//

iPhone 3G kopen: wat zijn de opties?

iPhone 3G kopen: wat zijn de opties? discussie in Koopinformatie en ervaringen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is nou de beste optie denken jullie: -Wachten tot hij in belgie weer leverbaar is. Je hebt wel garantie ed. -Kijken op een of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 17-07-08, 14:37
bass bass is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 57
Standaard

Wat is nou de beste optie denken jullie:

-Wachten tot hij in belgie weer leverbaar is. Je hebt wel garantie ed.
-Kijken op een of anders marktplaats/ebay/kapaza/etc site, met de kans dat je genept wordt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 19-07-08, 21:28
tha jimsta tha jimsta is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Standaard

ik wacht het allemaal een beetje af, een kennis van me zit momenteel in de states en die is de mogelijkheden aan het bekijken om aan de iphone te geraken, dus ik wacht in spanning af...
  #83  
Oud 22-07-08, 11:18
FlorianG FlorianG is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 45
Standaard

hallo allemaal
Aan iedereen die in belgie of zwitserland ofzo een losse iphone wil kopen, bedenk ff dat als je 350€ betaalt voor het toestel betaal je ook nog de abbonnementskosten die bij een 20€ per maand abbo dus in 2 jaar al op480€ liggen en dan heb je nog geeneens internet, bij elkaar is dit 830€.
ter vergelijking tmobile: 79,99 voor toestel, dus ong 80, 2 jaar 30 per maand is: 720€ dan bij elkaar is dat dus 800€ En Dat is MET internet. Ik heb zelf de fout gemaakt en behoed hiermee de rest ervoor hoop ik( iphoneclub, artikel hierover zou missch handig zijn vooor toekomstige kopers)
Mvg
FlorianG

Edit:
Dus als je een iPhone wilt, en een beetje wil kunnen internetten met een redelijke belbundel is het het goedkoopst bij t-mobile wil ik zeggen, met prepay ben je natuurlijk minder kwijt(behalve als je dan alsong 20 per maand op belt...)
__________________
Wazaaa! iPhone iPhone!!!!!!!!!

Laatst gewijzigd door FlorianG; 22-07-08 om 12:03. Reden: Misvattingen
  #84  
Oud 22-07-08, 11:19
Delphii's schermafbeelding
Delphii Delphii is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Maasmechelen
Berichten: 196
Standaard

Dankjewel voor de tip , het beste is nog altijd de iphone in belgie tegen 525 (8gb), 615(16gb) te kopen
  #85  
Oud 22-07-08, 11:50
bertbrutus bertbrutus is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

@ FlorianG

Ik denk dat je over het hoofd ziet dat veel mensen een sim only abbonement hebben (ik iig wel). En dat dat vaak erg voordelig blijft als je veel belt.
  #86  
Oud 22-07-08, 11:59
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlorianG Bekijk bericht
hallo allemaal
Aan iedereen die in belgie of zwitserland ofzo een losse iphone wil kopen, bedenk ff dat als je 350€ betaalt voor het toestel betaal je ook nog de abbonnementskosten die bij een 20€ per maand abbo dus in 2 jaar al op480€ liggen en dan heb je nog geeneens internet, bij elkaar is dit 830€.
ter vergelijking tmobile: 79,99 voor toestel, dus ong 80, 2 jaar 30 per maand is: 720€ dan bij elkaar is dat dus 800€ En Dat is MET internet. Ik heb zelf de fout gemaakt en behoed hiermee de rest ervoor hoop ik( iphoneclub, artikel hierover zou missch handig zijn vooor toekomstige kopers)
Mvg
FlorianG
Hmm, ik heb het iets verkeerd gelezen merk ik

Goed, 3 punten die voor mij gelden:
Ik WIL geen t-mobile (geen ontvangst thuis)
Ik WIL geen 2jarig contract
Ik heb een Vodafone sim-only die stukken goedkoper is inclusief vodafone blox dan jij beschrijft

