iPhone 3G (s) VS "no commitment" = Los discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Over 10 weken ga ik naar amerika (dus kan de dollar nog maar ff zakken ). Maar ik was dus een beetje rond aan het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G (s) VS "no commitment" = Los
Over 10 weken ga ik naar amerika (dus kan de dollar nog maar ff zakken ). Maar ik was dus een beetje rond aan het kijken voor de iphone. Nu las ik net (geruchten) dat iphones in amerika sinds de 3Gs weer te verkrijgen zijn onder de optie "no commitment". Dit betekent dus een los toestel zonder abbo.
Ga ik verder kijken, kom ik dit pdf'je tegen: http://www.att.com/Common/merger/fil...omers_FAQs.pdf Waar deze tekst staat geschreven: Citaat:
Dit is volgens mij dus heel goed niews . Dit betekent (huidige koers): -394,06€ voor 8gb 3Gs -459,84€ voor 16gb 3Gs Dit is dus aanzienlijk goedkoper dan in europa (mist je toevallig al naar amerika gaat ) Laatst gewijzigd door mariusmes; 21-06-09 om 18:41. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat wil zeggen dat er wel een simlock op zit van AT&T (Telecomprovider daar). Echter wat ik weet is dat ze em daar deden verkopen met de volgende eisen: - Amerikaans adres opgeven. - Te betalen met creditcard op Amerikaanse naam. Wat dus erg moeilijk wordt voor jou om je iphone te halen en dan zoals je hierboven zelf citeerde... die waarschijnlijke simlock! (Kan me ook vaag iets herinneren dat er een keer een nieuwsitem was over dit onderwerp.) |
|
|||
|
|||
Dat zou jammer zijn
Het is even afwachten op ervaringen van anderen. Kan het minimaal proberen, en anders even afwachten tot mijn abbo afloopt en een abbo van t-mobile nemen (volgend jaar januari). |
|
|||
|
|||
beste mede forum mensen, ik vertrek over een twee weken en verblijf daar twee maanden. ik ben voorplan om een los apple ihpone 3gs te kopen,
maar ik had een vraagje over die simlock. als ik in Nederland ben kan ik deze unlocken zodat ik er een vodafoonkaart in kan doen of wordt dit een probleem ? ik ben al veel aan het lezen maar had nog niks gevonden en daarnaast ben ik leek op dit gebied omdat ik heb nu een htc als mobiel. heel erg bedankt |
|
|||
|
|||
Dat gaat niet. Ik ben in de Apple Store in NY gaan vragen voor een iPhone 3G en je moet laten zien dat je US citizen bent dmv een US citizencard... Ik weet niet of er mensen zijn die het wel is gelukt? Ik ga volgende week proberen in de Apple Store in Boston.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Misschien wil het wel lukken als je zegt dat het als een gift is voor "my cousin in Chicago who is an existing AT&T customer". Ik ga het volgende week proberen en zal jullie op de hoogte houden.
|
|
|||
|
|||
hallo allemaal
ben vorige week terug gekomen uit new york naar 2 apple shops gweest.. met verschillende apple medewerkers gepraat maar het is dusdanig niet mogelijk om een losse 3gs mee te nemen.. helaas! nu hopen dat me pa er 1 uit italie mee kan nemen deze week gr |
|
|||
|
|||
Je hebt een creditcard nodig, een amerikaanse id met foto en een geldige amerikaanse adres om een iphone in de US te kopen.. zou moeilijk worden maar je kunt altijd als je iemand kent die in de US woont vragen off die eentje voor je wilt kopen!
|
|
|||
|
|||
Wat als je zegt dat het een cadeau is voor een amerikaan die AT&T customer is?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Of je spreekt een vriendelijke amerikaan aan op straat die een iphone voor jou wil kopen.
|
|
|||
|
|||
mja denk je niet dat ze al die smoesjes al kennen? hoeveel mensen hebben dat al geprobeerd.. en ze zien meteen dat je toerist bent..
wat ik ook zei antwoord was altijd no sorry we dont do that/ of we cant help you. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had ergens op de website van AT&T gelezen dat ze daar een uitzondering voor maken en ik moet maar net de goeie verkoper hebben die mijn verhaal gelooft. Ik hoop alleen niet dat ze me dan zo'n iPhone giftcard aansmeren want daar ben ik niks mee... |
|
|||
|
|||
ben net terug van de USA
los angeles, san francisco, en las vegas kreeg je hem nergens mee. overal moet je kunnen bewijzen dat je amerikaans inwoner bent, een amerikaans adres hebt en je moet betalen met een amerikaanse bankkaart. dus de mensen die daar naartoe gaan, vergeet het maar!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Echt, gewoon op straat een vriendelijke Amerikaan aanspreken (of ergens in een hotel), geef hem 20$ fooi en het lukt je wel....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt om dit te melden onslowj. Ik vind het persoonlijk ook veiliger om het via best buy te kopen dan via craig's list. Dit ga ik in iig proberen. Ik tour langs veel (grote) steden dus ik zal er ongetwijfeld wel een tegenkomen.
Heb je trouwens nog iets speciaals erbij gezegd, of gewoon verteld dat je hem wilde kopen (als buitenlander)? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Geen Service" hoe los ik dit op ???? | BruceB | iPhone algemeen | 12 | 29-01-09 03:05 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|