn eerste post op iPhoneclub, want sinds deze week ben ik de apetrotse bezitter van een eigen iPhone. Wat is dat ding toch mooi. Ik heb wel een vraag: heeft er iemand ervaring met het opnemen van een gesprek? Dat zou namelijk wel heel prettig zijn als dat zou kunnen (ik doe veel interviews voor mijn werk). Groeten, Brenno de Winter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi Brenno,
Wat leuk om je hier tegen te komen (ik ben fan van je op WebWereld en geabonneerd op ICT Roddels podcast). Tot zover is er nog geen applicatie bekend die kan opnemen TERWIJL er een gesprek gevoerd wordt. Als je iets tegenkomt ben ik ook erg nieuwsgierig! Aantal topics hierover: Record Phone Calls - Page 2 - ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, iPhone hacking, iPhone mods, and more Laatst gewijzigd door coolhva; 11-04-08 om 19:56. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hey dank je . Ik blijf zoeken. |
|
||||
|
||||
VoiceNotes v.31
een gesprek opnemen kan toch met dit. (tenzij je bedoeld via telefoongesprek?) EDIT: Net 0.35 BETA5 geinstalleerd. Ziet er nog beter uit. Kan je hier vinden http://ericasadun.com/ftp/Applications/VoiceNotes/ Moet je wel via ssh op je iphone zetten, want staat nog niet in de installer. Laatst gewijzigd door Bomans; 11-04-08 om 20:17. |
|
|||
|
|||
is dit illegaal trouwens? ivm met privacy enzo?
|
|
|||
|
|||
Nee het opnemen van een gesprek is in Nederland niet verboden. Dat hoef je zelfs niet te melden, zolang je maar 1 van de deelnemers bent. Dat laatste is wel belangrijk. Daarnaast betekent het hebben van de opname niet dat je daarna toestemming hebt om met de opname te doen en te laten wat je wilt. Dus publicatie op Youtube of Dumpert mag niet zonder toestemming.
Los daarvan is het niet iets wat ik graag doe (opslag vergt ook veel ruimte), maar helaas soms wel noodzakelijk. Als journalist blijf je altijd mensen houden die gaan liegen over uitspraken die ze wel of niet hebben gedaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Brenno,
voor het opnemen van telefoongesprekken kun je ook naar telco-diensten kijken. Die nemen je gesprek op, en sturen je een mp3 per email naar afloop. Een mooi (zwaar commercieel) voorbeeld is Telefoongesprekken opnemen vanaf 19 cent per minuut en gespreksopname direct per e-mail. Nemop.nl. Voor mijn werk (social engineering ;-) maak ik gebruik van een andere dienst,maar die kan ik nu even niet vinden.. Roland |
|
|||
|
|||
Ik wil wel heel graag een donatie doen voor de maker van zo'n app
|
|
|||
|
|||
gesprekken opnemen
is er ook een mogelijkheid om telefoon gesprekken op te nemen? weet imand dat?
ik heb via cydia wel 2 app's gevonden maar die werken niet in nl! hoor het graag |
|
|||
|
|||
telefoongesprekken opnemen met iPhone
Is dit mogelijk?
Mijn mijn oude sony ericsson kon dit wel! Mijn iPhone is gejailbreakt... ik vind nergens een app in de appstore waarmee dit zou kunnen. iemand dit wat weet? |
|
||||
|
||||
Nee ik heb het ook nog niet gevonden moest laatst een gesprek opnemen heb het toen via skype gedaan..
misschien een tip.. als je toch een app vind hoor ik het ook graag. |
|
|||
|
|||
Realiseer je wel dat dit tegen de wet van privacy gaat.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het was geen aanval op jou maar slechts een notificatie, prive nog zakelijk ben je wettelijk verplicht van te voren te melden dat het gesprek opgenomen wordt.
|
|
|||
|
|||
Klopt, je mag niet zomaar opnemen. Echter, sommige programma's (Nokia) heeft de mogelijkheid wel, je hoort dan om de 30 seconden piepjes zodat men weet dat het gesprek opgenomen wordt.
Maar het is wel handig af en toe. Vooral als je met rare bedrijven te maken hebt. Zij een voicelog, ik een voicelog. |
|
||||
|
||||
Ik dacht opnemen in de zin van oppakken. Ik snapte er al niks van
|
|||
|
|||
Eigelijk zoek ik ook zoiets, dit vooral om gesprekken te gaan opnemen naar diensten zoals telenet enz die nooit via papieren versie werken om iets te bevestigen en of te beloven ...
Iemand ? |
|
||||
|
||||
Is het niet een stuk eenvoudiger om het gesprek op luidspreker te zetten en dan met een voice-recorder het gesprek opnemen?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
en is er al iemand die zo een app heeft gevonden ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telefoongesprekken opnemen? | Amiga | Jailbreak apps en thema's | 7 | 05-12-12 17:30 |
Demovideo opnemen | Grooviee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 05-09-09 14:11 |
Telefoon opnemen | knrd | iPhone algemeen | 8 | 15-10-08 09:42 |
Video recorden | the007 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-02-08 20:03 |
Gesprekken opnemen met de standaard headset (en de iPod functie bedienen) | bluevoice | iPhone algemeen | 5 | 02-11-07 00:45 |
|
|