Laatst gewijzigd door cypher21; 22-07-08 om 12:02.
  #87  
Oud 22-07-08, 12:01
FlorianG FlorianG is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 45
Standaard

ja maar sim only met internet onbeperkt is toch vaak rond de 20 Euro en dan heb je waarschijnlijk ook nog minder belminuten dus daarom...
  #88  
Oud 22-07-08, 12:24
Freepo Freepo is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brabant
Berichten: 16
Standaard

Als Apple binnen twee jaar met een volgend model iPhone komt (en die kans lijkt me 100%) dan zul je bij T-Mobile je contract moeten afkopen en vernieuwen; zal een paar centen kosten omdat je toestel dan nog niet is afbetaald.

En bij T-Mobile kun je je toestel pas na één jaar simlockvrij maken zonder kosten. Tot die tijd kun je er geen andere kaarten in gebruiken. En dus ook niet verkopen.

Heb je allemaal geen last van met Belgische toestellen. Die kun je gewoon verkopen en weer de volgende aanschaffen. En waarom ook niet? Al dat gedoe met die koppelverkoop, verborgen kosten en zogenaamde 'exclusiviteit'...
  #89  
Oud 24-07-08, 18:22
tychop tychop is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlorianG
hallo allemaal
Aan iedereen die in belgie of zwitserland ofzo een losse iphone wil kopen, bedenk ff dat als je 350€ betaalt voor het toestel betaal je ook nog de abbonnementskosten die bij een 20€ per maand abbo dus in 2 jaar al op480€ liggen en dan heb je nog geeneens internet, bij elkaar is dit 830€.
ter vergelijking tmobile: 79,99 voor toestel, dus ong 80, 2 jaar 30 per maand is: 720€ dan bij elkaar is dat dus 800€ En Dat is MET internet. Ik heb zelf de fout gemaakt en behoed hiermee de rest ervoor hoop ik( iphoneclub, artikel hierover zou missch handig zijn vooor toekomstige kopers)
Mvg
FlorianG
Ik heb een gratis abbo met unlimited dataverkeer. Met dank aan mijn werkgever.
En daarom ben ik op zoek naar een losse iPhone.
  #90  
Oud 24-07-08, 18:37
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Ik zou nog even wachten met de aanschaf van een iPhone ('k wil er zelf overigens ook eentje aanschaffen) omdat dat 3G probleem toch wel een serieus probleem lijkt. meer dan 800 reacties en meer dan 30.000 views van de thread bij Apple support over dit onderwerp. Ik mag toch hopen dat een gewaarschuwd mens voor twee telt. Daarnaast zijn er iets te veel onhebbelijkheidjes in FW 2.0. Probleempjes met mail, probleempjes met carkits, probleempjes met de batterij, probleempjes met geinstalleerde software. Niks schokkends en allemaal op te lossen...maar zeker hier geldt "zien is geloven".

Laat Apple eerst FW 2.0.1 uitbrengen en bovengenoemde problemen oplossen.

Nog even over de opties. Goedkope alternatieven zijn er bij de schaarste van een product niet. Alle opties zullen het nodige kosten. Kies die optie die het best bij jouw past en dat kan niemand anders je vertellen.

Laatst gewijzigd door Celf; 24-07-08 om 18:41.
  #91  
Oud 24-07-08, 18:40
Delphii's schermafbeelding
Delphii Delphii is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Maasmechelen
Berichten: 196
Standaard

zulke enorme problemen zijn dat ook weer niet, en tegen die tijd kan je hem gewoon gratis updaten hoor
  #92  
Oud 24-07-08, 22:25
tychop tychop is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 53
Standaard

