Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) arnhem is bijna even ver als antwerpen, hadden ze even goed naar hier gereden, voor iedereen voordeliger...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
arnhem is bijna even ver als antwerpen, hadden ze even goed naar hier gereden, voor iedereen voordeliger
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Grappig dat TNT aan België levert en UPS aan Nederland...omgekeerd zou logischer zijn...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
nog steeds geen status update
ik kan bijna niet wachten!! iemand die de levertijd tussen 1 nov en 8 nov heeft, al een status update gehad? vandaag of gister toevallig? |
|
|||
|
|||
Heb van Apple een 10cijferige code gehad voor TNT, maar hoe kun je die volgen zonder 3S ervoor? Waarom krijgen sommige mensen TNT en andere UPS, woon in Amersfoort
|
|||
|
|||
Citaat:
Uit het forum blijkt dat dit een heel belangrijk busje is. Misschien moet TNT politie begeleiding voorzien... |
|
||||
|
||||
Ik word er gek van heb nog steeds artikelen worden verwerkt. Ik heb op 22 oktober besteld en met bankoverschrijving betaald.
|
|||
|
|||
Citaat:
code om te volgen zou idd iets van 3s voor moeten maar dat werkt niet |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie www.tnt.com . Traceer daar wel op referentie en niet op vrachtbrief. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik ga eens kijken of ik hem zo ergens vandaan kan halen |
|
|||
|
|||
Citaat:
zal morgen wel komen geen 3s ervoor toch ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
dit krijg ik bij het scherm |
|
|||
|
|||
In eerste instantie was het trackingnummer hetzelfde als het 'our delivery number' (8174XXXXXX) van apple zelf. Toen ik dit gebruikte op de TNT website kreeg ik de melding dat dit nummer niet bekend was.
Enkele uren later was er een echt en nieuw trackingnummer van TNT, bij mij is dit 9 cijfers (320XXXXXX). Dit werkend tracking nummer heb ik ontvangen 6-7u na de bevestigingsemail van apple dat de iphone was verzonden. Dit nummer was van zelf veranderd als tracking nummer op de apple pagina die je aanklikt wanneer je op de 'volg verzending' knop klikt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 november 2011 om 20:46 ---------- Citaat:
bedankt voor de duidelijke info |
|
|||
|
|||
Misschien heb je niet genoeg krediet op je creditcard? Schoot zo even door m'n hoofd. Anders moet je misschien even bellen morgen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|