//

Het OS 4.0 Beta verzameltopic

Het OS 4.0 Beta verzameltopic discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Ik heb het geprobeerd, maar kom niet eens aan een echte poging toe. In iTunes 9.1.1.11 (onder Vista) heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #541  
Oud 19-05-10, 22:00
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Ik heb het geprobeerd, maar kom niet eens aan een echte poging toe. In iTunes 9.1.1.11 (onder Vista) heb ik niet meer de mogelijkheid dmv Shift/Herstel een andere firmware te kiezen. Ben ik de enige, ligt het dus aan mijn pc, of heeft Apple dit dichtgebouwd met deze iTunesversie?
Via een command regel opdracht moet dat weer aanwezig zijn in iTunes. Is al meerdere keren aan bod gekomen hier
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #542  
Oud 19-05-10, 23:13
Froggle's schermafbeelding
Froggle Froggle is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 234
Standaard

Deze beta is bijna gelijk aan de final. Ik heb tot nu toe nog geen fouten ontdekt. Alles werkt zoals het hoort.

Vanavond oa. geprobeerd met videofocus. Te zien op Twitter.

Verder is de broek van Steve toegevoegd bij de wallpaper collectie van OS4. Klikkerdeklik!

Jammer genoeg kunnen er nog geen reservekopieën gemaakt worden tot we over een paar weken in de final zitten die als het goed is op dat moment iedereen heeft.
__________________
2008: iPod Touch 16GB, 2009: iPhone 3GS 32GB, 2011: iPhone 4S 32GB
  #543  
Oud 19-05-10, 23:15
iadapt's schermafbeelding
iadapt iadapt is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: heel mooi
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Froggle Bekijk bericht
Jammer genoeg kunnen er nog geen reservekopieën gemaakt worden tot we over een paar weken in de final zitten die als het goed is op dat moment iedereen heeft.
Met de SDK dan toch (*edit* zie dat je windows draait, nvr mind)
  #544  
Oud 19-05-10, 23:41
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard

Ben er nu een paar uurtjes mee aan het spelen maar heb nog niets ontdekt wat niet werkt (instellingen menu werkt hier naar behoren)

Alles draait super soepel.
  #545  
Oud 20-05-10, 00:07
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Bij mij draait ie nu ook een paar uur, ben niet zo blij met de baseband (er zit toch een kleine update in).
Nu schakelt hij steeds over op de belgische provider wat ik hier echt nog nooooooit heb gehad (woon een paar km van belgie af.. best dichtbij) Dat is wel rot.
Ook heb ik binnenhuis tmobile nauwlijsk bereik en Mobistar heel goed. maarja, k moet niet op een belgisch netwerk zijn.
  #546  
Oud 20-05-10, 02:05
Belgicanofl Belgicanofl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Mijn instellingen menu werkt eindelijk normaal, was blijkbaar was misgegaan bij de restore

-

VPN werkt wel niet meer, kan het niet activeren nog aanpassen nadat ik de instellingen van freevpn heb ingevoerd.

Laatst gewijzigd door Belgicanofl; 20-05-10 om 03:20.
  #547  
Oud 20-05-10, 07:08
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Via een command regel opdracht moet dat weer aanwezig zijn in iTunes. Is al meerdere keren aan bod gekomen hier
Eeuh? Compleet gemist dan! Linkje?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #548  
Oud 20-05-10, 07:43
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Eeuh? Compleet gemist dan! Linkje?
In windows moet je naar de commando regel (start => uitvoeren => cmd)

Daar tik je:
"C:\Program Files\iTunes\iTunes.exe" /setPrefInt carrier-testing 1

(kijk even of iTunes ook op bovenstaand pad geïnstalleerd is bij jou, anders aanpassen)
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #549  
Oud 20-05-10, 08:22
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donstil Bekijk bericht
@hierboven. Lijkt te komen door Wi-FiSync. Athans dat staat op getWi-Fisync.com

Ben het nu aan het proberen zonder.
Klopt heb ik ook op m'n Macbook staan, dacht al dat het daarmee te maken had
  #550  
Oud 20-05-10, 10:34
Reynier Reynier is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 22
Standaard

