//

Het OS 4.0 Beta verzameltopic

Het OS 4.0 Beta verzameltopic discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist de GM geinstalleerd... unified mailboxes.. i love it!!!! Multitasking ook leuk! Nu wachten op jailbreak voor SBSettings, iRealSMS en LockCalender...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #741  
Oud 08-06-10, 12:37
Daros Daros is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 199
Stuur een bericht via MSN naar Daros
Standaard

Zojuist de GM geinstalleerd...

unified mailboxes.. i love it!!!!
Multitasking ook leuk!

Nu wachten op jailbreak voor SBSettings, iRealSMS en LockCalender
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #742  
Oud 08-06-10, 12:38
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard

Bedankt dan is dat alvast duidelijk voor mij. Dan ga ik net voordat iOS4 officieel uit komt terug naar 3.1.3 via iTunes en jailbreak ik die gewoon weer.. Ideaal dit
  #743  
Oud 08-06-10, 13:20
RainStarr RainStarr is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 48
Standaard

Zo, toch maar naar huis gegaan. Het is gelukt, ik draai nu ook iOS4 GM.
En nu alle instellingen weer terug zetten.

Mijn eerste indruk:
- hapert af en toe een beetje tijdens het wisselen van menu's, maar wel erg mooi.
- Ik heb geen gegevens terug gezet, dus volledig schone installatie.
- Als fanatiek Gmail gebruiker gebruikte ik altijd MS ActiveSync voor Mail, Contacten en Cal. Ik was verrast toen ik een Google Optie zag. Helaas synct die geen contacten, dus heb ik gewoon weer MS Sync gebruikt. Zelfs een 2e account voor mijn zakelijke mail, werkt nu prima!
- Apps terug zetten gaat lekker, groepjes/mapjes werken ook heerlijk, eindelijk overzichtelijk!
- Bereik lijkt minder, ik heb nu thuis nog maar 1 streepje, had er altijd 5? Misschien toeval.
- Jammer dat je nog steeds geen standaard programmas van apple kan verwijderen. Gelukkig kan je die nu wel in een groep/map "Nutteloos" zetten.

Als iemand nog iets wil weten/testen, kom maar op

Laatst gewijzigd door RainStarr; 08-06-10 om 14:15. Reden: Mening toegevoegd
  #744  
Oud 08-06-10, 14:34
Belgicanofl Belgicanofl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Is inderdaad enkel voor 3GS
Raar want op de Apple site staat er een 3G met wel een achtergrond..
  #745  
Oud 08-06-10, 14:40
Belgicanofl Belgicanofl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
de beta ga je nodig als je folders gaat gebruiken op je IPhone.
anders worden al je app die je op je iphone in folders gezet worden na het syncen terug uit gepakt.
voor de rest geen probleem volgens mij,de vorige beta draaide ook op de vorige itunes versie
iTunes werkt helemaal niet met je iPhone als je gm draait, want hij heeft 9.2 nodig. Geeft hij trouwens weer als je jouw iPhone op pc aansluit..
  #746  
Oud 08-06-10, 15:10
martijnvw82 martijnvw82 is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 108
Standaard

Ik heb ook zojuist iOS 4.0 geinstalleerd op m'n 3gs. Alleen dat multitasken werkt nog niet echt lekker. als je bijv. uitzending gemist aan het kijken bent, en je krijgt een sms. Wanneer je dan de sms beantwoord en vervolgens weer terug gaat naar uitzending gemist start hij m opnieuw op. Ik dacht dat het de bedoeling was dat hij weer terug ging naar het precieze punt waar je was gebleven.

Iemand soortgelijk probleem? of oplossing? Wellicht een instelling die niet goed staat?
  #747  
Oud 08-06-10, 15:10
awenger awenger is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 13
Standaard

Zo, ik heb ook de GM op mijn 3G geinstalleerd en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben, ook al moet ik multitasking ontberen.

Handige nieuwe functies:

- Folders voor apps zijn erg handig
- Unified inbox, super!
- Conversaties automatisch gegroepeerd
- SMS-teken teller
- Nieuwe dock oogt strakker

Verder lijkt het Game Center nog niet te werken. Dat zal wel op 21 juni geactiveerd worden.
  #748  
Oud 08-06-10, 15:12
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard

Klinkt allemaal erg goed en leuk om de reacties te lezen! Dat van 'Uitzending Gemist' is denk ik geen probleem maar is en blijft gewoon zo, tenzij ze zelf met een update komen waardoor het wel mogelijk is om verder te gaan waar je gebleven was.. Ook als je hem op pauze zet, kan je dan ook daarna niet verder?
  #749  
Oud 08-06-10, 15:16
RainStarr RainStarr is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijnvw82 Bekijk bericht
Ik heb ook zojuist iOS 4.0 geinstalleerd op m'n 3gs. Alleen dat multitasken werkt nog niet echt lekker. als je bijv. uitzending gemist aan het kijken bent, en je krijgt een sms. Wanneer je dan de sms beantwoord en vervolgens weer terug gaat naar uitzending gemist start hij m opnieuw op. Ik dacht dat het de bedoeling was dat hij weer terug ging naar het precieze punt waar je was gebleven.

Iemand soortgelijk probleem? of oplossing? Wellicht een instelling die niet goed staat?
Ik kom er net ook achter dat het helemaal geen multitasking is. Als je een app wisseld, dan slaat hij alleen het icoontje op in die task-bar. Als je vervolgens de app aanklikt, start deze inderdaad opnieuw op.

Ik kom er nu ook achter dat veel apps (o.a. ook de nieuwe tweakers.net app) geen verbinding kan maken met internet? Overigens werken andere apps wel gewoon.

