Het OS 4.0 Beta verzameltopic discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sten Bedankt, maar bij het updaten naar de vierde beta, behoud ik dan al mijn gegevens? (aangezien ik de afgelopen tijd, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Je moet eerst de sdk downloaden en instaleren. Vervolgens een backup maken en upgraden naar beta 4. Backup terug plaatsen en klaar. Downgraden kan ook maar dan kan je geen backup terug plaatsen. Je krijgt dan een melding met dat je backup firmware te nieuw is om terug te plaatsen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Mocht het zo zijn dat je dan nog geen backup kan maken, moet je eerst de oude backups maar eens weggooien. Heb ik ook moeten doen, en toen kon ik wel weer backuppen.
P.s. Misschien wel verstandig om je oude backups te backuppen voor het geval het misgaat... |
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel een backup van voor de 4.0 beta, maar ik denk dat ik weer lekker clean begin op OS4. Ik ga foto's e.d. wel even van te voren backuppen, maar de rest zal mijn een zorg zijn (zoals savegames).
|
|||
|
|||
Developer Center unavailable?
misschien de nieuwe beta?
|
|||
|
|||
Helaas. Website doet het weer en nog steeds beta4.
Nog even geduld vrees ik
|
||||
|
||||
Ik kan al de hele dag niet op de iPhone dev pagina komen...
|
|
|||
|
|||
Mensen nog een paar dagen en dan hopelijk uit de beta
|
||||
|
||||
Ik hoop inderdaad ook dat Steve meteen aankomt met het feit dat OS4 te downloaden is zodra de keynote voorbij is. Verwacht ik eerlijk gezegd ook wel, gezien er afgelopen dinsdag avond geen beta is uitgekomen.
|
||||
|
||||
Lijkt me wel net als vorig jaar met 3.0
|
|
||||
|
||||
Naja, tel er dan nog maar een dag bij op, gezien er elk jaar steeds meer mensen moeten updaten. (ja, ik hoop ook dat Apple hun servers daar ook op heeft aangepast).
|
||||
|
||||
Toch nog even 2 vraagjes:
- Als de definitieve versie van OS 4 uitkomt (waarschijnlijk maandag?), is het dan waarschijnlijk dat ik dan wél een backup van OS 4 beta 1 kan maken? (op Windows PC met iTunes, dus niet zoals dat nu kan met de SDK) - Als ik nu zou gaan updaten van beta 1 naar naar de huidige beta, dan raak ik toch mijn huidige smsjes e.d. kwijt? Ik begon hier ineens aan te twijfelen, omdat ik me dacht te herinneren dat in het verleden die gegevens gewoon bewaard bleven op de iPhone. |
|
||||
|
||||
Ga er maar vanuit dat je gewoon moet restoren en updaten. Dan kan het altijd meevallen. Je kunt de foto's wel makkelijk backuppen, hoewel terugzetten daarna niet meer gaat.
|
||||
|
||||
Heeft er iemand 3G aan het werk met een Vodafone abbo? Onder 3.1.3 doet hij het prima. Instellingen onder 4.0b4 werken niet. Wi-Fi werkt wel goed.
apn: live.vodafone.nl gebruiker: vodafone wachtwoord: vodafone |
|
|||
|
|||
Het apn is live.vodafone.com
Niet .nl |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik denk toch nog steeds dat OS 4.0 niet a.s. dinsdag uitkomt. Ten eerste, omdat de nieuwe iPhone a.s. dinsdag ook niet direct leverbaar zal zijn en omdat Steve heeft gezegd dat OS 4.0 pas in de zomer uitkomt. En dat is het nog niet.
|
||||
|
||||
Er moet toch eerst nog een 4.0 GM komen? Dus het kan perfect zijn dat de laatste versie (de GM dus) morgen beschikbaar komt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had een weekje 3.1.3 geinstalleerd maar ben inmiddels weer terug op Beta4. Merk nu wel dat beta 4 al voor zeker 90% af is. Kom heel soms nog maar foutjes tegen. Als die er nu uit zijn (we zijn al weer twee weken verder natuurljk) dan is hij voor morgen wel GM ready. |
|
||||
|
||||
Ik vind 4.0 zó lekker werken! Gaat echt super snel en het werkt gewoon nóg beter!
|
||||
|
||||
ik moet helaas wachten als windows gebruiker maar waar ik nieuwsgierig naar ben is of het wat sneller loopt met bijvoorbeeld navigatie op de 3g ?
Ik heb namelijk wel eens als ik navigon gebruik en muziek wil aanzetten via bluetooth dat ie soms gaat haperen of stil staat ? |
Labels |
ios4 iphone 3gs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic | croiman | iPhone algemeen | 1007 | 11-10-23 13:04 |
Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen | spysical | iPhone algemeen | 106 | 17-02-11 10:41 |
iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic | he1 | iPad algemeen | 359 | 27-08-10 17:51 |
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 | edgarf28 | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 12:08 |
FW 4 beta 1 updaten naar beta 3 | caryntjen | iTunes | 2 | 05-05-10 14:22 |
|
|