Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door D448 Kan best zijn dat er vanavond al een hele batch uit is gegaan, maar dat die status pas later wordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
nu ik weet niet waar apple de stock voor belgië heeft liggen en het zou dus kunnen dat de onze ook uit nederland komen. maar hoe dan ook vandaag zal er bij apple belgië (als dat al bestaat op een helpdesk na) niet gewerkt zijn vermoed ik zelf heb ik mijn 32gb zwart ook de 21ste rond 15u besteld bij applestore BE maar verwacht vandaag dus zeker geen statusupdate voor ons belgen. daardoor zal het ook waarschijnlijk zijn dat veel belgen die ik ken 2-9nov als levertermijn hebben. en eerlijk gezegt begint het een verslaving te worden om de status te controleren |
|
|||
|
|||
Besteld op 21 oktober rond 12h.
Betaald via bankoverschrijving. Staat nog steeds op "Artikelen worden verwerkt Verzendklaar:* 1 - 2 Weeks Levert* 02 Nov, 2011 - 08 Nov, 2011" Besteldata is 21/10, 24/10 orderbevestiging gekregen en toen ook de leverdata van 2/11-8/11 Lets hope... 4s 16gb - zwart Belgische Apple store Laatst gewijzigd door DDAA; 02-11-11 om 00:27. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
neh het zou maar erg zijn slaap te laten voor een regeltje dat verandert op een website en dat zegt nu mag je nog een beetje wachten maar toch al iets minder |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Refresh... refresh... refresh... refresh... refresh...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is er iemand met "Verzending wordt voorbereid"status en heeft besteld op 22-okt-2011??
Heb besteld op 22-okt ochtend en nog steeds "Artikelen worden verwerkt".. |
|
|||
|
|||
Waar is die ventje dan met zijn status verzonden, die was "toevallig" niet thuis om een screenshot te posten. Brrr wat een zielige kindertjes lopen hier soms rond op het forum.
|
|
|||
|
|||
"Verzending wordt voorbereid Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011"
Besteld met creditcard, Hopelijk krijg ik 'm morgen binnen, D; |
|
|||
|
|||
Nog steeds geen statusupdate!! Waarom anderen die later hebben besteld wel?? Straks maar eens ff Apple bellen om te horen hoe dat zit.
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisterenavond rond 17.00 update ontvangen. Besteld op 21 okt. Rond 10.00 uur.
|
|
|||
|
|||
Hier nog geen status update
|
|
|||
|
|||
Hier ook nog niet heb 21ste besteld en tien voor half twee bevestiging gehad van Apple.
Gaat om 32 gig wit. |
|
|||
|
|||
Helaas nog geen status verzonden hier
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus de mensen die met creditcard hebben betaald krijgen hem eerder want die wordt vrijwel meteen bevestigd. Bij een overboeking zit daar vaak een dag of twee tussen. |
|
|||
|
|||
Status nog steeds 'verzending wordt voorbereid' en het bedrag is nog steeds niet zichtbaar afgeschreven van mijn credit card.... En toch hopen dat ik hem vandaag ontvang!
|
|
|||
|
|||
Dat hoop ik ook. Maar ik bedoel ook niet dat de mijne nog niet op "verzonden" staan, maar nog steeds op "artikelen worden verwerkt", terwijl anderen al "verzending wordt voorbereid" hebben. Ergens hoop/denk ik dat alles al wel klaar staat, maar nog niet alle statussen zijn ge-update. Of misschien gaan ze vandaag verder met klaarzetten en versturen ze alles (ook wat gisteren is klaargemaakt voor verzending) vanavond of morgen tegelijk.
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|