Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou, volgens mij is apple in beweging. Mijn stutus is veranderd!!! Nu naar het 3de stukje tekst Ben benieuwd of ik hem morgen binnen heb. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nou, volgens mij is apple in beweging. Mijn stutus is veranderd!!! Nu naar het 3de stukje tekst
Ben benieuwd of ik hem morgen binnen heb. Ik hoop het Mijn creditcard alleen minderXD |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
bestelstatus
besteld op apple nl
21 okt 11:30 4s 16gb wit bankoverschrijving status artikelen worden verwerkt levering 01-11 - 08-11 |
|
|||
|
|||
Als mensen die een witte 32 gig op de 21ste besteld hebben die als een status up date hebben?
|
|
|||
|
|||
Waarom jullie wel en ik niet ? Heb namelijk ook 31 oct - 7 nov. Haha nog maar even geduld dan.
Krijg je daar een mail van trouwens van die statuswijziging of moet je echt zelf elke keer inloggen om te checken? |
|
|||
|
|||
Verzending wordt voorbereid Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011, hopen dat ik hem morgen binnen krijg
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Status Verzonden nu bij mij dus krijg hem morgen witte 64 Gig en 799 armer op credit card
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vriend van me had zondag al de status, verzending word voorbereid, en zijn iphone 4s werd maandag aangeboden.. so lets hope
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sow hehe begint Apple wakker te worden...........pvieuw er is nog hoop.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nou kom op met de verzend status apple
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Neem hem niet te serieus, hij was vanmiddag ook al aan het kutten. Misschien tijd om een leven te gaan zoeken, of volwassen te worden.
Dan was jou vriend de enige, gewoon onzin dan heeft hij hem niet via Apple besteld. |
|
||||
|
||||
Waar besteld: Apple.nl
Wanneer: 22/10 13:15 Wat: iPhone 4S Zwart 16GB Laatste Status: Artikelen worden verwerkt Betaling: Bankoverschrijving......
|
|||
|
|||
2x 16GB zwart
21 oktober rond 10 uur besteld (bevestigingsmail 10:41 ontvangen). Creditcard betaling Nog steeds: Artikelen worden verwerkt. Ik blijf wachten. Vreemd dat anderen die later hetzelfde hebben besteld al wel een update hebben... Geld is ook nog niet van creditcard af. |
|
||||
|
||||
64GB Wit besteld, op 21-10 rond 23.57 uur besteld, dus op het nippertje.
Status: Verzending wordt voorbereid. Vandaag naar Telfort Shop voor microsim. Vraag ik aan die verkoper of ze 64GB op voorraad hebben en wat deze moet kosten. Heel duur antwoord hij....ik zal het je laten zien, zegt hij. Hij een minuutje tikken op de kassa...taraa..1.032,= euro. Ik zeg, prettige dag nog. Ik wacht tot mijn iPhone die ik via Apple heb besteld binnen is. Gelijk heb je zegt hij...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|