iPhone 3G kopen: wat zijn de opties? discussie in Koopinformatie en ervaringen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is nou de beste optie denken jullie: -Wachten tot hij in belgie weer leverbaar is. Je hebt wel garantie ed. -Kijken op een of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat is nou de beste optie denken jullie:
-Wachten tot hij in belgie weer leverbaar is. Je hebt wel garantie ed. -Kijken op een of anders marktplaats/ebay/kapaza/etc site, met de kans dat je genept wordt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik wacht het allemaal een beetje af, een kennis van me zit momenteel in de states en die is de mogelijkheden aan het bekijken om aan de iphone te geraken, dus ik wacht in spanning af...
|
|
|||
|
|||
hallo allemaal
Aan iedereen die in belgie of zwitserland ofzo een losse iphone wil kopen, bedenk ff dat als je 350€ betaalt voor het toestel betaal je ook nog de abbonnementskosten die bij een 20€ per maand abbo dus in 2 jaar al op480€ liggen en dan heb je nog geeneens internet, bij elkaar is dit 830€. ter vergelijking tmobile: 79,99 voor toestel, dus ong 80, 2 jaar 30 per maand is: 720€ dan bij elkaar is dat dus 800€ En Dat is MET internet. Ik heb zelf de fout gemaakt en behoed hiermee de rest ervoor hoop ik( iphoneclub, artikel hierover zou missch handig zijn vooor toekomstige kopers) Mvg FlorianG Edit: Dus als je een iPhone wilt, en een beetje wil kunnen internetten met een redelijke belbundel is het het goedkoopst bij t-mobile wil ik zeggen, met prepay ben je natuurlijk minder kwijt(behalve als je dan alsong 20 per maand op belt...)
Wazaaa! iPhone iPhone!!!!!!!!! Laatst gewijzigd door FlorianG; 22-07-08 om 13:03. Reden: Misvattingen |
|
||||
|
||||
Dankjewel voor de tip , het beste is nog altijd de iphone in belgie tegen 525 (8gb), 615(16gb) te kopen
|
|
|||
|
|||
@ FlorianG
Ik denk dat je over het hoofd ziet dat veel mensen een sim only abbonement hebben (ik iig wel). En dat dat vaak erg voordelig blijft als je veel belt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Goed, 3 punten die voor mij gelden: Ik WIL geen t-mobile (geen ontvangst thuis) Ik WIL geen 2jarig contract Ik heb een Vodafone sim-only die stukken goedkoper is inclusief vodafone blox dan jij beschrijft Laatst gewijzigd door cypher21; 22-07-08 om 13:02. |
|
|||
|
|||
ja maar sim only met internet onbeperkt is toch vaak rond de 20 Euro en dan heb je waarschijnlijk ook nog minder belminuten dus daarom...
|
|
|||
|
|||
Als Apple binnen twee jaar met een volgend model iPhone komt (en die kans lijkt me 100%) dan zul je bij T-Mobile je contract moeten afkopen en vernieuwen; zal een paar centen kosten omdat je toestel dan nog niet is afbetaald.
En bij T-Mobile kun je je toestel pas na één jaar simlockvrij maken zonder kosten. Tot die tijd kun je er geen andere kaarten in gebruiken. En dus ook niet verkopen. Heb je allemaal geen last van met Belgische toestellen. Die kun je gewoon verkopen en weer de volgende aanschaffen. En waarom ook niet? Al dat gedoe met die koppelverkoop, verborgen kosten en zogenaamde 'exclusiviteit'... |
|
|||
|
|||
Citaat:
En daarom ben ik op zoek naar een losse iPhone. |
|
||||
|
||||
Ik zou nog even wachten met de aanschaf van een iPhone ('k wil er zelf overigens ook eentje aanschaffen) omdat dat 3G probleem toch wel een serieus probleem lijkt. meer dan 800 reacties en meer dan 30.000 views van de thread bij Apple support over dit onderwerp. Ik mag toch hopen dat een gewaarschuwd mens voor twee telt. Daarnaast zijn er iets te veel onhebbelijkheidjes in FW 2.0. Probleempjes met mail, probleempjes met carkits, probleempjes met de batterij, probleempjes met geinstalleerde software. Niks schokkends en allemaal op te lossen...maar zeker hier geldt "zien is geloven".
Laat Apple eerst FW 2.0.1 uitbrengen en bovengenoemde problemen oplossen. Nog even over de opties. Goedkope alternatieven zijn er bij de schaarste van een product niet. Alle opties zullen het nodige kosten. Kies die optie die het best bij jouw past en dat kan niemand anders je vertellen. Laatst gewijzigd door Celf; 24-07-08 om 19:41. |
|
||||
|
||||
zulke enorme problemen zijn dat ook weer niet, en tegen die tijd kan je hem gewoon gratis updaten hoor
|
|
|||
|
|||
De 2.0 firmware draai ik al en ondervindt geen enkel probleem op mijn 1st Gen iPhone ......
|
|
|||
|
|||
Voor studenten is er via t-mobile een korting van 20% per maand op je abbonement... Maar dat moet je wel meteen aangeven bij de aanschaf van je nieuwe t-mobile abbonement.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vervolgens is er een kopie van mn ov gemaakt en heeft hij die korting geactiveerd. De korting kan overigens alleen geactiveerd worden bij het afsluiten van een nieuw mobiel abonnement zei de bewuste verkoopmedewerker. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik ga het binnenkort ook proberen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vind het echt een hele mooie en leuke telefoon, het lijkt wel of de mogelijkheden eindeloos zijn! Maar ik zit natuurlijk wel op een roze wolk Laatst gewijzigd door lilbabyboo; 09-08-08 om 00:02. |
|
|||
|
|||
Mediamarkt Amsterdam Arena heeft nog 5x de 16gb zwart op voorraad..
Dus bel even om te reserveren als je eentje wilt hebben Net gehaald, eindelijkkkkkk.. Ben een gelukkig man |
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet iemand nog een andere winkel in de omgeving van Amsterdam die ze op voorraad zou kunnen hebben? |
|
|||
|
|||
bel BC op de ferdinand bol anders ff...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
steeds trager werkende iphone 3GS 3.1.3. wat zijn de opties ?? | cederique | iPhone algemeen | 0 | 30-12-10 17:39 |
iPhone 3GS kopen: wat zijn de opties? | peter73 | Koopinformatie Nederland | 144 | 22-06-10 12:22 |
Emigreren naar Italië; wat zijn m'n opties? | Friet | Odido (T-Mobile) | 5 | 10-12-09 17:35 |
Zijn er opties om je eigen gesprekken op te nemen? | dennis00 | iPhone algemeen | 1 | 02-10-09 20:53 |
iPhone 3G: Zijn er nog opties? | zenid | Unlock | 9 | 28-02-09 19:20 |
|
|