Het OS 4.0 Beta verzameltopic discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom vervelend? Deze beta versie is alleen maar bedoeld voor ontwikkelaars om de nieuwe API calls te testen in hun eigen applicaties. Niet voor normaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Waarom vervelend? Deze beta versie is alleen maar bedoeld voor ontwikkelaars om de nieuwe API calls te testen in hun eigen applicaties. Niet voor normaal gebruik.
Als je je folders wil behouden, gewoon niet syncen met iTunes. Apps kan je ook installeren zonder iTunes. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nee oke, maar mijn muziek niet (als ik ze via mijn computer binnenhaal) nouja klopt ook wel maar volgensmij word deze beta meer gebruikt door nieuwsgierige gebruikers die niet ontwikkelen.
|
|
||||
|
||||
Syncen gaat bij mij wel goed, ook als ik een nieuwe app via itunes installeer... Folders blijven dan gewoon staan.
Ik heb zelfs een backup van mijn 3GS teruggezet op mijn 3G en daar maakte die ook netjes de folders aan.... |
|
|||
|
|||
Ben ik de enige die niet meer een reservekopie van zijn iPhone kan maken. Het is behoorlijk irritant aangezien ik wel veilig mijn gegevens wil opslaan maar nu niet kan.
Ik krijg de volgende melding. "iTunes kan geen reservekopie van de iPhone "iPhone van Danny" maken omdat de iPhone het verzoek heeft geweigerd" Weet iemand hier een oplossing voor. Dit is sinds 4.0. |
|
||||
|
||||
iPhone SDK 4.0 Beta downloaden en installeren.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja was voor jou bedoelt.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja, Wi-Fi is sinds de downgrade van 4.0 naar 3.1.3 niet stabiel. De iPhone reageert later (blijft langer of 3G), het signaal fluctueert qua sterkte en lijkt sowieso zwakker.
Het is alleen de vraag of dit komt door de downgrade of dat dit het bekende Wi-Fi-probleem is dat veel mensen hebben met 3.1.3. Ik had het in ieder geval in eerste instantie onder 3.1.3 niet.
|
|||
|
|||
ik kan het even nergens vinden dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Zojuist de dmg bestand gedownload. Hoe krijg ik deze naar .ispw?
|
||||
|
||||
Downgrade 4.0 naar 3.1.3. (ik heb dit op een 3g gedaan, op eigen risico!)
Hebben jullie ook zo'n last van al die bugs in de OS4.0, knoppen die het niet doen en foto's uit je library die je niet meer kan versturen..etc..etc... Ik heb gevochten om alles weer normaal te krijgen. Denk...deel het even voor als er iemand ook wil downgraden. Credits gaan naar iHackintosh, daar heb ik het vandaan, met een kleine tweak voor het terminal gedeelte. Step by Step Guide to Downgrade iPhone 3G Step 1: Make sure you have latest iTunes installed, Now connect your iPhone to your computer. Step 2: Put your iPhone 3G in DFU mode with following instructions. Step 3: Once your iPhone is in DFU mode following message will be appeared in iTunes. Click on “OK” , Now hold Option key while clicking Restore in iTunes and browse the OS 3.1.2 or 3.1.3 -- Je krijgt tijdens de restore hoogstwaarschijnlijk de 1015 error. gewoon wegklikken en vervolgstappen doen. doe dit: iRecovery: Get Out iPhone from Recovery Mode Loop on Restart | iPhone voor de terminal n00bs er staat een klein foutje in. Als je irecovery -s intiept in je terminal moet je dat doen met ./irecovery -s, anders werkt het niet. Hoop dat het wat mensen kan helpen. Ik neem geen credits voor dit, heb het gewoon even bij elkaar gezocht en deze oplossing werkte voor mij. |
|
|||
|
|||
Ik probeer terug van 4.0 naar 3.1.3 te gaan via deze stappen Downgrade iPhone 3G OS 4.0 to 3.1.3 or lower | jailbreak
Maar wanneer ik de 3.1.2 of 3.1.3 wil selecteren in redsn0w, zegt ie "Unable to recognize specified ISPW" Iemand een idee? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wanneer ik synchroniseer, blijven de folders bestaan(was daarvoor niet zo).
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vraagje over OS 4.0.
Als ik OS 4.0 installeer (op het moment dat het uit zal zijn), ga ik dan nog al mijn bestaande app's kunnen gebruiken (na ze er terug op te zetten dmv synchronisatie met Itunes)?? Of moeten deze app's eerst door de ontwikkelaars compatibel gemaakt worden met OS 4.0? En zullen er in de toekomst in de Appstore aparte app's zijn voor OS 3.x.x. en aparte app's voor OS 4.0 of zullen de app's op beide OS werken, |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
ios4 iphone 3gs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic | croiman | iPhone algemeen | 1007 | 11-10-23 13:04 |
Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen | spysical | iPhone algemeen | 106 | 17-02-11 10:41 |
iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic | he1 | iPad algemeen | 359 | 27-08-10 17:51 |
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 | edgarf28 | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 12:08 |
FW 4 beta 1 updaten naar beta 3 | caryntjen | iTunes | 2 | 05-05-10 14:22 |
|
|