Iphone 4S besteld op Apple.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door midway Jep, inderdaad. Dan heb ik in ieder geval een medestander! Laat even weten als er wat veranderd. Heb jij betaald ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Inmiddels nog geen update gezien. Artikelen worden nog steeds verwerkt.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog steeds geen update
|
|
|||
|
|||
Zijn er al mensen die via overboeking betaald hebben die een statusupdate hebben gekregen?
Heb zelf via overboeking betaald en kreeg hierdoor pas de 24e bevestigingsmail. Wel gewoon de 21e besteld maar levertijd staat op 1-8 nov. Denk dat ze dus eerst de creditcard bestellingen versturen. Deze mensen hebben ook hun bevestigingsmail eerder binnen gehad en een levertijd van 31-10 en 7-11 Dagje extra wachten dus.. Agh ja ik heb geen haast. |
|
|||
|
|||
Apple shop NL
iPhone 4S - 16GB - Wit Besteld 21e 21:15 Bevestigd 21e 22:15 Status 'verzending wordt voorbereid' !!! Betaling per CC (afschrijving nog niet zichtbaar) |
|
|||
|
|||
Ik ben in ieder geval blij dat die grote blauwe "Annuleren"-knop weg is...
Was steeds bang dat ik er per ongeluk op zou klikken :') |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij was de creditcard al met enkele dagen afgeschreven. Status echter onverandert. Heb de 22e besteld, dus ga uit van statuswijziging morgen
|
|
||||
|
||||
Hahaha, ik ken er ook 1..
|
|||
|
|||
hier in de apple store zie ik nog steeds "artikelen worden verwerkt" (belgie)
|
|
|||
|
|||
meer mensen bij wie die al op verzonden staat ?
|
|
|||
|
|||
Apple shop NL
iPhone 4S - 32GB - Wit Besteld & Bevestigd : 21/10 - Avond Status: Artikelen worden verwerkt Betaling: CC Zeg elke keer tegen mezelf dat ik het gwn moet vergeten, maar kan het niet laten om op dit forum te kijken of er wat bij iemand veranderd, en log ik elke keer op mn apple account in haha.. aii hoop dat je hem alsnog op tijd krijgt! Duimen!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Echt? Normaal gesproken zou de afschrijving pas plaats moeten vinden wanneer het verzonden is.. ik heb de 21ste betaald en bedrag staat nog steeds in de reservering.. Misschien toch maar morgen contacten met apple?
|
|
|||
|
|||
Hier ook wit 32GB besteld op 21/10 17:30 Hrs in NL applestore status nog steeds Artikelen wordt verwerkt.
|
|
|||
|
|||
Stuur ook gelijk een screenshot mee, ipv dat stuur ik wel als ik thuis ben smoesjes.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 november 2011 om 22:00 ---------- Waarschijnlijk bedoeld die gewoon dat er een deel gereserveerd is op de limiet van zijn creditcard, dat is iets heel anders dan dat het al is afgeschreven. |
|
|||
|
|||
De witte 32 gig lijkt dus lastige bummerrr!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
Ipad besteld via Apple. TNT verliest Ipad onderweg! | Kenzoo | iPad algemeen | 19 | 03-11-11 09:41 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|