Het OS 4.0 Beta verzameltopic discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kon niet updaten, kreeg ik inderdaad een error. Ik draaide nog 3.x, waarschijnlijk kun je alleen updaten vanaf een andere 4.0 beta? Anyway, ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kon niet updaten, kreeg ik inderdaad een error. Ik draaide nog 3.x, waarschijnlijk kun je alleen updaten vanaf een andere 4.0 beta?
Anyway, ik heb hem gewoon gerestored, niks aan de hand alles is mooi bewaard gebleven. (Wel eerst goed syncen/backupen met iTunes) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ben m nu ook aan t restoren dan maar...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb iTunes 9.2 beta geinstalleerd. Updaten lukt niet, ik krijg een 3002 error na het verifieren bij Apple.
Ook een restore lukt niet, hij blijft hangen op het verifieren bij Apple. Dat zou kunnen komen omdat ik achter een dichtgetimmerde proxy zit, maar hebben meer mensen hier last van? |
|
|||
|
|||
Ik wil vanavond ook proberen om ios4 GM erop te zetten.
Maar ik had met de beta 2 probleempjes, namelijk dat 2Do en We Rule niet meer werkten... Weet iemand of deze nu wel werken met ios4 GM???? |
|
|||
|
|||
Is er voor de iSO4 GM ook al een jailbreak? Ik heb zelf een 3g, en dus geen multitasking e.d. Maar ik begreep dat dat via een jailbreak wel te activeren was? Iemand meer informatie hier over??
|
|
|||
|
|||
Mm hier lukt het ook nog niet helemaal.
Ik heb iTunes9.2beta gedownload en geinstalleerd. de GM gedownload maar veel verder kwam ik niet. iTunes ziet mijn iPhone als een ipodTouch met OS 8.8.8 erop Restoren en/of updaten met de optie Alt/option werkt niet. Laatst gewijzigd door Donstil; 08-06-10 om 12:01. |
|
|||
|
|||
Zo te lezen zijn er toch nog een aantal problemen. Je kan sowieso altijd nog terug naar 3.1.3 dus ga het denk wel proberen vanavond.. Ben erg benieuwd!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kan het zijn dat het instellen van een wallpaper voor je homescreen niet werkt op de 3G ofzo? Kan de optie nergens vinden.
|
|
|||
|
|||
Ik kan niet wachten tot ik naar huis kan
Ik wil het ook wel eens proberen. @Donstil & @awenger Waar heb je de filmware vandaan? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier zonder problemen (MacBook Pro, OS X 10.6.3, iTunes 9.2 Beta), via de Update knop kunnen updaten! 4.0 voelt snel aan en ziet er goed uit! Alleen nog even wennen aan multi-tasking, naar mijn idee laat hij apps (zoals bijvoorbeeld Weerbericht) te snel aan staan... Iemand meer ervaring hiermee?
|
|
|||
|
|||
Mm de update loopt nu alsnog.
Via de DFU modus helaas dus straks weer helemaal backup terug zetten enz. (3gs) |
|
|||
|
|||
Kan iemand de MD5 hash van de firmware van de oorspronkelijke apple seed even posten? (3Gs versie)
|
|
|||
|
|||
Inderdaad. Maakt ook niet zo heel veel uit, koop binnenkort toch de iPhone 4, maar het is wel een beetje jammer dat dit soort eenvoudige features gewoon worden weggelaten uit marketing oogpunt.
|
Labels |
ios4 iphone 3gs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic | croiman | iPhone algemeen | 1007 | 11-10-23 13:04 |
Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen | spysical | iPhone algemeen | 106 | 17-02-11 10:41 |
iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic | he1 | iPad algemeen | 359 | 27-08-10 17:51 |
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 | edgarf28 | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 12:08 |
FW 4 beta 1 updaten naar beta 3 | caryntjen | iTunes | 2 | 05-05-10 14:22 |
|
|