Ook valt het me op dat internet veel trager geworden is (ook op 3G).
  #750  
Oud 08-06-10, 15:19
MichaelJ MichaelJ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 234
Standaard

@RainStarr,
reboot al geprobeerd? Als het bij mij vanavond tegen valt en niet alles lekker werkt ga ik gelijk terug naar 3.1.3.. Raad ik ook aan als je niet tevreden bent!
  #751  
Oud 08-06-10, 15:19
dewilde86 dewilde86 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik heb een vraagje, Ik heb de GM geïnstalleerd maar als er op 21 juni de officiële uitkomt moet ik die dan weer installeren? Of is dit dan de echte final?

Want ik mis de functie ibooks
  #752  
Oud 08-06-10, 15:29
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RainStarr Bekijk bericht
Ik kom er net ook achter dat het helemaal geen multitasking is. Als je een app wisseld, dan slaat hij alleen het icoontje op in die task-bar. Als je vervolgens de app aanklikt, start deze inderdaad opnieuw op.
Multitasking op de iPhone gaat anders werken dan op bv een jailbreak iPhone met Backgrounder.

Juist omdat Apple heeft gekozen voor een soort van "safe state" multitasking gebruikt dit amper extra accu. Apps moeten hier echter nog wel geschikt voor gemaakt worden door developers.

Bv Je zit in Tweetie (twitter for iPhone) en post een filmpje van 5mb via 3g. Je sluit dan de app en de upload loopt gewoon door. Zodra de upload klaar is gaat de app in "save state". (Athans dat zou na een update gaan gebeuren)
Open je dan na een tijdje weer tweetie dan is je filmpje geupload en staat de app in de timeline en lijkt het net alsof hij op de achtergrond heeft door gedraait. Met een 1ghz A4 cpu start een app zo snel naar SaveState dat het "echte multitasking" te verwaarlozen is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewilde86 Bekijk bericht
Ik heb een vraagje, Ik heb de GM geïnstalleerd maar als er op 21 juni de officiële uitkomt moet ik die dan weer installeren? Of is dit dan de echte final?

Want ik mis de functie ibooks
iBooks zal wel net zoals op de iPad een app worden die je moet downloaden. Vorrigjaar was de GM gelijk aan de Final. Voor nu kunnen we alleen nog maar wachten of dit nu weer zo is

Laatst gewijzigd door Donstil; 08-06-10 om 15:32.
  #753  
Oud 08-06-10, 15:32
RainStarr RainStarr is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichaelJ Bekijk bericht
@RainStarr,
reboot al geprobeerd? Als het bij mij vanavond tegen valt en niet alles lekker werkt ga ik gelijk terug naar 3.1.3.. Raad ik ook aan als je niet tevreden bent!
Yep, zonder resultaat.

Ik ga waarschijnlijk wel terug naar 3.1.3 maar ik wil niet direct de handdoek in de ring gooien. Ik kijk het even een paar dagen aan, als het niet bevalt kan ik altijd terug
  #754  
Oud 08-06-10, 15:33
dewilde86 dewilde86 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

oke dan wacht ik het af, het werkt overigens perfect
  #755  
Oud 08-06-10, 15:35
martijnvw82 martijnvw82 is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 108
Standaard

Ik kan me voorstellen dat het op de achtergrond downloaden een aanpassing in de app vergt, maar volgens mij is de bedoeling van multitasken dat de app "bevriest" zodat je precies verder gaat waar je was gebleven. Nu start hij de app opnieuw.
  #756  
Oud 08-06-10, 15:36
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P-development Bekijk bericht
Pff balen, waarom zou dat niet kunnen op de 3G? Gaat nergens over
Moet je hem jailbreaken dan gaat het wel met een truukje.

Dan heb je dit : Multitasking, Homescreen Wallpaper, Tap to focus in camera app (only shows the box), Battery percentage ook op je 3G.
  #757  
Oud 08-06-10, 15:36
Belgicanofl Belgicanofl is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewilde86 Bekijk bericht
Ik heb een vraagje, Ik heb de GM geïnstalleerd maar als er op 21 juni de officiële uitkomt moet ik die dan weer installeren? Of is dit dan de echte final?

Want ik mis de functie ibooks
Je zal moeten updaten want de gm blijft niet altijd werken heb ik gelezen

Ibooks zal pas inclusief met de firmware zijn als alle contracten met alle landen rond zijn, eerst zal het beschikbaar komen in app stores met de landen waar ze akkoorden hebben
  #758  
Oud 08-06-10, 15:38
dewilde86 dewilde86 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

oke goed om te weten, ziet itunes automatisch dat ik de GM heb en update hij dan automatisch of moet ik dat handmatig doen?
  #759  
Oud 08-06-10, 15:41
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
is er nog niet
JB is er al wel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donstil Bekijk bericht
Kan je wel bevestigen dat spirit niet werkt.

(is toch wel algemeen bekend. Beetje zoeken kan geen kwaad)
Wel hoor, je kan iOS 4 GM gewoon jailbreaken met Spirit. Maar werkt alleen op een 3G en een Mac.
  #760  
Oud 08-06-10, 15:46
dewilde86 dewilde86 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

kan ik ook nog 3.1.3 terugzetten (ik heb geen jailbreak)
 

Labels
ios4 iphone 3gs



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Verzameltopic: iOS4.3 [Beta] Ervaringen spysical iPhone algemeen 106 17-02-11 09:41
iOS 4: alle nieuwe functies van het iPhone, iPod touch en iPad OS - Verzameltopic he1 iPad algemeen 359 27-08-10 16:51
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 edgarf28 iPhone algemeen 0 30-07-10 11:08
FW 4 beta 1 updaten naar beta 3 caryntjen iTunes 2 05-05-10 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:32.