Toch snap ik het nu van multitasking nog niet helemaal, of moeten alle apps daarvoor aangepast worden? Spotify is bijv. sinds kort ook in Nederland te gebruiken, ik heb een abonnementje genomen voor een maand maar als ik naar een andere taak switch stopt het programma vrolijk met muziek spelen. En zo gaat het met elke app, als ik naar facebook terugga moet hij de pagina weer opnieuw laden etc. Precies hetzelfde als wanneer ik de app gewoon in het homescreen zou selecteren zonder multitasking?!?!?
  #551  
Oud 20-05-10, 10:39
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reynier Bekijk bericht
Toch snap ik het nu van multitasking nog niet helemaal, of moeten alle apps daarvoor aangepast worden? Spotify is bijv. sinds kort ook in Nederland te gebruiken, ik heb een abonnementje genomen voor een maand maar als ik naar een andere taak switch stopt het programma vrolijk met muziek spelen. En zo gaat het met elke app, als ik naar facebook terugga moet hij de pagina weer opnieuw laden etc. Precies hetzelfde als wanneer ik de app gewoon in het homescreen zou selecteren zonder multitasking?!?!?
Nee, daar is nou multitasking voor bedacht, elke App wordt in de achtergrond draaiende gehouden en gaat gewoon verder waar je gebleven was totdat je 'm zelf handmatig beëindigt
  #552  
Oud 20-05-10, 11:13
joene28's schermafbeelding
joene28 joene28 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Wijchen
Berichten: 20
Standaard

Weet iemand wanneer nou de final 4.0 uitkomt en dat de beta testfase voorbij is, zodat de gewone iPhone gebruiker (zoals ik o.a) er ook lol van kan gaan hebben?
  #553  
Oud 20-05-10, 11:32
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Bekijk bericht
Nee, daar is nou multitasking voor bedacht, elke App wordt in de achtergrond draaiende gehouden en gaat gewoon verder waar je gebleven was totdat je 'm zelf handmatig beëindigt
Ja maar zijn vraag is dus of dit door de applicatie makers aangepast moet worden want ik zie het nut ook niet echt. Als ik doodle jump aan het spelen ben en zet hem zal via 2x klikker in de multitask. Dan start het spel gewoon opnieuw op als ik het weer start en gaat hij dus niet verder. Het maakt ook niet uit of ik het icoontje aanklik of dat ik via de multitask het programma weer open zet. Beiden gevallen begint het spel opnieuw. Wie kan hier uitleg over geven?
  #554  
Oud 20-05-10, 11:50
Reynier Reynier is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze Bekijk bericht
Ja maar zijn vraag is dus of dit door de applicatie makers aangepast moet worden want ik zie het nut ook niet echt. Als ik doodle jump aan het spelen ben en zet hem zal via 2x klikker in de multitask. Dan start het spel gewoon opnieuw op als ik het weer start en gaat hij dus niet verder. Het maakt ook niet uit of ik het icoontje aanklik of dat ik via de multitask het programma weer open zet. Beiden gevallen begint het spel opnieuw. Wie kan hier uitleg over geven?
Dat is inderdaad precies wat ik bedoel.. Het is helemaal geen multi-tasking wat nu in OS4.0 verwerkt zit. Safari en Mail gaan inderdaad verder waar ze gebleven zijn, maar de rest niet. Spotify gaat niet door met muziek spelen als ik switch naar een andere app, zoals dat wel is gepromoot tijdens de presentatie van OS4.0 met dat andere muziekprogramma (naam even kwijt..). En zo is het met alle programma's. Als ik ABN Saldo heb geopend, en mijn pincode al ingetikt en saldo zichtbaar, en ik wissel even naar safari en ga terug naar ABN Saldo, moet ik opnieuw mijn pincode invoeren en gaat hij opnieuw mijn saldo laden. Alsof ik op OS3.1 het programma net voor de eerste keer opstart.. Wat heeft dat voor nut?

Wat heb je aan multitasking als hij de applicatie freezed en vervolgens weer opnieuw gaat laden?

Momenteel is multi tasking niet meer dan een andere manier om even van programma te wisselen zonder terug te moeten naar het homescreen, maar waarbij alles gewoon opnieuw wordt opgestart..
  #555  
Oud 20-05-10, 11:55
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard

Wederom gezeur in deze beta met het data verkeer op een simlockvrije iPhone 3gs.

