iPhone 3G kopen: wat zijn de opties? discussie in Koopinformatie en ervaringen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Je denkt toch niet serieus dat er ook maar 1 verkoper is geweest die ruim tevoren wist dat de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ja.. wordt nog wat Met T mobile lelijke provider..
|
|
|||
|
|||
Kopen in VS
Eigenlijk, als ik iemand weet die in de VS woont, dan koopt die een iPhone met abbonement bij AT&T en stopt een maand later het contract voor $200, dan heb ik een vrij goedkope iPhone en laat ik die dan gewoon naar Blegië komen? Zou dat een goede optie zijn?
Of gewoon zoiezo afwachten tot 11 juli, dan zegt Apple misschien van, ok, $500 voor de iPhone 3G zonder abbonement. En dat is nog weinig in €, en dan zo kopen mvg |
|
|||
|
|||
iPhone 3G uit Amerika
Halle beste mensen van iphoneclub,
Dit is dan wel mijn eerste post op dit forum, maar ik lees het al een tijdje en check het nieuws dagelijks. Ik wil jullie vragen advies te geven over het volgende. Ik ben heb een iPod Touch (8 gig gejailbreakt), maar ik ben al een tijdje naar de iPhone aan het kijken. Ik wil alleen geen abbonement, maar ik wil mijn simkaart van Vadofone blijven gebruiken. De simlockvrije iPhones in Nederland vind ik iets te duur. Mijn oom gaat regelmatig naar Amerika, zo ook 14 Juli. Hij kan er een mee nemen (liefst 3G), maar ik vraag mij af of ik heb dan kan gebruiken met mijn simkaart? Ik had ook iets gehoord dat ze hem in de winkel simlockvrij kunnen maken? Moet ik mijn iPhone jailbreaken om te unlocken? Wat raden jullie mij aan, een (goedkope) iPhone uit Amerika, of even wachten en een in Nederland kopen? Wat zullen de extra kosten zijn als ik besluit mijn iPhone uit Amerika te kopen en wat ben ik totaal kwijt? Alvast heel erg bedankt voor jullie adviezen! Martijn |
|
||||
|
||||
Misschien moet je dit ; iPhone 3G kopen: wat zijn de opties? » Nieuws » iPhoneclub.nl toch nog maar eens doornemen...
en dit ; http://www.iphoneclub.nl/5345/iphone...ing-beginners/ let op de zwarte vette lettertjes |
|
|||
|
|||
Oke, bedankt.
Is het wel mogelijk om in een Apple Store het oude model te kopen? Mij maakt het namelijk niet zoveel uit. Wat raden jullie mij aan? |
|
||||
|
||||
ik prefereer een oud model. Maar dat is je eigen keuze...het oude model is voor mij robuster dan het nieuwe. Thuis en op werk heb ik Wi-Fi en gprs is voor mij voldoende in geval van... dus. Software zou normaal gezien op beide gaan werken ( bijna alles behalve enkele toepassingen)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is iphone 1 uitverkocht in de apple stores in USA. Als ik de berichten op het forum moet lezen.
|
|
||||
|
||||
Ge moet inderdaad geluk hebben om daar nog enen te vinden blijkbaar.
Maar hier op het forum kunt ge er ook nog vinden |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPhone Koopadvies
//Samengevoegd en sticky gemaakt. |
|
|||
|
|||
Maar als de iPhone 3G in Nederland 199€ (8GB), volgens het Apple omrekensysteem. Dollar=euro, dan kun je veel beter een simlockvrije kopen en dan gewoon los een abbo afsluiten.
veel goedkoper toch |
|
||||
|
||||
Pieter, dat moet je niet geloven... Dat zijn prijzen met een abbo. Doe maar maal drie ofzo.
|
|
|||
|
|||
Zou de 8GB 3G ongeveer 500/600 euro gaan kosten? heb momenteel een N95 8GB met abonnement die nog dik 20 maand loopt. Dan zou ik natuurlijk mijn N95 voor ongeveer 350 euro kunnen verkopen op marktplaats, wat zou betekenen dat ik ongeveer 250 voor de iphone ga betalen. En dan heb ik denk ik een beter abonnement in vergelijking met goedkoopste T-mobile =o. Hi €25 en onbeperkt online.
Of praat ik nou onzin? |
|
|||
|
|||
als je hem in de usa koopt moet je hem activeren in de winkel is daar iets tegen te doen?
Laatst gewijzigd door iCulture; 27-06-08 om 22:27. Reden: Zoveel vraagtekens is nergens voor nodig. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
... ga ik na lang wachten deze zomer EINDELIJK naar de vs, hebben ze verkoopbeleid ineens aangepast
|
|
||||
|
||||
je kan hem los in de winkel kopen bij at&t voor 443 (16g) en 380 (8) euro!!!
A no-commitment version of the iPhone will be available for $599 and $699; however, this version may not be available on July 11th launch. iClarified - Apple News - AT&T Announces 3G iPhone Pricing and Plans deze prijzen van at&t zijn ook vandaag vrij gegeven
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
steeds trager werkende iphone 3GS 3.1.3. wat zijn de opties ?? | cederique | iPhone algemeen | 0 | 30-12-10 17:39 |
iPhone 3GS kopen: wat zijn de opties? | peter73 | Koopinformatie Nederland | 144 | 22-06-10 12:22 |
Emigreren naar Italië; wat zijn m'n opties? | Friet | Odido (T-Mobile) | 5 | 10-12-09 17:35 |
Zijn er opties om je eigen gesprekken op te nemen? | dennis00 | iPhone algemeen | 1 | 02-10-09 20:53 |
iPhone 3G: Zijn er nog opties? | zenid | Unlock | 9 | 28-02-09 19:20 |
|
|