De 2.0 firmware draai ik al en ondervindt geen enkel probleem op mijn 1st Gen iPhone ......
  #93  
Oud 08-08-08, 12:39
lilbabyboo lilbabyboo is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Voor studenten is er via t-mobile een korting van 20% per maand op je abbonement... Maar dat moet je wel meteen aangeven bij de aanschaf van je nieuwe t-mobile abbonement.
  #94  
Oud 08-08-08, 18:52
jeffveijk jeffveijk is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lilbabyboo Bekijk bericht
Voor studenten is er via t-mobile een korting van 20% per maand op je abbonement... Maar dat moet je wel meteen aangeven bij de aanschaf van je nieuwe t-mobile abbonement.
20 procent studentenkorting op de iphone abonnementen?
  #95  
Oud 08-08-08, 19:13
lilbabyboo lilbabyboo is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeffveijk Bekijk bericht
20 procent studentenkorting op de iphone abonnementen?
Jup. Een verkoopmedewerker van T-mobile zei dat hij het nog nooit had gedaan en hij was er van overtuigd dat het niet kon. Toen heb ik gevraagd of hij dat ergens kon navragen, dat heeft hij gedaan en het bleek wel mogelijk te zijn.

Vervolgens is er een kopie van mn ov gemaakt en heeft hij die korting geactiveerd. De korting kan overigens alleen geactiveerd worden bij het afsluiten van een nieuw mobiel abonnement zei de bewuste verkoopmedewerker.
  #96  
Oud 08-08-08, 20:34
jeffveijk jeffveijk is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lilbabyboo Bekijk bericht
Jup. Een verkoopmedewerker van T-mobile zei dat hij het nog nooit had gedaan en hij was er van overtuigd dat het niet kon. Toen heb ik gevraagd of hij dat ergens kon navragen, dat heeft hij gedaan en het bleek wel mogelijk te zijn.

Vervolgens is er een kopie van mn ov gemaakt en heeft hij die korting geactiveerd. De korting kan overigens alleen geactiveerd worden bij het afsluiten van een nieuw mobiel abonnement zei de bewuste verkoopmedewerker.
goed nieuws! bij welke t-mobile shop heb je je iphone gekocht?

ik ga het binnenkort ook proberen
  #97  
Oud 08-08-08, 23:00
lilbabyboo lilbabyboo is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeffveijk Bekijk bericht
goed nieuws! bij welke t-mobile shop heb je je iphone gekocht?

ik ga het binnenkort ook proberen
T-mobileshop in Gouda, maar ik ga er vanuit dat de korting gewoon landelijk is..?

Ik vind het echt een hele mooie en leuke telefoon, het lijkt wel of de mogelijkheden eindeloos zijn! Maar ik zit natuurlijk wel op een roze wolk

Laatst gewijzigd door lilbabyboo; 08-08-08 om 23:02.
  #98  
Oud 09-08-08, 13:01
Lugs Lugs is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Mediamarkt Amsterdam Arena heeft nog 5x de 16gb zwart op voorraad..
Dus bel even om te reserveren als je eentje wilt hebben

Net gehaald, eindelijkkkkkk.. Ben een gelukkig man
  #99  
Oud 12-08-08, 14:41
Frank220 Frank220 is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lugs Bekijk bericht
Mediamarkt Amsterdam Arena heeft nog 5x de 16gb zwart op voorraad..
Dus bel even om te reserveren als je eentje wilt hebben

Net gehaald, eindelijkkkkkk.. Ben een gelukkig man
Inmiddels niet meer, ook de levering van vandaag is er al doorheen wisten ze me te vertelen

Weet iemand nog een andere winkel in de omgeving van Amsterdam die ze op voorraad zou kunnen hebben?
  #100  
Oud 12-08-08, 14:45
bertbrutus bertbrutus is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

bel BC op de ferdinand bol anders ff...
 


« - | Iphone 4g wit »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
steeds trager werkende iphone 3GS 3.1.3. wat zijn de opties ?? cederique iPhone algemeen 0 30-12-10 16:39
iPhone 3GS kopen: wat zijn de opties? peter73 Koopinformatie Nederland 144 22-06-10 11:22
Emigreren naar Italië; wat zijn m'n opties? Friet Odido (T-Mobile) 5 10-12-09 16:35
Zijn er opties om je eigen gesprekken op te nemen? dennis00 iPhone algemeen 1 02-10-09 19:53
iPhone 3G: Zijn er nog opties? zenid Unlock 9 28-02-09 18:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:26.