Krijg continu de melding dat mijn identiteit niet geaccepteerd kan worden.
(paar minuten later werkt het dan weer wel zonder weiziging in de settings)
  #556  
Oud 20-05-10, 12:28
him him is offline
• iOS 7.1.1
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijnsburg
Berichten: 175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjoeii Bekijk bericht
Zonde
Had het inmiddels ook wel willen installeren
Backup maken, syncen en backup terug zetten dan blijven je folders intact.
  #557  
Oud 20-05-10, 13:21
BloodDragon BloodDragon is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reynier Bekijk bericht
Dat is inderdaad precies wat ik bedoel.. Het is helemaal geen multi-tasking wat nu in OS4.0 verwerkt zit. Safari en Mail gaan inderdaad verder waar ze gebleven zijn, maar de rest niet. Spotify gaat niet door met muziek spelen als ik switch naar een andere app, zoals dat wel is gepromoot tijdens de presentatie van OS4.0 met dat andere muziekprogramma (naam even kwijt..). En zo is het met alle programma's. Als ik ABN Saldo heb geopend, en mijn pincode al ingetikt en saldo zichtbaar, en ik wissel even naar safari en ga terug naar ABN Saldo, moet ik opnieuw mijn pincode invoeren en gaat hij opnieuw mijn saldo laden. Alsof ik op OS3.1 het programma net voor de eerste keer opstart.. Wat heeft dat voor nut?

Wat heb je aan multitasking als hij de applicatie freezed en vervolgens weer opnieuw gaat laden?

Momenteel is multi tasking niet meer dan een andere manier om even van programma te wisselen zonder terug te moeten naar het homescreen, maar waarbij alles gewoon opnieuw wordt opgestart..
Dit ligt toch echt niet aan OS4 (zou je toch eigenlijk moeten weten als je als developer OS4 installeert), maar aan de developer van het programma. Spotify zou voor OS4 gebruik moeten maken van de mogelijkheid om muziek in de achtergrond te blijven afspelen.

Elke applicatie moet zelf zorgen dat de huidige status wordt opgeslagen, zodat hij niet compleet opnieuw opgestart hoeft te worden. Ik neem aan dat veel applicaties dit gaan toevoegen, zodra de final uit is. Dan krijg je dus hetzelfde als bijvoorbeeld nu bij settings, dat je terugkomt in hetzelfde scherm.
  #558  
Oud 20-05-10, 14:55
iadapt's schermafbeelding
iadapt iadapt is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: heel mooi
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BloodDragon Bekijk bericht
Dit ligt toch echt niet aan OS4 (zou je toch eigenlijk moeten weten als je als developer OS4 installeert), maar aan de developer van het programma. Spotify zou voor OS4 gebruik moeten maken van de mogelijkheid om muziek in de achtergrond te blijven afspelen.

Elke applicatie moet zelf zorgen dat de huidige status wordt opgeslagen, zodat hij niet compleet opnieuw opgestart hoeft te worden. Ik neem aan dat veel applicaties dit gaan toevoegen, zodra de final uit is. Dan krijg je dus hetzelfde als bijvoorbeeld nu bij settings, dat je terugkomt in hetzelfde scherm.
Daarnaast wordt voor bepaalde functies multitasking beschikbaar, zoals navigatie en geluid wat 'doorblijft lopen' maar hiervoor moet de _developer_ wel zijn code aanpassen
  #559  
Oud 20-05-10, 16:00
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Precies dat was het hele punt, App moet multitasking ondersteunen en daardoor moet de App aangepast worden voor 4.0
  #560  
Oud 20-05-10, 16:02
iadapt's schermafbeelding
iadapt iadapt is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: heel mooi
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Bekijk bericht
Precies dat was het hele punt, App moet multitasking ondersteunen en daardoor moet de App aangepast worden voor 4.0
Ach sommige doen het al ... het grootste punt voor veel applicaties is gewoon 'state-saving' (onthouden waar hij mee bezig was). Bijvoorbeeld games doen dat al zo links en rechts (als je home drukt 'pauzeert' hij gewoon). Dat is dus niet nieuw. Alleen voor navi- en geluidsapps wordt het dus bijvoorbeeld 'echt' werken als developer, voor andere applicaties zal het weinig inhouden.
 

Labels
ios4 iphone 3gs



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen spysical iPhone algemeen 106 17-02-11 09:41
iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic he1 iPad algemeen 359 27-08-10 16:51
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 edgarf28 iPhone algemeen 0 30-07-10 11:08
FW 4 beta 1 updaten naar beta 3 caryntjen iTunes 2 05-05-10 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:07.