Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ohja, helemaal vergeten, dom van me haha, pff This service is currently unavailable, please try again later. Moet zeker nog traceerbaar worden. Maar meestal als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ohja, helemaal vergeten, dom van me haha, pff This service is currently unavailable, please try again later. Moet zeker nog traceerbaar worden. Maar meestal als hij 18:50 op verzonden staat, komt hij dan meestal de volgende dag aan?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die kans is wel groot ja!
|
|
|||
|
|||
Juist!, ik kan hem volgen, alleen is het niet wat ik had verwacht, er staan alleen wat gegevens en dat hij Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) Nov 16, 2011 aankomt?
|
|
|||
|
|||
Dit staat bij mij ook inderdaad. Ik denk dat we gewoon moeten afwachten dat we een bericht krijgen dat hij verzonden is.
|
|
|||
|
|||
Top, die van mij is vanavond ook verzonden! Top service bij Apple!
|
|
|||
|
|||
is gewoon mijn oude sim. en daar zit geen code op .. even getest met een vodafone kaartje en dat werkt wel .. ik ga de sim wel omruilen bij TM
|
|||
|
|||
Yeahoooo ik heb hem!! wat een top ding!
|
|
|||
|
|||
Ja heb hem ook (alweer) binnen gekregen! Kan nu tenminste normaal van me iPhone genieten
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem ook! Yahooo!!
|
|
|||
|
|||
Yes hij is binnen! Op de 7e besteld, hij zou tussen de 16e en 23e geleverd worden en uiteindelijk is zijn ze netjes op de 16e langs geweest. Helaas was er niemand thuis, hebben ze hem de volgende dag bezorgd.
Nog een weekje wachten tot ik er mee kan spelen! Overigens een vraagje: Is de iPhone te activeren zonder simkaart? Ik heb voorlopig nog geen micro-sim en zelf knippen zie ik niet echt zitten. Laatst gewijzigd door Mindfield; 18-11-11 om 15:02. |
|
|||
|
|||
@Mindfield: je hebt wel degelijk een sim kaart nodig om de 4S te kunnen activeren
|
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne besteld op 14-11 en ik heb gister een mail gekregen dat de levering voor of op de 22e is. Dus maandag of dinsdag. Aangezien ik hem op mijn werk laat afleveren en ik er net die 2 dagen niet ben wordt het pas woensdag. Maar goed, tis onderweg!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door JorzoR; 21-11-11 om 12:38. |
|
|||
|
|||
Ik heb afgelopen vrijdag 2x de iPhone 4S besteld. Mijn status staat nu op "Artikelen worden verwerkt". Hoe lang heeft die status er bij jullie gestaan? Bij mij inmiddels al 4 dagen...
|
|
|||
|
|||
Wanneer is je lever data?
Want die data kan je aanhouden en veranderingen komen er pas als hij richting verzenden gaat! |
|
|||
|
|||
Tussen 14 december en 21 december. Alleen hoorde ik van anderen dat ze de iPhones (zelfde type, zelfde besteldatum, zelfde oorspronkelijke leverdatum) al wel binnen hebben. Vind ik vreemd. Had gehoopt dat ik ze ook sneller binnen zou krijgen dan verwacht!
|
|
|||
|
|||
Hoe heb je betaald?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag besteld, betaald met creditcard, en volgens apple store voor de kerst binnen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|