iPhone 3G kopen: wat zijn de opties? discussie in Koopinformatie en ervaringen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Dat kan heel interessant zijn mits en zolang er geen simlock op zit. Normaliter zijn de Pay & Go telefoons ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Normaliter zijn de Pay & Go telefoons in UK simlock vrij. In UK betaal je volle pond voor een Pay & Go telefoon (niet gesubsidieerd). Dus wie weet een simlock vrije Iphone met Pay & Go (Pre-paid).
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
zodra dit wel het geval is lees je hier op de site hoe en wat je moet doen. het filmpje van gizmode is nog niet de volledige firmware versie zoals die nu op de iphone 3g staat,maar al wel gehackt. ze gaan vollop testen zodra de 3g op de markt komt. Laatst gewijzigd door truckdiver; 11-06-08 om 10:34. |
|
||||
|
||||
Ik dacht te weten dat de nieuwe iphone ook hardwarematig veel beter is dichtgetimmerd en het openleggen van de firmware niet voldoende zal zijn
|
|
|||
|
|||
Hmm ik baal van T-mobile.. Sinds een dikke maand heb ik via hun een zakelijk abbo.
Voordat ik hem afsloot, vroeg ik wanneer de iPhone kwam en zij beweerden dat die pas aan het eind van dit jaar zou komen.. Nu heb ik dus een simonly abbo bij hun afgesloten en komen ze een maand later met de release.. Een maand geleden wisten ze toch wel dat de iPhone bij hun verkocht ging worden? Ze hebben het alleen niet naar buiten gebracht.. Wat is voor mij de beste/goedkoopste manier om aan de 3G te komen? Zou ik iets kunnen met het veranderen van mijn abbo? Overigens heb ik veel klachten over t-mobile omdat ik rekeningen van bijna €100 krijg voor het internetgebruik en dat terwijl ik PIT heb.. T-mobile weet hier van maar hebben er nog niks aan gedaan.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ja maar hoe lang heeft het geduurd om de eerste versie te kraken?... toch wel even he. Dat waren die knullys uit amerika die daar hun hele zomervakantie aan gespendeerd hadden, en dat was nog hardwarematig dan.
Ik ga zeker niet mn iphone openbreken om daar een chipke te vervangen ofzo. Een tweede versie hacken gaat wel sneller waarschijnlijk.. maar toch, kan wel paar maandjes duren lijkt me. |
|
|||
|
|||
Kun je de iphone dus alleen kopen met abbonement en niet met prepaid?
|
|
||||
|
||||
@ dreamliner
lees dit artikel eens |
|
|||
|
|||
Ok maar dat is niet in nederland denk ik he.. Maar ik moet dus overstappen op prepaid van T-Mobile dus..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Aangezien ik (voorheen in ieder geval) geen of gebrekkige dekking had met T-mobile blijf ik bij Telfort of ga over naar Vodafone (voor de snelle UMTS bundel, die van Telfort is maar 128 kbps) en koop ik toch een los toestel. Overstappen naar T-mobile hoeft in principe niet per se! |
|
|||
|
|||
Op eBay kan je ook terecht als je er 1 wilt zonder abo. Wordt al veelvuldig aangeboden, voor 505 euro ex verzending heb je hem, volgens de verkoper, nog unlock'd ook. Verder zal ie na de launch écht wel op eBay te vinden zijn. Dat is waarschijnlijk ook waar ik 'm vandaan ga halen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoe kan die nu unlocked zijn. Hij is nog niet op de markt |
|
|||
|
|||
Fake is jou favoriete woordje geloof ik, haha. De Betaversie van 2.0 is al wel te verkrijgen via het niet zo legale circuit, misschien dat hij die unlocked heeft ofzo? Ik zou het verder niet weten, verdere vragen zou ik bij de verkoper deponeren .
Ik wacht in ieder geval nog een maandje tot hij uit is, en ga dan wel kijken wat hij kost. Grote kans dat hij dan goedkoper is. |
|
||||
|
||||
er is nu ook een videoconference kit uitgekomen!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
I totally agree. En sommige mensen kun je maar beter niet zien als je belt
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
steeds trager werkende iphone 3GS 3.1.3. wat zijn de opties ?? | cederique | iPhone algemeen | 0 | 30-12-10 17:39 |
iPhone 3GS kopen: wat zijn de opties? | peter73 | Koopinformatie Nederland | 144 | 22-06-10 12:22 |
Emigreren naar Italië; wat zijn m'n opties? | Friet | Odido (T-Mobile) | 5 | 10-12-09 17:35 |
Zijn er opties om je eigen gesprekken op te nemen? | dennis00 | iPhone algemeen | 1 | 02-10-09 20:53 |
iPhone 3G: Zijn er nog opties? | zenid | Unlock | 9 | 28-02-09 19:20 |
|
|