Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Inmiddels zie ik nu ook de bevestegings mail in me box staan en voor of op 3 nov leverdatum hij is nog nie volgbaar trouwens...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inmiddels zie ik nu ook de bevestegings mail in me box staan
en voor of op 3 nov leverdatum hij is nog nie volgbaar trouwens |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Verzonden! 64Gb zwart, cc betaald!
|
|
|||
|
|||
Naam vervoerder UPS
Bezorgservice Levering per expresse |
|
|||
|
|||
Allemaal CC betalers zijn dit he!!
|
|
|||
|
|||
Yep .. Cc betaler...
|
|
|||
|
|||
Deze jongen heeft nog helemaal NIKS op verzonden staan. Kan toch niet lang meer duren
Nogmaals, 21 okt, 11:00, 64GB zwart, CC.. |
|
|||
|
|||
Ik heb wel een beetje te doen met dirkjan82 en roos79
|
|
|||
|
|||
Hier ook status 'verzonden'.
iPhone 4s zwart 16GB CC betaald op 21 oktober 21:00 |
|
|||
|
|||
Dankjewel!
Zie: aan het model en betaalmethode ligt het niet. Ik heb 11 uur eerder hetzelfde model besteld en ook cc betaling! Ach, zolang er vandaag nog verzonden kan worden is er nog hoop zeg ik maar. |
|
|||
|
|||
mijn iphone is wel verzonden, de track knop op de site werkt ook, alleen nog geen mail ontvangen van Apple.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen met UPS? staat er een code in de mail? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@Dirkjan82
Citaat:
Begreep zojuist dat eerst de CC-betalingen verwerkt worden en uitgeleverd worden omdat het langer duurt voordat de betaling van bankrekening zichtbaar is in distri-centrum. Hoop dat jullie hem ook snel ontvangen. Veel succes met wachten op morgen en overmorgen! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja dat werkt..
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) Nov 03, 2011 Bestelling verzonden Extra bestelnummers 719297xxxx Naam vervoerder UPS Trackingsnummer vervoerder 817435xxxx Verzonden naar APELDOORN, NL Nov 02, 2011 Productbeschrijving IPHONE 4S BLACK 16GB GSM-DNL Ons leveringsnummer 817435xxxx Uw inkoopordernummer W290899xxx Bezorgservice Levering per expresse Ondertekend door |
|
|||
|
|||
CC Betaald, net de mail ontvangen. Hij is verzonden!
Hij zou morgen aankomen, al denk ik dat dat overmorgen gaat worden. |
|
|||
|
|||
Bij mij nog steeds: Artikelen worden verwerkt
Gegevens Besteld op: vrijdag 21 oktober 22.00 uur met Creditcard Bevestiging ontvangen: vrijdag 21 oktober 22.15 uur Type: iPhone 4S zwart 16GB Leverdatum: 31 oct - 7 nov |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die van mij is trouwens verzonden met TNT, Levering per express.
Denk dat het dan toch morgen gaat worden ja. |
|
|||
|
|||
Hier ook verstuurd helaas ben ik morgen niet thuis, wellicht dat ik hem vrijdag ophaal bij een UPS depot.
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|